



Въпрос за перките на радиатора Пасат Б3
- ole
- Мнения: 32
- Регистриран на: Чет 27 май 2010 23:47
- Автомобил: Audi A4 B5
- Двигател: AEB 1999
- Местоположение: София
- Контакти:
Въпрос за перките на радиатора Пасат Б3
Кога би трябвало да се включват 2-те степени на вентилаторите? Като я взимахме колата въобще не включваха после 1 "майстор" направи така че да включва само 2-рата степен и тя се включва при 110 градуса, било от датчика на радиатора, сменихме го днес обаче.... пак включва към 110 градуса чак, не трябва ли по-рано да включва 1-вата степен? Или има друг проблем по веригата 

- vasilb
- Мнения: 742
- Регистриран на: Нед 21 сеп 2008 20:51
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Въпрос за перките на радиатора Пасат Б3
Има два вида датчици - единият е за топли страни и включва на няколко градуса по-малко перката, а другият е за по-студени и включва на малко по-висока температура като играе от 86-87 до 93 градуса първата степен, а втората на 100 и нещо. Може да не прави контакт самата букса с кабелите с датчика, може самият датчик да е дефектен, може термометърът да не показва вярно и още поне стотина причини! Трябва да се види и замери. Успех!
- ole
- Мнения: 32
- Регистриран на: Чет 27 май 2010 23:47
- Автомобил: Audi A4 B5
- Двигател: AEB 1999
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Въпрос за перките на радиатора Пасат Б3
За причините ясно, но не разбрах 1-вото изречение какви са тия топли и студени "страни" и каква е разликата между 2-та датчика, не се ли слага само 1 вид?
- vasilb
- Мнения: 742
- Регистриран на: Нед 21 сеп 2008 20:51
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Въпрос за перките на радиатора Пасат Б3
ole написа:За причините ясно, но не разбрах 1-вото изречение какви са тия топли и студени "страни" и каква е разликата между 2-та датчика, не се ли слага само 1 вид?
Разликата е, че едните са предназначени примерно за Италия, където е по-топло, за да включва перката по-рано, а другите за Германия, за да включва перката по-късно, защото климатът е по-хладен. На самите тях пише температурата на първа и втора степен. Имаше доста голяма тема по този въпрос от хора, които разбират повече от мен - потърси и ще я намериш!
- ole
- Мнения: 32
- Регистриран на: Чет 27 май 2010 23:47
- Автомобил: Audi A4 B5
- Двигател: AEB 1999
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Въпрос за перките на радиатора Пасат Б3
Ние предполагам се водим топла страна? Сега ще ходя да видя какво пише на кутийката и все пак ако някой знае градусите при които би трябвало да се пуска примерно на датчика дето е за топлите страни да каже
- znainainai
- Мнения: 5287
- Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
- Автомобил: Golf4
- Двигател: MK 4 98 AHF
- Местоположение: Русе
Re: Въпрос за перките на радиатора Пасат Б3
95* -1ва и 102* -2ра степен. Не изключвам варианта да ти е прекъснала първата степен имал съм няколко такива случая. Датчика си подава захранване но перката не върти. Има три начина да се излекува:
вариант 1: намираш си резистор за перката от допълнително посаждан климатик
вариант 2: със ел. моторче 2-ра употреба което не се знае колко ще живее
вариант 3: със ново от магазина
На моя пасат който е серия за Италия датчика за перките е 92* -1ва и 102* втора
вариант 1: намираш си резистор за перката от допълнително посаждан климатик
вариант 2: със ел. моторче 2-ра употреба което не се знае колко ще живее
вариант 3: със ново от магазина
На моя пасат който е серия за Италия датчика за перките е 92* -1ва и 102* втора
- ole
- Мнения: 32
- Регистриран на: Чет 27 май 2010 23:47
- Автомобил: Audi A4 B5
- Двигател: AEB 1999
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Въпрос за перките на радиатора Пасат Б3
1 - допълнително посаждан климатик?
2- ел моторче смисъл? то си работо това сегашното, завърта перките ама късничко, 2-рата степене се включва там някъде към 105 градуса, ама 1-вата я няма никва
3 - с ново какво от магазина не разбрах
2- ел моторче смисъл? то си работо това сегашното, завърта перките ама късничко, 2-рата степене се включва там някъде към 105 градуса, ама 1-вата я няма никва
3 - с ново какво от магазина не разбрах
- znainainai
- Мнения: 5287
- Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
- Автомобил: Golf4
- Двигател: MK 4 98 AHF
- Местоположение: Русе
Re: Въпрос за перките на радиатора Пасат Б3
Какво в думата НОВО не разбра? Ново моторче нали за него ти пиля до сега. Не върви в магазина и търси къса щанга за термостат на ЗАЗ 968М. И като я сложиш и щи се оправи вентилатора.
Явно не ти работи първата степен на перката. Провери като е на около 95* колата дали има плюс към перката ако има а тя не върти честито за ново моторче си или за втора употреба или за външно съпротивление което да върши работата на вграденото в перката
На допълнително садените климатици сменят и перката със по мощна която често е само със една степен и за да докарат бавна степен слагат външно съпротивление (мощностно) и намалят оборотите на вентилатора.
Явно не ти работи първата степен на перката. Провери като е на около 95* колата дали има плюс към перката ако има а тя не върти честито за ново моторче си или за втора употреба или за външно съпротивление което да върши работата на вграденото в перката

