Stenly написа:Всмукателните клапани оригинално са 38мм на ГУ-то ,на изпускателните клапани ли са набити нови легла за 35мм?
Грешка има наистина, за което се извинявам - изпускателния е 34 мм.
Объркването с колегата идва от разликата на диаметрите на отворите и тези на клапаните, за да уточним, отговарям със схемичка с табличка, за да е ясно.

И да продължим нататък:
След няколко сглобки и...

малко препятствия

и малко шантави проблеми... монтирахме бутала от АЕК, заради тяхните параметри: по малки височина и тегло /- около 35 гр. на бутало/, и по-тънки сегменти, което води до по-малки загуби и по-ниска работна температура. Последва и олекотяване на биелите /-50 гр. на биела/. Това промени малко обема на горивните камери и степента на сгъстяване по изчисления се получи 11,853659/1.

Монтирахме маслена помпа от 1.9 TDI със скъсена пружина на байпасния клапан за намаляване на максималното налягане. Също така беше поставен и жигльор в блока с отвор 2,5 мм, за да се избегне качването на цялото масло в главата, при работа на двигателя при високи обороти. Монтиран е предпазен щит - гарнитура на картерния капак, за да може при над 5000 оборота, коляновият вал и биелите да не разпенват маслото, което всмуква маслената помпа.
След всичко, поне се научих да свалям и разглабям глава за норматив

някой хора изпаднаха в

от което


За неопитвалите - забавно е
И май останаха само параметрите на скоростната кутия, макар че беше едно от първите завършени неща.
За основа е ползвана кутия с код AUX.
Предавателните числа са съответно:
1 ва ск - 3,45
2 ра ск - 1,94
3 та ск - 1,44
4 та ск - 1,13
5 та ск - 0,89
и диференциал - 4,25
В момента обмисляме малък ъпгрейд на кутията - да сложим по-къса 5 та - 0,91, за сметка на нещо друго, за което ще пиша, като се получи

Остава да довърша малко дребни неща, за които ще пиша, когато приключа с тях и се надявам повече

да няма... или поне не скоро.
От цялата одисея научих, че 1 вия собствен автомобил, наистина остава нещо специално, невероятно е усещането да си го градиш сам, макар, че да се заровиш в масло и части не е най-приятното усещане за момиче

престоите в сервиза са понякога тежки, но и доста интересни... Имам желание следващото лято да повторя от начало дори

п.п.
Снимките са наистина оскъдно количество, но ще опитам да кача още малко. От престоите в сервиза, няма кой да ми подреди компютъра у дома

.