MK4 GTI - IHI VF30

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
vando81
Мнения: 38
Регистриран на: Чет 22 юли 2010 10:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Qmbol

Re: МК4 22-ра стр. :D

Мнениеот vando81 » Нед 12 сеп 2010 20:40


С какъв "blow of" караш колега.




Потребителски аватар
sk.
Мнения: 1009
Регистриран на: Пон 08 фев 2010 19:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: МК4 22-ра стр. :D

Мнениеот sk. » Пон 13 сеп 2010 22:03


Ами честно да си кажа, незнам. :D
Предполагам че е Боналуме (BonaLume). Важното е че разкарах онази китайска гадост от моторния отсек и сега седи безопасно в багажника ми ;) Там няма да навреди на никого.
За жалост все повече разбирам, че с това предно съм за никъде! Старите ми 16-ки се оказаха сравнително хубави гуми. Мислех ги за боклук, защото много ги въртях при тръгване. Минах на 17-ки, по-широки и уж по-маркови, ама работата си е същата. Трябва да тренирам доста стартовете, защото иначе 1-ва, 2-ра и колата почва да се окопава в асфалта... :D. На 3-та като се поуспокоят нещата и все едно ме е ударил танк отзад. Знам, че за много хора от форума 250кс не са нищо, ама за някой са ;)

Ще се прави съединител и веднага след това 4х4, защото не се кара иначе. Като и надам газ и карам само на недозавиване...


Потребителски аватар
Caleb_meat
Мнения: 164
Регистриран на: Нед 19 мар 2006 0:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: МК4 22-ра стр. :D

Мнениеот Caleb_meat » Пон 13 сеп 2010 22:17


Брат тепърва ще гледаш колко лаг има на земята :) Трябва ти тестна джанта със зимна гума висока на 2 атмосфери налгане и яко загряване :) И тогава очаквай старт... и пак горе долу но доста по добре от това което написа горе. А за тренинга много много много трябва :)


Потребителски аватар
MK4
Мнения: 1957
Регистриран на: Вто 22 апр 2008 11:01
Автомобил: Seat Leon
Двигател: ARY 2003
Местоположение: София

Re: МК4 22-ра стр. :D

Мнениеот MK4 » Пон 13 сеп 2010 22:19


Това с 4х4-то е скъпа и сложна работа да го направиш. Ако питаш мене взимай един шпер Quaife и нещата ще се подобрят доста.


Потребителски аватар
sk.
Мнения: 1009
Регистриран на: Пон 08 фев 2010 19:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: МК4 22-ра стр. :D

Мнениеот sk. » Пон 13 сеп 2010 22:39


МК4, Въпреки че никаква идея нямам каква е идеята на това чудо при предно предаване... :D. (За задно знам, все пак 2 години бях на "Ентусиастите" в сектата). Мисля да минавам направо на 4х4, 100% дори и да сложа шпер, после пак ще мина на 4х4.

Относно стартовете, съм сигурен, че мога да дам добри резултати и с тези гуми и джанти, просто си трябва тренинг. А с този съединител, няма как да стане ;) Като паркирам колата пред блока и го натисна 3-4 пъти за 20 сек, и почва да мирише.. работата е много зле!

За старт бях чел, че оптималното положение е да тръгнеш от максималния въртящ момент, без да превърташ гуми., на Е46-цата му бях свикнал и го правех без никакъв проблем, ама тук работата не се получава.. :lol:


Потребителски аватар
niikoo_1
Мнения: 3308
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: МК4 22-ра стр. :D

Мнениеот niikoo_1 » Пон 13 сеп 2010 22:57


Какви са ти гумите ДОТ/Марка/Модел :?:
С подходящи гуми горе долу ще може да тръгва, а и газта я натискаш до долу, чак на края на втора или на трета, преди това леко и финно, трябва да я усещаш кога хваща сцепление и какъв е асфалта.
Много е важен асфалта, ако е стар и излъскан никакви гуми не помагат.


Потребителски аватар
sk.
Мнения: 1009
Регистриран на: Пон 08 фев 2010 19:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: МК4 22-ра стр. :D

Мнениеот sk. » Пон 13 сеп 2010 23:15


Гумите са Goodyear Eagle F1, старички са обаче. ДОТ 3806. Найстина газта, ще трябва да я натискам, чак на 3-та.


