Моето зелено бижу ( Русе )

Теми свързани с промени по външния вид и интериора на автомобила
Потребителски аватар
TDI stavrev
Мнения: 261
Регистриран на: Нед 08 ное 2009 20:45
Автомобил: MKV
Двигател: BKD
Местоположение: Sliven

Re: Моето зелено бижу!

Мнениеот TDI stavrev » Сря 28 юли 2010 22:21


:applause: :applause: :applause: Браво Колежке за зеленото бижу и положения труд радва окото. :да: :applause:




Потребителски аватар
schnitzer40
Мнения: 44
Регистриран на: Съб 09 фев 2008 6:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе
Контакти:

Re: Моето зелено бижу!

Мнениеот schnitzer40 » Пет 06 авг 2010 16:25


Наистина уникална машинка :) Евала за старанието и ентусиазмът които са положени !!!

П.П Мерси и за съветите за подготовка на капака на добрата стара руска машинка :P


ba4eto_85
Мнения: 60
Регистриран на: Чет 01 окт 2009 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Pazardjik

Re: Моето зелено бижу!

Мнениеот ba4eto_85 » Съб 07 авг 2010 0:20


Уникална браво за труда ......Искам да попитам как се води цвета на джантите???Ако някой зне да драсне един ред.


Потребителски аватар
EliPavlova
Мнения: 585
Регистриран на: Чет 16 юли 2009 10:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Re: Моето зелено бижу!

Мнениеот EliPavlova » Съб 07 авг 2010 0:35


Джантите за черен мат, но в лака отгоре има еднна идея от цвета на колата :) :oops: /може и 2 да бяха/ :oops:


Потребителски аватар
i4ky
Мнения: 14
Регистриран на: Сря 03 мар 2010 21:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Кърджали

Re: Моето зелено бижу!

Мнениеот i4ky » Съб 07 авг 2010 21:58


От нищо станало е нещо Поздравления! :banana


Потребителски аватар
passat123
Мнения: 1658
Регистриран на: Пон 13 авг 2007 0:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Re: Моето зелено бижу!

Мнениеот passat123 » Нед 08 авг 2010 18:44


Евалла :bowdown ! Уникална е колта !
На йиво е по - хубава даже !


tortili
Мнения: 2
Регистриран на: Чет 10 юли 2008 19:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Re: Моето зелено бижу!

Мнениеот tortili » Вто 31 авг 2010 12:15


Predvaritelno se izvinqvam za kirilicata...

Kolata e istinsko bijyyy adski mnogo trud e vlojen v neqq ., evala naistina !!!
Az sum ot Ryse i go vijdam 4esto golfa neshto ynikalno e ... No kakvoto i da si govorim jultoto G60 ti pravi golqma konkyrenciq

I oshte neshto RYSENSKITE GOLFOVE SA NAI-HYBAVITE :applause: :mrgreen: mnogo :* za sobstvenichkata

Последна промяна от Bratt на Вто 31 авг 2010 14:44, променено общо 1 път.
Причина: Колега, над полето за отговора в ляво имаш Кредор. Използвай го за да си "преведеш" мнението!


Потребителски аватар
EliPavlova
Мнения: 585
Регистриран на: Чет 16 юли 2009 10:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Re: Моето зелено бижу!

Мнениеот EliPavlova » Сря 15 сеп 2010 22:58


Време е и аз да извадя нещата от прахоляка и да видим какво още свършихме, а не остана време да пиша...
След осмомартенския ми подарък :oops: двигател 1.8 - 90к.с. - решихме, че има с какво да си поиграем малко повече... :077:

Изображение

Започнахме с обработка на главата...
Портовете бяха направени на 40 мм - всумакелни и 34 мм изпускателни /диаметър на клапаните/. Последва смяна на водачите на клапаните със 7 мм-ви и монтиране на 7 мм клапани, като пружините им са натегнати на 33,5 мм.

Изображение

Изображение

Направихме жлебове в горивните камери по методиката на Somender SINGH, които водят до работа на двигателя при по-висока степен на сгъстяване, с гориво с по-ниско октаново число. Същевременно намаля разхода на гориво с около 20% /какво представлява тази методика, може да разберете от http://www.somender-singh.com/, за тези, които се интересуват/.
Сменихме разпределителния вал и новия е с фази: 4/46 градуса - всмукателни и 44/6 градуса изпускателни.

Продължението... Утре :oops:

п.п.
Извинявам се за оскъдния снимков материал, но бяха много малко случаите, в които имаше кой да снима, без опасност за фотоапарата :Mr Green Fun или фотографа :Mr Green Fun

Последна промяна от EliPavlova на Чет 16 сеп 2010 21:44, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
Stenly
Мнения: 1967
Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
Контакти:

Re: Моето зелено бижу!

Мнениеот Stenly » Чет 16 сеп 2010 0:10


Всмукателните клапани оригинално са 38мм на ГУ-то ,на изпускателните клапани ли са набити нови легла за 35мм?


