здравейте
голф 3 тди, '97 афн мотор, без компютър, с червеното i (не знам дали значи,че е 110 конски сили,но навсякъде пише,че са 79 май,нещо такова), идеята ми е,че е много,ама много нисък, с петнайски джанти. Смятам обаче да сменя окачването,казаха ми,че ще излезе около 5-600 лв...при този вариант ще мога ли да запазя старите гумии ще има ли ефект?
Благодаря ви на всички
смянана окачване?
Няма начин АФН да е без компютър, и си е точно 110 конски сили.
мисля че можеш да си оставиш гумите.
виж на doppel-Wobber за данните на твоя мотор. http://www.doppel-wobber.de/g3_motor.html
мисля че можеш да си оставиш гумите.
виж на doppel-Wobber за данните на твоя мотор. http://www.doppel-wobber.de/g3_motor.html
- stanimir
- Мнения: 488
- Регистриран на: Чет 11 май 2006 8:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
nix написа:Няма начин АФН да е без компютър, и си е точно 110 конски сили.
мисля че можеш да си оставиш гумите.
виж на doppel-Wobber за данните на твоя мотор. http://www.doppel-wobber.de/g3_motor.html
Ами няма-къде трябва да е тозибордови комп.? Има само климатик, дигитален километраж обротомера. Е, темп. за масло.Това е
- stanimir
- Мнения: 488
- Регистриран на: Чет 11 май 2006 8:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: смянана окачване?
Ами всъщност-да,сегаговори8х с моя френд,700 кинта за новото окачване,че било мастерсон ли,какво там, с нови тампонии всичко.Каза,че имало и по-евтино,някво турско или италианско,но не си заслужавали
въпроса е-че старите пружини,сигурно на боклука,а?
въпроса е-че старите пружини,сигурно на боклука,а?
stanimir написа:Ами няма-къде трябва да е тозибордови комп.? Има само климатик, дигитален километраж обротомера. Е, темп. за масло.Това е
едно е бордови комп - иначе казано MFA, друго е комп на двигателя

MFA сигурно нямаш, но ако погледнеш под пластмасата под лявата чистачка, като си срещу колата, ще видиш една черна кутия е дебел кабел в нея

всичката тая електорника по двигателя се управлява от комп, и инжектирането на нафтата, налягането на турбото, още повече че си с VNT турбо ..... а то се управлява хидравлично- електрически , именно от компа ....
- stanimir
- Мнения: 488
- Регистриран на: Чет 11 май 2006 8:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
nix написа:stanimir написа:Ами няма-къде трябва да е тозибордови комп.? Има само климатик, дигитален километраж обротомера. Е, темп. за масло.Това е
едно е бордови комп - иначе казано MFA, друго е комп на двигателя![]()
MFA сигурно нямаш, но ако погледнеш под пластмасата под лявата чистачка, като си срещу колата, ще видиш една черна кутия е дебел кабел в нея)
всичката тая електорника по двигателя се управлява от комп, и инжектирането на нафтата, налягането на турбото, още повече че си с VNT турбо ..... а то се управлява хидравлично- електрически , именно от компа ....
тенкс братле-))а всичко това положително ли е ,или прави нещата по-трудни))?
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 35 госта