Превод в ефир

с леки корекции.
източник:
http://www.tigerstyle.co.uk/poloforum/viewtopic.php?t=9117&start=0&postdays=0&postorder=asc&highlight=
първо ви трябват двата стопа с гумените уплътнения към тях както и държачите за крушките
с една дума това:
после след махането на стария стоп, трябва да се пробие по-голям отвор за средното винтче. някъде към 15мм отвор е добре - това е за да хлътне малко по-навътре самия стоп.
снимка на по-големия отвор:
след което трябва да се изпили малко в долния вътрешен ъгъл на всеки стоп, за да може да пасне съвсем плътно към купето (иначе стърчи малко грозно навън). на снимката на левия стоп е направено, на десния не е:
след пробиването на по-големия отвор ще се наложи да се ползват шайби, за да може да се затегне самия стоп и да прилепне гуменото уплътнение към купето (да не пропуска вода)
после идва малко занимавка с жиците. на левия стоп трябва да се сменят първите два проводника на съединитела - сменят се местата на мигач и стоп.
от дясната страна се прави същото като същевременно трябва да се изпилят и пластмасовите чепове дето ти пречат да пъхнеш съединитела наобратно, защото трябва да го пъхнеш наобратно
нагледно - десния стоп:
и това е - в общия случай
всичко като разходи е - цената на двата стопа с държачите на крушките (крушките и старите стават) и гумените уплътнения, две шайби, и към 2-3 часа време
поздрави,
Веселин