Въпрос за датчик?
- rusiq_24
- Мнения: 1660
- Регистриран на: Чет 30 мар 2006 14:49
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Въпрос за датчик?
Колеги и аз да попитам за този датчик http://snimka.bg/profile.php?edit_photo&photo_id=818705 Става въпрос за АБФ мотор.До колкото разбрах от познати бил за мерене на температура на въздуха
Та въпроса ми е дали ако го изкарам навън ще върви повече а когато гоня икономия да го слагам близо до мотора на топло? Благодаря предварително 
- Golf 3 1.8
- Мнения: 1034
- Регистриран на: Чет 23 дек 2004 20:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- landwarrior
- Мнения: 1943
- Регистриран на: Нед 10 юли 2005 19:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: land of the free,home of the brave
- landwarrior
- Мнения: 1943
- Регистриран на: Нед 10 юли 2005 19:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: land of the free,home of the brave
- landwarrior
- Мнения: 1943
- Регистриран на: Нед 10 юли 2005 19:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: land of the free,home of the brave
има разни матеряли които служат за топлинни щитиве -нещо като стъклената вата ,само че по съвременни ,аз съм виждал такива във Практикер продават се на листове от по 1м2:wink:rusiq_24 написа:Да такъв е точно от там съм го гледал и си го направих със леки промени но пак ми топли.Трябва да залепя нещо изолационно но се чудя какво да е то но определено има ефект от тплинния щит:
rusiq_24 написа:: А за този датчик верно ли мери количеството въздух щото аз си мисля че само температурата на въздуха
ако това е дебитомеря както си мисля мери точно това
- rusiq_24
- Мнения: 1660
- Регистриран на: Чет 30 мар 2006 14:49
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Колега мерси за съвета макат и в Стара Загора да нямаме ПРАКТИКЕР но се надявам да го намеря в някой друг магазин
А за датчика няма логика да мери количество въздух понеже се състои от една пъпка с два кабела
на старото ми ГТИ дебитомера беше голяма кутия и от нея излизат няколко кабела но не знам
Айде някой ако знае да каже да не се главоблъскаме повече 
- Vasseto
- Мнения: 2718
- Регистриран на: Вто 06 сеп 2005 17:09
- Автомобил: Passat B7 Passat B5_5 Jetta V
- Двигател: CFFB AVF BXE
- Местоположение: Пловдив
Защо не пробвате с галетен превключвател и да си нагласите няколко резистора за студено за топло и за нормална работа на този датчик и тогава ще можете вие сами да контролирате това какво искате от колата.Таблиците на температурата са описани почти на всякъде из мануалите.Кеф ти икономия дай на топло,кеф ти дръпка дай на студ.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 58 госта


много ти благодаря