Потребителски аватар
martineli
Мнения: 1469
Регистриран на: Пет 23 ное 2007 11:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: МК4 22-ра стр. :D

Мнениеот martineli » Пон 13 сеп 2010 23:40


олее тея наистина са стари.карал съм с такива и пак толкова стари .за да почнеха да имат сцепление им трябваше много загрявка иначе не ама като загрееха бяха супер пак бих си взел такива ама 200++лв за бр и то 15-ките нещо не са ми по силите...поне на мен де


Потребителски аватар
sk.
Мнения: 1009
Регистриран на: Пон 08 фев 2010 19:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: МК4 22-ра стр. :D

Мнениеот sk. » Вто 14 сеп 2010 5:49


Аз пък много мразя да си загявам гумите, винаги ми е било жал и за гумите и за каретата и за колата.. :d Пък и звука и миризмата е гадна... :lol:


Потребителски аватар
MK4
Мнения: 1957
Регистриран на: Вто 22 апр 2008 11:01
Автомобил: Seat Leon
Двигател: ARY 2003
Местоположение: София

Re: МК4 22-ра стр. :D

Мнениеот MK4 » Вто 14 сеп 2010 8:39


Аз за бившето ми GTI бях замислил ето това, за предно предаване съчетано с нови гуми е перфектно решение ;)

http://www.quaife.co.uk/catalogue/products/qdf10r-1


Потребителски аватар
niikoo_1
Мнения: 3308
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: МК4 22-ра стр. :D

Мнениеот niikoo_1 » Вто 14 сеп 2010 8:40


[quote="sk."]Гумите са Goodyear Eagle F1, старички са обаче. ДОТ 3806. Найстина газта, ще трябва да я натискам, чак на 3-та.[/quote]

Ами гумите вярно са си старички няма как да държат иначе модела е добър, ако са нови и мекички ще имаш доста по-малко проблеми със сцеплението.


Потребителски аватар
sk.
Мнения: 1009
Регистриран на: Пон 08 фев 2010 19:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: МК4 22-ра стр. :D

Мнениеот sk. » Вто 14 сеп 2010 9:16


MK4 написа:Аз за бившето ми GTI бях замислил ето това, за предно предаване съчетано с нови гуми е перфектно решение ;)

http://www.quaife.co.uk/catalogue/products/qdf10r-1


Въх 585 Паунда... и шипинг ако има и монтаж.. :D


Потребителски аватар
MK4
Мнения: 1957
Регистриран на: Вто 22 апр 2008 11:01
Автомобил: Seat Leon
Двигател: ARY 2003
Местоположение: София

Re: МК4 22-ра стр. :D

Мнениеот MK4 » Вто 14 сеп 2010 9:19


sk. написа:
MK4 написа:Аз за бившето ми GTI бях замислил ето това, за предно предаване съчетано с нови гуми е перфектно решение ;)

http://www.quaife.co.uk/catalogue/products/qdf10r-1


Въх 585 Паунда... и шипинг ако има и монтаж.. :D


A 4x4 конверсия колко мислиш ще ти стъпи :P


Потребителски аватар
bbboiko2004
Мнения: 4307
Регистриран на: Пон 20 фев 2006 21:19
Автомобил: VW Polo 2f
Двигател: 3f - 1993

Re: МК4 22-ра стр. :D

Мнениеот bbboiko2004 » Вто 14 сеп 2010 9:28


sk. написа:Гумите са Goodyear Eagle F1, старички са обаче. ДОТ 3806. Найстина газта, ще трябва да я натискам, чак на 3-та.

Не че нещо ама с тия гуми не очаквай старт :X Купи си 2 нови гуми и тогава говори за сцепление. Тази гума на 4 години е станала на пластмаса и нищо не става от нея, колкото и да има грайфер. Съдя по гумите на моя Аурис и от работата ми в гумаджийница. Гумите на Ауриса са на 3 години, заедно с колата са, и са износени на 30-40 % но вече не са със същите характеристики както преди 3 години, не вярвам колата да е станала по мощна :Mr Green Fun ама стабилно си ги превърта, преди 1 година това беше немислимо. Никога не са палени или буксувано с тях!


Потребителски аватар
Kozunak
Мнения: 2105
Регистриран на: Сря 22 дек 2004 20:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: МК4 22-ра стр. :D

Мнениеот Kozunak » Вто 14 сеп 2010 9:52


Caleb_meat написа:Трябва ти тестна джанта със зимна гума висока на 2 атмосфери налгане и яко загряване


:banghead: :banghead:



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 35 госта