Интаресно ми е какви са +/- на това да откачиш маркуча за картерни газове от кутията на въздушния филтър?
За карбураторни коли става въпрос.
Ако се откачи няма да се смазват лостовете в карбуратора.Ама толкова ли е сериозно?
Маркуч за картерни газове?
- vw_golf_2_Memphis
- Мнения: 3836
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- vaskoto1
- майстор Падна ли ми!
- Мнения: 11995
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
извинете ме ама не мога да не се намеся!
мемфисе бе,кое те кара да мислиш че това е направено за смазване на лостовете?
и пони, как бе брате го изчисли че става толкова сериозно?
това се прави само с цел
1 икономия-доизгаряне на горими газове.
2 екология-виж по горе само заместете горими с вредни.
когато понавърти километри колата луфтовете в мотора се увеличават и повече налягане влиза зад сегментите и предизвиква качване на масло във вид на маслени пари които се наслояват и САМО ПРЕЧАТ!!!!
ефектите са много-от свити въздушни жигльори до неустойчива работа на празен ход.
махайте тия маркучи и това е!
питайте тия на които съм ги махнал от форума да кажат къде е разликата във вървене и в харчене...аз спирам дотук.
не съм обяснил най подробно само отгоре отгоре ама не ми се задълбава...ще ме извините...
мемфисе бе,кое те кара да мислиш че това е направено за смазване на лостовете?
и пони, как бе брате го изчисли че става толкова сериозно?
това се прави само с цел
1 икономия-доизгаряне на горими газове.
2 екология-виж по горе само заместете горими с вредни.
когато понавърти километри колата луфтовете в мотора се увеличават и повече налягане влиза зад сегментите и предизвиква качване на масло във вид на маслени пари които се наслояват и САМО ПРЕЧАТ!!!!
ефектите са много-от свити въздушни жигльори до неустойчива работа на празен ход.
махайте тия маркучи и това е!
питайте тия на които съм ги махнал от форума да кажат къде е разликата във вървене и в харчене...аз спирам дотук.
не съм обяснил най подробно само отгоре отгоре ама не ми се задълбава...ще ме извините...
- vw_golf_2_Memphis
- Мнения: 3836
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
...
Последна промяна от vw_golf_2_Memphis на Чет 20 яну 2011 17:02, променено общо 1 път.
- vw_golf_2_Memphis
- Мнения: 3836
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
...
Последна промяна от vw_golf_2_Memphis на Чет 20 яну 2011 17:03, променено общо 1 път.
- Жоро Делчев
- BBS Collector
- Мнения: 2964
- Регистриран на: Нед 19 сеп 2004 17:10
- Автомобил: Golf GTI16V
- Двигател: ABF 1994
картер
Добре де как тогава ше се вентилира картера?!Моита кола има нешто като филтър на маркуча някои знае ли за какво е?!
- vasstop
- Гадфадъ'
- Мнения: 17179
- Регистриран на: Сря 11 авг 2004 6:15
- Автомобил: Golf 2 syncro
- Двигател: 1P 1990
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: картер
Achim Lauritzen написа:Добре де как тогава ше се вентилира картера?!
Ми как, оставяш маркуча който излиза от него навън, а не да влиза пак във въздушния филтър.
Елементарно Уотсън!
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 118 госта