Честно да ти кажа и аз поразгледах малко в гугъл, но за съжаление не успях да открия стойности на налягането, което искаш да измериш. На първо време можеш да измериш наляганията на четирите колела и да ги сравниш, така ще се хване някаква (може би) номинална стойност, но ще провериш и разликите между преден и заден мост, както и между отделните колела. Като за начало може би е нещо...
Ако успееш да си намериш друга кола за същата проверка ще можеш да сравниш показанията. Само гледай другата да е без кантар на задния мост, че ще трябва да "симулираш" натоварване.
А иначе дали има полза от кантара - ами сигурно има, слагат го на по-големите мотори.
Поправете ме ако греша, но няма ли връзка между дебит (количество както е правилно да се каже) и налягане, с което то се подава?! Ако е ниско налягането дали ще има голямо количество течност, което да е достатъчно за спиране? Не вярвам, то ако беше така казанчето щеше да е 5л., а спирачните тръбички с ф50.
спирачна система голф 3
- instantaccess
- Мнения: 689
- Регистриран на: Сря 25 авг 2010 18:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: bg
-
- Мнения: 3443
- Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 23:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София,Lantra 1.5 ,Golf 3-ABS,Vento-R.I.P.
Re: спирачна система голф 3
Кантара се слага не заради големината на колата,а за да не се блокират задните колела,при спиране става преразпределение на тежестта-пома го предния мост и задницата олеква-т.е.ще повлече.Та кантара "мери" повдигането на задния мост и целта е да се избегне горния (Д)ефект.На коли с независимо задно окачване има други джаджи-закъснители,това са клапани със праг на сработване по налягане.
При липса на теч от спирачни цилиндри и изправна помпа,налягането в системата е както на всяка нова кола(течността е несвиваема).Но веднага идва въпроса за консумативите:накладки,дискове,течност.Ако приемем,че консумативите са в изправност,следващата част е вакуумният усилвател(тенджерата при помпата).И ако все пак нещо не ни харесва-ами може да се премине на по-голям диаметър на спирачния диск-оттам и повишаване на СПИРАЧНОТО УСИЛИЕ на колелата
При липса на теч от спирачни цилиндри и изправна помпа,налягането в системата е както на всяка нова кола(течността е несвиваема).Но веднага идва въпроса за консумативите:накладки,дискове,течност.Ако приемем,че консумативите са в изправност,следващата част е вакуумният усилвател(тенджерата при помпата).И ако все пак нещо не ни харесва-ами може да се премине на по-голям диаметър на спирачния диск-оттам и повишаване на СПИРАЧНОТО УСИЛИЕ на колелата
- vladovelin
- Мнения: 1323
- Регистриран на: Чет 27 дек 2007 11:18
- Автомобил: Golf3 GTI
- Двигател: 2E 1994
- Местоположение: Пазарджик
Re: спирачна система голф 3
Много ми е интересно за какъв дебит говорите при спирачната система.
Дебит е количеството течност преминало през едно сечение за единица време.
При спирачната система всичко е пълно със спирачна течност - без въздух никъде.
При натискане на педала на спирачките,буталото на помпата създава налягане на спирачната течност,защото течностите са практически несвиваеми.Налягането на течността създава сила на натиск върху буталцето в спирачния апарат и накладките трият по диска.Движението на тези булца в апарите е толкова малко,че не може да се говори за дебит на спирачната система.
Относно налягането на спирачната течност по време на спиране : силата на натискане на педала + помощта на сервоапарата определят налягането, отам и интензивността на спиране.
Дебит е количеството течност преминало през едно сечение за единица време.
При спирачната система всичко е пълно със спирачна течност - без въздух никъде.
При натискане на педала на спирачките,буталото на помпата създава налягане на спирачната течност,защото течностите са практически несвиваеми.Налягането на течността създава сила на натиск върху буталцето в спирачния апарат и накладките трият по диска.Движението на тези булца в апарите е толкова малко,че не може да се говори за дебит на спирачната система.
Относно налягането на спирачната течност по време на спиране : силата на натискане на педала + помощта на сервоапарата определят налягането, отам и интензивността на спиране.
-
- Мнения: 3443
- Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 23:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София,Lantra 1.5 ,Golf 3-ABS,Vento-R.I.P.
Re: спирачна система голф 3
Та ,както вече писах,самото увеличаване на диаметъра на спирачните дискове(и там необходимите апарати,накладки) ще доведе до подобрение в спирачното усилие
Re: спирачна система голф 3
vladovelin написа:Много ми е интересно за какъв дебит говорите при спирачната система.
Дебит е количеството течност преминало през едно сечение за единица време.
При спирачната система всичко е пълно със спирачна течност - без въздух никъде.
При натискане на педала на спирачките,буталото на помпата създава налягане на спирачната течност,защото течностите са практически несвиваеми.Налягането на течността създава сила на натиск върху буталцето в спирачния апарат и накладките трият по диска.Движението на тези булца в апарите е толкова малко,че не може да се говори за дебит на спирачната система.
Относно налягането на спирачната течност по време на спиране : силата на натискане на педала + помощта на сервоапарата определят налягането, отам и интензивността на спиране.
аз мисля че има значение защото помпата сгъстява 1л за едно натискане . я сложи маркучи ф50 и един бидон течност да видим с тая помпичка дали ще спреш изобщо.
- instantaccess
- Мнения: 689
- Регистриран на: Сря 25 авг 2010 18:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: bg
Re: спирачна система голф 3
emo-gar написа:Та ,както вече писах,самото увеличаване на диаметъра на спирачните дискове(и там необходимите апарати,накладки) ще доведе до подобрение в спирачното усилие
Две мнения няма по въпроса - прав си

Но доколкото разбирам колегата иска да си провери съществуващата спирачна система или бъркам...
-
- Мнения: 519
- Регистриран на: Вто 18 мар 2008 23:02
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: спирачна система голф 3
така е ... трябва да съм сигурен че помпоата и серво усилвателят са наред едва тогава ще мисля за нови дискове с поголям диаметър, нови маркучи, нови апарати ..... смятам че е безмислено да давам пари за тези части без да съм сигурен какво е състоянието на другите
що се отнася до нови дискове с по голям диаметър .. искам да попитам възможно ли е да се сложат защото просвета на джантите е фиксиран т.е. дупката е една определна ако сможа по големи дискове нямали да опре в джантите т.е. да не може да се сложат ... или трябва да се премине към по големи джанти по голямо Ф по голям цолаж
що се отнася до нови дискове с по голям диаметър .. искам да попитам възможно ли е да се сложат защото просвета на джантите е фиксиран т.е. дупката е една определна ако сможа по големи дискове нямали да опре в джантите т.е. да не може да се сложат ... или трябва да се премине към по големи джанти по голямо Ф по голям цолаж
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 49 госта