Пак се посъбра доста материал за писане и снимане...
Лятото ми се отдаде възможността да сбъдна една малка мечта по интериора на полото.
Хиляди благодарности на bojeto за коректността.
Снабдих се с табло (с гръмнал bag), пластмаси под волана, ключ за фарове, конзолата с 5-те бутона на таблото (2х подгрев седалки, подгрев задно стъкло,ESP и аварийни), жабка, барче, топка и маншона за ск.лост, ръчна спирачка и куп други дреболии. В последствие си набавих и ТТ уредите.
Филмът отново беше лавинообразен. Беше ясно, че таблото ще се тапицира с кожа, ефекта обаче ни повлече в цялото купе. Метнаха се всички иначе изглеждащи скъпи пластмаси по ТТ интериора, реших да остана с оригиналните си кори на вратите, на които им стана лошо в процеса на работа.
Горд съм, че с всичко се справихме сами и крайният резултат (който още не е настъпил

) ще е повече от добър.
Оставям снимките да говорят:




Овала на таблото към прозореца естествено не идва същия. Взехме мярка от старото табло и наложихме върху ТТ-то, като го и скъсихме с около 7см, за да пасне на колонките, барчето etc...




Капаците на таблото придобиват друга форма заради новото положение на таблото.

Един доста по-подходящ Raid, връзващ се с алуминиевите детайли по интериора.

Панел управление на климатроника: да си го нямаме..
Браво, Петко!!!





Корите се оказаха най-интересната част от проекта. Вариантите за таблото като цяло не бяха много - или режем двата края до ръба на духалките (виждал съм МК1 с така монтирано табло) или компенсираме по-голямата дължина на таблото, като продължава към корите. Това ни се стори доста по-безболезненият вариант и се почна:



На следващата снимка се вижда с колко сме снижили и кормилният прът, за да стои по-намясто волана спрямо арката над уредите. (отделно с реглажа пада доволно ниско)


Междувременно малко почистване на купето, + някакви спомени от тъмносинята перла

Докато качвам снимките забелязвам колко корегирани детайли не са снимани в процес на преработката им, който ги види види
