смянана окачване?

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
stanimir
Мнения: 488
Регистриран на: Чет 11 май 2006 8:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

смянана окачване?

Мнениеот stanimir » Пон 19 юни 2006 10:32


здравейте
голф 3 тди, '97 афн мотор, без компютър, с червеното i (не знам дали значи,че е 110 конски сили,но навсякъде пише,че са 79 май,нещо такова), идеята ми е,че е много,ама много нисък, с петнайски джанти. Смятам обаче да сменя окачването,казаха ми,че ще излезе около 5-600 лв...при този вариант ще мога ли да запазя старите гумии ще има ли ефект?
Благодаря ви на всички




Потребителски аватар
nix
Мнения: 305
Регистриран на: Вто 24 авг 2004 10:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот nix » Пон 19 юни 2006 13:59


Няма начин АФН да е без компютър, и си е точно 110 конски сили.

мисля че можеш да си оставиш гумите.

виж на doppel-Wobber за данните на твоя мотор. http://www.doppel-wobber.de/g3_motor.html


Потребителски аватар
hamann
Мнения: 186
Регистриран на: Сря 23 мар 2005 20:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот hamann » Пон 19 юни 2006 17:29


какво ще му сменяш на окачването???
едни пружини от първата морга и си с нормален ръст :lol:
а и гумите защо да не ги ползваш :D

или май нещо пак съм недоразбрал :oops:


Потребителски аватар
stanimir
Мнения: 488
Регистриран на: Чет 11 май 2006 8:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот stanimir » Вто 20 юни 2006 10:39


nix написа:Няма начин АФН да е без компютър, и си е точно 110 конски сили.

мисля че можеш да си оставиш гумите.

виж на doppel-Wobber за данните на твоя мотор. http://www.doppel-wobber.de/g3_motor.html


Ами няма-къде трябва да е тозибордови комп.? Има само климатик, дигитален километраж обротомера. Е, темп. за масло.Това е


Потребителски аватар
stanimir
Мнения: 488
Регистриран на: Чет 11 май 2006 8:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот stanimir » Вто 20 юни 2006 10:40


hamann написа:какво ще му сменяш на окачването???
едни пружини от първата морга и си с нормален ръст :lol:
а и гумите защо да не ги ползваш :D

или май нещо пак съм недоразбрал :oops:

ми да-така ми казаха 4 пружини, май скъпо ми се видя,да са чисто нови,ма да видим....


Потребителски аватар
stanimir
Мнения: 488
Регистриран на: Чет 11 май 2006 8:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: смянана окачване?

Мнениеот stanimir » Вто 20 юни 2006 11:00


Ами всъщност-да,сегаговори8х с моя френд,700 кинта за новото окачване,че било мастерсон ли,какво там, с нови тампонии всичко.Каза,че имало и по-евтино,някво турско или италианско,но не си заслужавали
въпроса е-че старите пружини,сигурно на боклука,а?


Потребителски аватар
nix
Мнения: 305
Регистриран на: Вто 24 авг 2004 10:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот nix » Вто 20 юни 2006 14:53


stanimir написа:Ами няма-къде трябва да е тозибордови комп.? Има само климатик, дигитален километраж обротомера. Е, темп. за масло.Това е


едно е бордови комп - иначе казано MFA, друго е комп на двигателя :)

MFA сигурно нямаш, но ако погледнеш под пластмасата под лявата чистачка, като си срещу колата, ще видиш една черна кутия е дебел кабел в нея ;))


всичката тая електорника по двигателя се управлява от комп, и инжектирането на нафтата, налягането на турбото, още повече че си с VNT турбо ..... а то се управлява хидравлично- електрически , именно от компа ....


Потребителски аватар
stanimir
Мнения: 488
Регистриран на: Чет 11 май 2006 8:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот stanimir » Вто 20 юни 2006 18:31


nix написа:
stanimir написа:Ами няма-къде трябва да е тозибордови комп.? Има само климатик, дигитален километраж обротомера. Е, темп. за масло.Това е


едно е бордови комп - иначе казано MFA, друго е комп на двигателя :)

MFA сигурно нямаш, но ако погледнеш под пластмасата под лявата чистачка, като си срещу колата, ще видиш една черна кутия е дебел кабел в нея ;))


всичката тая електорника по двигателя се управлява от комп, и инжектирането на нафтата, налягането на турбото, още повече че си с VNT турбо ..... а то се управлява хидравлично- електрически , именно от компа ....


тенкс братле-))а всичко това положително ли е ,или прави нещата по-трудни))?



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 35 госта