Клапан за управление на турбото

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
nasko1978
Мнения: 2184
Регистриран на: Сря 25 юли 2007 9:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Nürnberg ,Перник

Re: Клапан за управление на турбото

Мнениеот nasko1978 » Пет 17 сеп 2010 11:38


PagocmuH написа:Идея си нямам какво представлява и къде се намира това чудо (актуатора)

Интересното е,че може цяла седмица да нямам ядове и в един ден два пъти да ми направи номер колата :roll:


Така е в началото,ако е развален актуатора ще почне да ти забива и по-често.А иначе е закачен с едно лостче за турбото и до него отива вакуумен маркуч от Н75. :да:




Потребителски аватар
PagocmuH
Мнения: 1072
Регистриран на: Пет 24 апр 2009 18:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Кукерландия
Контакти:

Re: Клапан за управление на турбото

Мнениеот PagocmuH » Пет 17 сеп 2010 11:49


Не знам мисля другата седмица да разхвърля цялата кола.
Според мен грешката ще е моя,защото когато почистихме геометрията на турбото всичко се оправи минаха 6 месеца и нагоре и проблема пак е същия.

Когато отворихме турбото,понеже за първи път отварях такова нещо, изчистих горната час със лостчетата,но не отворих турбината да изчистя лопатките и ме съмнява че проблема е от там :banghead: :banghead: :banghead:... и сега ме е яд мнооого,защото проблема може и да е от там.


Потребителски аватар
nasko1978
Мнения: 2184
Регистриран на: Сря 25 юли 2007 9:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Nürnberg ,Перник

Re: Клапан за управление на турбото

Мнениеот nasko1978 » Пет 17 сеп 2010 12:30


Малко ме озадачи ,че не знаеш къде е актуатора,пък си свалял и чистил турбина! :roll:
Виж като запалиш колата движи ли се изобщо лостчето на актуатора,опитай да го раздвижиш и на ръка.Може да се е зацапала пак турбината - от стил на каране,повече градско,настройки на гориво,филтри,маркучета и т.н


Потребителски аватар
PagocmuH
Мнения: 1072
Регистриран на: Пет 24 апр 2009 18:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Кукерландия
Контакти:

Re: Клапан за управление на турбото

Мнениеот PagocmuH » Пет 17 сеп 2010 12:40


viewtopic.php?f=24&t=92081&start=45

Цял ден си играхме с едно приятелче докато свалим турбото егр и да ги върнем обратно на място,
но както се вижда на снимките нищо не съм направил,трябвало е и вътре да чистя турбото :banghead: :banghead: :banghead:

Мисля си,че съм в грешна посока.... ще отворя пак турбото да се уверя,че съм направил всичко както трябва да е и после,ако ми прави базици ще търся проблема другаде.


Потребителски аватар
nasko1978
Мнения: 2184
Регистриран на: Сря 25 юли 2007 9:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Nürnberg ,Перник

Re: Клапан за управление на турбото

Мнениеот nasko1978 » Пет 17 сеп 2010 12:47


Ако си сбъркал тогава,щеше да се разбере веднага-да пренадува яко.Аз бих проверил по по-лесният начин,но всеки сам си решава.Успех.


Потребителски аватар
PagocmuH
Мнения: 1072
Регистриран на: Пет 24 апр 2009 18:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Кукерландия
Контакти:

Re: Клапан за управление на турбото

Мнениеот PagocmuH » Пет 17 сеп 2010 12:50


Живот и здраве ще пусна тема когато направя всичко,така и така ще се цапам мисля и катализатора да махна :twisted:


Потребителски аватар
nasko1978
Мнения: 2184
Регистриран на: Сря 25 юли 2007 9:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Nürnberg ,Перник

Re: Клапан за управление на турбото

Мнениеот nasko1978 » Пет 17 сеп 2010 13:01


Е добре де след като си видял с очите и ръцете си mhihi за каква гнус става въпрос вътре,защо не си махнал и катализатора.Да не мислиш,че той е по-чист-не е. :!:


Потребителски аватар
PagocmuH
Мнения: 1072
Регистриран на: Пет 24 апр 2009 18:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Кукерландия
Контакти:

Re: Клапан за управление на турбото

Мнениеот PagocmuH » Пет 17 сеп 2010 13:08


Ми то се иска да разбираш от тези неща.От Ауди 80 1.8 карбуратор на Пасат 1.9ТДИ.... разликата е космическа,аз от къде да знам кое и какво да правя. :beer

Може нито актуатора нито клапана да са виновни.Няма да драскам повече в темата че станах банлен вече,когато разфасовам печката и я събера ще кажа за резултата. :beer :beer


mili 75
Мнения: 555
Регистриран на: Пет 26 дек 2008 13:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Клапан за управление на турбото

Мнениеот mili 75 » Пет 17 сеп 2010 15:22


Колега преди да разфасоваш, хвани лоста на актуатора и виж дали има ход и колко е той, трябва да има ход поне 10мм и да се движи сравнително леко, трябва да се чувства единствено съпротивлението на пружината.Ако се движи леко и има ход, значи геометрията ти е чиста, ако въобще на помръдва или мърда съвсем малко и не можеш да го раздвижиш на ръка, значи най-вероятно ти е затлачена геометрията и тогава и сто клапана да смениш няма да се оправи освен с чистетне.Значи, актуатора е отгоре точно върху турбото и от него излиза едно лостче и се захваща за геометрията, трябва да дърпаш лостчето нагоре и то да има ход, другото можеш на запален автомобил да караш някой да подава газ и ти да гледеш дали се движи това лостче.Проверката на ръка я прави на студен мотор, защото иначе ще се изгориш.


Потребителски аватар
PagocmuH
Мнения: 1072
Регистриран на: Пет 24 апр 2009 18:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Кукерландия
Контакти:

Re: Клапан за управление на турбото

Мнениеот PagocmuH » Пет 17 сеп 2010 16:45


Сега тръгвам към гаража да пробвам :beer


Golfardo
Мнения: 92
Регистриран на: Нед 08 юни 2008 17:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Клапан за управление на турбото

Мнениеот Golfardo » Пет 17 сеп 2010 18:18


:|


Потребителски аватар
PagocmuH
Мнения: 1072
Регистриран на: Пет 24 апр 2009 18:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Кукерландия
Контакти:

Re: Клапан за управление на турбото

Мнениеот PagocmuH » Пет 17 сеп 2010 20:14


Оказа се мисия невъзможна да мръдна лоста на ръка,едвам с двата пръста натисках лоста на актуатора.Мъчих се и не можах да го помръдна :(
Запалих печката и гледах,когато се подава газ се движи около 1см,но на ръка не можах да го помръдна :|
А колата си върви като за световно,вече5 дена не е правила проблем.

Ше има вадене пак на турбината,за истинско почистване този път.


stoqnkis
Мнения: 66
Регистриран на: Пон 08 фев 2010 22:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sofiq

Re: Клапан за управление на турбото

Мнениеот stoqnkis » Чет 23 сеп 2010 20:02


И аз бях на голф 2 бензин но сега съм на 4 дизел АХФ мотор 110 коня.Но от тук се научих на всичко благодарение на колегите.Минах вече по твоя път. Забиването може да ти идва и от неправилно регулиран клапан на турбото.


Потребителски аватар
PagocmuH
Мнения: 1072
Регистриран на: Пет 24 апр 2009 18:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Кукерландия
Контакти:

Re: Клапан за управление на турбото

Мнениеот PagocmuH » Чет 23 сеп 2010 20:15


Миналата седмица ходих до Ст.Загора на тръгване от Ямбол за 4км 2пъти ми направи номер.
От тогава няма пак ядове.
Решил съм така или иначе...свалям турбината на земята и я правя дроб сърма и катализатора ще измуша.
То ще си покаже...
Тръгвам от тежката работа,ако се окаже после нещо лесно здраве да е,поне ше съм почистил всичко.
:beer :beer :beer


Потребителски аватар
nasko1978
Мнения: 2184
Регистриран на: Сря 25 юли 2007 9:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Nürnberg ,Перник

Re: Клапан за управление на турбото

Мнениеот nasko1978 » Пет 24 сеп 2010 8:14


По-добре махни само катализатора и я "продухай" здраво в целия диапазон,ще се раздвижи.По-лесно ще ти е щом ти се движи актуатора! :да:



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 90 госта