Polo 6N

Теми свързани с промени по външния вид и интериора на автомобила
Потребителски аватар
ZeroCool
Мнения: 1840
Регистриран на: Сря 26 апр 2006 23:23
Автомобил: ImamDa
Двигател: sVatreshnoGorene
Местоположение: Горна Оряховица
Контакти:

Re: Po-low 6N Caramel cream AEX->1H ...

Мнениеот ZeroCool » Съб 04 сеп 2010 2:23


Изображение

Газ!




Потребителски аватар
PuShE_
Мнения: 1350
Регистриран на: Пон 15 дек 2008 23:58
Автомобил: Passat 3b5
Двигател: AFN 1997
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Po-low 6N Caramel cream AEX->1H ...

Мнениеот PuShE_ » Съб 04 сеп 2010 3:14


лично мое мнение,но според мене тези джанти не са за тази кола,по скоро за някоя тип "Бързи и Яростни"


Потребителски аватар
judasss
Мнения: 1484
Регистриран на: Пон 29 дек 2008 2:39
Автомобил: neshto nezakonno
Двигател: 2.9 VR6
Местоположение: в гаража
Контакти:

Re: Po-low 6N Caramel cream AEX->1H ...

Мнениеот judasss » Нед 05 сеп 2010 14:22


Според мен ви заблуждава :lol: :lol: :lol:


leoparda
Мнения: 181
Регистриран на: Пон 02 фев 2009 12:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: Po-low 6N Caramel cream AEX->1H ...

Мнениеот leoparda » Нед 05 сеп 2010 23:19


:horror: Доста голяма промяна :screwy мноо готини джанти и табло mhihi :да: Неска на Калояново си чупеха вратовете да гледат :Mr Green Fun


Потребителски аватар
hooligans
Мнения: 18733
Регистриран на: Пет 30 мар 2007 19:22
Автомобил: VW Polo Harlekin 1996
Двигател: 1.6 AEE
Местоположение: София

Re: Po-low 6N Caramel cream AEX->1H ...

Мнениеот hooligans » Вто 07 сеп 2010 14:54


judasss написа:Според мен ви заблуждава :lol: :lol: :lol:


и аз имам такова усещане :012:


Потребителски аватар
Волен
Мнения: 808
Регистриран на: Пет 07 сеп 2007 17:37
Автомобил: 1996 Polo 6N
Двигател: 1H
Местоположение: Варна...морето

Re: Po-low 6N Caramel cream AEX->1H ...

Мнениеот Волен » Пет 10 сеп 2010 21:32


Пак се посъбра доста материал за писане и снимане...

Лятото ми се отдаде възможността да сбъдна една малка мечта по интериора на полото.
Хиляди благодарности на bojeto за коректността. :applause:
Снабдих се с табло (с гръмнал bag), пластмаси под волана, ключ за фарове, конзолата с 5-те бутона на таблото (2х подгрев седалки, подгрев задно стъкло,ESP и аварийни), жабка, барче, топка и маншона за ск.лост, ръчна спирачка и куп други дреболии. В последствие си набавих и ТТ уредите.
Филмът отново беше лавинообразен. Беше ясно, че таблото ще се тапицира с кожа, ефекта обаче ни повлече в цялото купе. Метнаха се всички иначе изглеждащи скъпи пластмаси по ТТ интериора, реших да остана с оригиналните си кори на вратите, на които им стана лошо в процеса на работа.
Горд съм, че с всичко се справихме сами и крайният резултат (който още не е настъпил :lol: ) ще е повече от добър.

Оставям снимките да говорят:

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Овала на таблото към прозореца естествено не идва същия. Взехме мярка от старото табло и наложихме върху ТТ-то, като го и скъсихме с около 7см, за да пасне на колонките, барчето etc...

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Капаците на таблото придобиват друга форма заради новото положение на таблото.

Изображение

Един доста по-подходящ Raid, връзващ се с алуминиевите детайли по интериора.

Изображение

Панел управление на климатроника: да си го нямаме..
Браво, Петко!!! :lol:

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Корите се оказаха най-интересната част от проекта. Вариантите за таблото като цяло не бяха много - или режем двата края до ръба на духалките (виждал съм МК1 с така монтирано табло) или компенсираме по-голямата дължина на таблото, като продължава към корите. Това ни се стори доста по-безболезненият вариант и се почна:

Изображение

Изображение

Изображение


На следващата снимка се вижда с колко сме снижили и кормилният прът, за да стои по-намясто волана спрямо арката над уредите. (отделно с реглажа пада доволно ниско) ;)

Изображение


Междувременно малко почистване на купето, + някакви спомени от тъмносинята перла

Изображение

Докато качвам снимките забелязвам колко корегирани детайли не са снимани в процес на преработката им, който ги види види :mrgreen:

Последна промяна от Волен на Пет 10 сеп 2010 21:51, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
Волен
Мнения: 808
Регистриран на: Пет 07 сеп 2007 17:37
Автомобил: 1996 Polo 6N
Двигател: 1H
Местоположение: Варна...морето

Re: Po-low 6N Caramel cream AEX->1H ...

Мнениеот Волен » Пет 10 сеп 2010 21:46


Малко снимки и на Летните джанти. Schmidt Space Chrome, 8x16'' с гуми 195 40 16.

Изображение

Изображение

Изображение


Потребителски аватар
kirilex
Мнения: 268
Регистриран на: Чет 20 авг 2009 10:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sofia

Re: Po-low 6N Caramel cream AEX->1H ...

Мнениеот kirilex » Пет 10 сеп 2010 22:03


:обичам ви


Потребителски аватар
hose
Мнения: 611
Регистриран на: Пет 05 яну 2007 20:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Po-low 6N Caramel cream AEX->1H ...

Мнениеот hose » Пет 10 сеп 2010 22:07


Филма си е филм,а ти братле си яко вътре в него... :horror: Евала,не спирай :да:


Потребителски аватар
Волен
Мнения: 808
Регистриран на: Пет 07 сеп 2007 17:37
Автомобил: 1996 Polo 6N
Двигател: 1H
Местоположение: Варна...морето

Re: Po-low 6N Caramel cream AEX->1H ...

Мнениеот Волен » Пет 10 сеп 2010 22:56


Благодаря, момчета.

Продължавам с тапицерската работа.

Лепилата:

Изображение

Професионално гръцко тапицерско лепило Carmy 43 (до 80 градуса) и Carmy 54 (до 110 градуса)

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение



Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение



Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Връщам се на корите, като се сетя за тях и потрепвам от ужас mhihi



Изображение

Изображение

Изображение

Изображение



:drinking:

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Арките над волана и около духалките са от отделни парчета кожа + шевове в цвета на колата:

Изображение

Тотала се върза на около 7м х 1,40м кожа, около 3 кутии и половина лепило и към 10м шевове (единични по таблото и двойни по корите.

Тапицирани:

Табло
Пластмаси под волана
Жабка + пластмаси около жабката
Централна конзола
Барче
4х кори ( с по три отделни парчета всяка) + джобовете на предните кори + дръжките

...

Последна промяна от Волен на Съб 16 окт 2010 23:20, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
T.C.T.
Мнения: 1235
Регистриран на: Пет 31 авг 2007 22:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: СофиЯ

Re: Po-low 6N Caramel cream AEX->1H ... ТТ Inside...

Мнениеот T.C.T. » Пет 10 сеп 2010 23:03


Най-истинското поло в BG. :да: Поздрави за добре свършената работа и успех за в бъдеще.Ясно е че филма продължава. mhihi :respect


Потребителски аватар
reddevil
Мнения: 29
Регистриран на: Съб 17 ное 2007 20:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Разград / Варна

Re: Po-low 6N Caramel cream AEX->1H ... ТТ Inside...

Мнениеот reddevil » Съб 11 сеп 2010 0:49


А къде скрихте панела за управление на парното и радиото? :)


Потребителски аватар
hooligans
Мнения: 18733
Регистриран на: Пет 30 мар 2007 19:22
Автомобил: VW Polo Harlekin 1996
Двигател: 1.6 AEE
Местоположение: София

Re: Po-low 6N Caramel cream AEX->1H ... ТТ Inside...

Мнениеот hooligans » Съб 11 сеп 2010 1:48


:horror: :обичам ви


Потребителски аватар
martineli
Мнения: 1469
Регистриран на: Пет 23 ное 2007 11:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: Po-low 6N Caramel cream AEX->1H ... ТТ Inside...

Мнениеот martineli » Съб 11 сеп 2010 8:53


винаги са ме радвали такива сръчни хора като вас които си правят всичко сами.и така кефа е най голям.
ще споделиш ли след като си залепил кожата ква е магията с шевовете на арките .как стават?и лепилата намират ли се лесно има ли ги в по големите магазинии?

поздрави и евала за труда


Потребителски аватар
Bai Sando
Мнения: 8116
Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
Автомобил: Audi A 3
Двигател: 2000 TDI 2006г
Местоположение: Пазарджик

Re: Po-low 6N Caramel cream AEX->1H ... ТТ Inside...

Мнениеот Bai Sando » Съб 11 сеп 2010 10:20


Е как няма едно нещо,дето да не ми хареса :bowdown Евала ви голями сте,по добре е станало от заводско :beer



Върни се в “Оптичен тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 46 госта