Не са особено скъпи частите, по спомен за ходовата част:
биалетка - 25-26 лв;
шарнир по около 22-23 лв;
амортисьори 80-90 лв заден, предни по около 140 лв, заксовете минаваха 200 лв за брой май

;
задни носачи по 75-80 лв, предни по около 150;
буфери, прашници са долу горе същите цените като за други автомобили, стига да намериш това което ти трябва

.
По мотора, на повечето японци гарнитурата на главата им е метална. Там се движиш между 80-120 кинта за истинска. Ама си зависи от мотора де, срещал съм метална гарнитура за над 200

.
По колекторите гарнитурките също се намират на нормални цени, само си умножаваш по 2 ако има металика и там

.
Ремъци, ролки, филтри:
Ангренажен от 35 до към 60-65, в зависимост от мотора и марката на ремъка, някои от дизеловите мотори мисля че даже са с по 2 ангренажни(+ 1 за балансиращ вал).
Ролки - обтяжни от 40-45 до към 100 лева, пак зависи от мотора и каква марка ролка ще си избереш. Паразитни по към 30-на до 50 лв.
Цените на филтрите са идентични с на другите марки коли - маслен до 10 лв, горивен - 15-25 лв, въздушния и той е до към 20 лв, стига да не е няква изкецана полукръгла изпъкнала елипса с 8 ексцентрични дупки по краищата
Абе общо взето, нормални са цените за части, стига да ги намериш.
На твое място бих избрал точно този, 1.8 гди мотор. Няма смисъл да се газифицира, а и много върви по данни на клиенти. Ако се разровиш в чичи(гугъл), ще намериш доста полезна и интересна информация за тия мотори.
ПП:Тия цени аз съм си ги вадил преди време като се бях запалил да търся гди.
ПП2:
