IANSTO написа:Виж я тази тойота :
http://www.toyotabg.net/viewtopic.php?t=15034
4x4 плюс турбо и всичко е сток , без рицарски испълнения.
Всичко е хубаво, но Twin Cam се превежда от японски като харакири(за собственика)

IANSTO написа:Виж я тази тойота :
http://www.toyotabg.net/viewtopic.php?t=15034
4x4 плюс турбо и всичко е сток , без рицарски испълнения.
hooligan_sk написа:IANSTO написа:Виж я тази тойота :
http://www.toyotabg.net/viewtopic.php?t=15034
4x4 плюс турбо и всичко е сток , без рицарски испълнения.
Всичко е хубаво, но Twin Cam се превежда от японски като харакири(за собственика)
zografski написа:CESC написа:
Golfer_pz написа:Колега, защо не помислиш за Клио уилиамс? 1.8 16v 136 к.с? Без турбо е, но си нямаш напредстава как върви това нещо! Без никакви проблеми къса БМВ 2.0 150к.с, БМВ 525 ТДС, и Голф АБФ 150к.с! Уникалната бегачка е. Още ме е яд че не си взех такова, вярно малко повече е от 3-4000лв, но си ги заслужава!
niikoo_1 написа:Golfer_pz написа:Колега, защо не помислиш за Клио уилиамс? 1.8 16v 136 к.с? Без турбо е, но си нямаш напредстава как върви това нещо! Без никакви проблеми къса БМВ 2.0 150к.с, БМВ 525 ТДС, и Голф АБФ 150к.с! Уникалната бегачка е. Още ме е яд че не си взех такова, вярно малко повече е от 3-4000лв, но си ги заслужава!
Ти препоръчваш кола с която не си запознат.
Първо Уилямс-а не е 1.8 16кл 136коня, а е 2.0 16кл 150к.с. и е доста рядка кола, много трудно се намира и обикновенно струва повече от 3хил.лв.
Потърси малко и разбери какви са разликите м/у нормално Клио 1.8 16кл и Клио Уилямсза да не пишеш друг път глупости.
Пунто ГТ не е никак лоша колица, добра е за преработки и лесно и се качва някое друго конче.
Карантиите на мотора са здрави и може да се надува спокойно, ако е в добро здраве, обикновенно имат проблеми с главите и разпределителния вал (кофти мазане).
Почти всичките дето се продават на пазара са окотени или почти окотени и трябва много да се внимава за да не си вземеш кола, която ще е за ремонт.
Завоско колата е с много малко турбо (ИХИ), но лесно може да се монтира друго, сравнително лесно и без драми и за прилични пари се монтира предно разположен кулер, дюзите при засилване е най-лесно и евтино да се сменят с 317куб. от по-нов 1.8Т мотор, турбо може да се сложи някое Т25-ца от Нисан 200СХ, някое Мицубиши турбо, Т3ка от 2.0 16кл (Фиат/Ланчия мотор) и т.н., като частите може и да са употребявани.
Като коне 200 са постижими (че и повече), с тях и лекото купе количката върви много прилично, по-добре от всяка друга малка атмосферка в подобно купе.
niikoo_1 написа:Golfer_pz написа:Колега, защо не помислиш за Клио ? 1.8 16v 136 к.с? Без турбо е, но си нямаш напредстава как върви това нещо! Без никакви проблеми къса БМВ 2.0 150к.с, БМВ 525 ТДС, и Голф АБФ 150к.с! Уникалната бегачка е. Още ме е яд че не си взех такова, вярно малко повече е от 3-4000лв, но си ги заслужава!
Ти препоръчваш кола с която не си запознат.
Първо Уилямс-а не е 1.8 16кл 136коня, а е 2.0 16кл 150к.с. и е доста рядка кола, много трудно се намира и обикновенно струва повече от 3хил.лв.
Потърси малко и разбери какви са разликите м/у нормално Клио 1.8 16кл и Клио Уилямсза да не пишеш друг път глупости.
PuShE_ написа:а защо просто не си засилиш твоя матор
kaiser666 написа:zografski написа:CESC написа:
Моите уважения, но не може да сравняваш поло 6н 1.4 16в с пунто турбо и саксо втс. Полото ти не е 115 коня, а 100 и са малко за такава кола. От 0-100 е над 10 секунди.![]()
А колегата, който е пуснал темата.
Кола за 2000 лв да върви много, да е турбо, да не се чупи и ламарината и да не е от хартия, и да не е стара и...
Успех с търсенето.
tisho_psg написа:Аз лично за едното турбо не бих се събрал с Фиат
Върни се в “Общи автомобилни дискусии”
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 46 госта