Двигател 2.0 16 клапана издирваме и честно казано за 700лв се намира следното - АБФ,който няма ТПС и не може да бъде запален,върви със скорости,които имат проблем с 3-та,а 5-та изобщо не работи

Истинските нормални и здрави АБФ-и със скорости,държат много много висока цена (1000+ лв).Информацията ми е,поеже мой приятел си търси точно такъв и обикаляме доста по колеги от форума,морги и т.н.
За да се насади такъв двигател трябват мноооого части :
-двигател с пълната ел инсталация + скоростна кутия.Може да се ползва старата скоростна от 1.8 моно,което дава нечовешкото ускорение,защото предавките са къси (монтирал съм такава на 9А двигател на Пасат и завървя уникално

).Недостатък е,че на 5-та държи висока скорост на високи обороти.
-често трябват и полуоски,понеже чашките на вътрешните карета са два размера (имах такъв проблем с един преправян Голф)
-изпускателната система вече я коментирахте.
-след като се набута двигателя се налага да се смени таблото на колата,понеже оборотомера тмрябва да е до 8000 оборота и вероятно старата скоростна кутия мери със жило скоростта,а новата с електрически датчик.
Не се сещам за нещо друго,освен,че трябва много да се мисли после за спирачки понеже с базовите за 1.8 моно ще те пишат по вестниците

Иначе има смисъл да се мине на 2.0 8 клапана ,само ако е по-новия (AGG/ADY) понеже няма проблемния дебитомер на стария,пък и е по-добре конструиран и по-динамичен от стария 2.0 двигател.
Запознат съм с тактиката за насаждане и т.н. така че ако още не съм те отказал - питай.