Потребителски аватар
StS
Мнения: 2396
Регистриран на: Нед 02 юли 2006 1:02
Автомобил: Golf VI
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Моето зелено бижу!

Мнениеот StS » Чет 16 сеп 2010 17:01


:shock Това момиче знае повече от мене за двигателите... Аз даже не съм си отварял лично моя...камо ли тези доработки.. :woooow:


Браво за ентусиязма ! :talk:


Потребителски аватар
eCy!
Мнения: 391
Регистриран на: Пон 13 апр 2009 7:57
Автомобил: Golf
Двигател: BMN
Местоположение: Pleven

Re: Моето зелено бижу!

Мнениеот eCy! » Чет 16 сеп 2010 19:11


Знае, Знае ... даже повече отколкото си мислите ;)


Потребителски аватар
EliPavlova
Мнения: 585
Регистриран на: Чет 16 юли 2009 10:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Re: Моето зелено бижу!

Мнениеот EliPavlova » Чет 16 сеп 2010 21:41


Stenly написа:Всмукателните клапани оригинално са 38мм на ГУ-то ,на изпускателните клапани ли са набити нови легла за 35мм?


Грешка има наистина, за което се извинявам - изпускателния е 34 мм.
Объркването с колегата идва от разликата на диаметрите на отворите и тези на клапаните, за да уточним, отговарям със схемичка с табличка, за да е ясно.

Изображение

И да продължим нататък:
След няколко сглобки и... :banghead: малко препятствия :banghead: :banghead: :banghead: и малко шантави проблеми... монтирахме бутала от АЕК, заради тяхните параметри: по малки височина и тегло /- около 35 гр. на бутало/, и по-тънки сегменти, което води до по-малки загуби и по-ниска работна температура. Последва и олекотяване на биелите /-50 гр. на биела/. Това промени малко обема на горивните камери и степента на сгъстяване по изчисления се получи 11,853659/1.

Изображение

Монтирахме маслена помпа от 1.9 TDI със скъсена пружина на байпасния клапан за намаляване на максималното налягане. Също така беше поставен и жигльор в блока с отвор 2,5 мм, за да се избегне качването на цялото масло в главата, при работа на двигателя при високи обороти. Монтиран е предпазен щит - гарнитура на картерния капак, за да може при над 5000 оборота, коляновият вал и биелите да не разпенват маслото, което всмуква маслената помпа.
След всичко, поне се научих да свалям и разглабям глава за норматив :screwy някой хора изпаднаха в :horror: от което

Изображение

Изображение
За неопитвалите - забавно е :heavymetal:

И май останаха само параметрите на скоростната кутия, макар че беше едно от първите завършени неща.
За основа е ползвана кутия с код AUX.
Предавателните числа са съответно:
1 ва ск - 3,45
2 ра ск - 1,94
3 та ск - 1,44
4 та ск - 1,13
5 та ск - 0,89
и диференциал - 4,25
В момента обмисляме малък ъпгрейд на кутията - да сложим по-къса 5 та - 0,91, за сметка на нещо друго, за което ще пиша, като се получи :)

Остава да довърша малко дребни неща, за които ще пиша, когато приключа с тях и се надявам повече :077: да няма... или поне не скоро.

От цялата одисея научих, че 1 вия собствен автомобил, наистина остава нещо специално, невероятно е усещането да си го градиш сам, макар, че да се заровиш в масло и части не е най-приятното усещане за момиче :oops: престоите в сервиза са понякога тежки, но и доста интересни... Имам желание следващото лято да повторя от начало дори :)

п.п.
Снимките са наистина оскъдно количество, но ще опитам да кача още малко. От престоите в сервиза, няма кой да ми подреди компютъра у дома :oops: .


Потребителски аватар
Michelin
Мнения: 56
Регистриран на: Сря 19 май 2010 8:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Видин

Re: Моето зелено бижу!

Мнениеот Michelin » Чет 16 сеп 2010 22:05


:bowdown :bowdown :bowdown Другото лято недей да почваш отначало с твоя, а ела с моя почни :wink:


Потребителски аватар
Barboukov
Мнения: 6090
Регистриран на: Вто 21 апр 2009 21:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе
Контакти:

Re: Моето зелено бижу!

Мнениеот Barboukov » Чет 23 сеп 2010 22:58


Ели, не ми казвай само, че си замислила 6-та предавка... :screwy


Потребителски аватар
mirkata 4020
Мнения: 905
Регистриран на: Пон 13 окт 2008 11:57
Автомобил: vw mk3
Двигател: 1996
Местоположение: Ловеч-старият град

Re: Моето зелено бижу!

Мнениеот mirkata 4020 » Пет 24 сеп 2010 8:50


Barboukov написа:Ели, не ми казвай само, че си замислила 6-та предавка... :screwy

и на мен на такова ми мирише!
И двете сте уникални,ти и колата. :да:



Върни се в “Оптичен тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 46 госта