На допълнително садените климатици сменят и перката със по мощна която често е само със една степен и за да докарат бавна степен слагат външно съпротивление (мощностно) и намалят оборотите на вентилатора.
- ole
- Мнения: 32
- Регистриран на: Чет 27 май 2010 23:47
- Автомобил: Audi A4 B5
- Двигател: AEB 1999
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Въпрос за перките на радиатора Пасат Б3
Да благодаря за подробните обяснения, съжалявам че се наложиха малко повече обяснения, ще проверя. Кви пари е едно такова моторче? ново, 2-ра ръка?
-
- Мнения: 1360
- Регистриран на: Вто 22 май 2007 15:07
- Автомобил: Passat 4
- Двигател: AGG
- Местоположение: София
Re: Въпрос за перките на радиатора Пасат Б3
Така. Аз мисля, че първо трябва да се провери дали воупще има първа степен на вентилатора. Взимаш един кламер, разпъваш го на формата " П", даваш контакт на колата (най добре я запали, защото вентилатора е голям консуматор и да не ти замине акумулатора) сваляш буксата на датчика и в самата букса почваш да проверяваш какво се случва с вентилатора. Буксата има три отвора. Единият е за напрежение а другите два за първа и втора степен. Тоест единия край на кламера в дупката за напрежение а другия съответно във всяка по отделно наблюдавайки какво се случва с вентилатора.
Трябва ясно да се различават скоростите на първа и втора степен.
Имаше доста теми по въпроса.
Трябва ясно да се различават скоростите на първа и втора степен.
Имаше доста теми по въпроса.
- znainainai
- Мнения: 5287
- Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
- Автомобил: Golf4
- Двигател: MK 4 98 AHF
- Местоположение: Русе
Re: Въпрос за перките на радиатора Пасат Б3
Гергин написа:Така. Аз мисля....
Недей да мислиш




Хубо даваш акъл със кламер ама после ти ли ще плащаш болничните на човека тоя кламер ше стане червен за норматив





Със ПИНСЕТИ се прави




- ole
- Мнения: 32
- Регистриран на: Чет 27 май 2010 23:47
- Автомобил: Audi A4 B5
- Двигател: AEB 1999
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Въпрос за перките на радиатора Пасат Б3
Хаха, с пинсети да го направя упражлението така ли?
-
- Мнения: 1360
- Регистриран на: Вто 22 май 2007 15:07
- Автомобил: Passat 4
- Двигател: AGG
- Местоположение: София
Re: Въпрос за перките на радиатора Пасат Б3
znainainai написа:Гергин написа:Така. Аз мисля....
Недей да мислиш![]()
![]()
![]()
![]()
Хубо даваш акъл със кламер ама после ти ли ще плащаш болничните на човека тоя кламер ше стане червен за норматив![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Със ПИНСЕТИ се прави![]()
![]()
![]()
Аз мисля да не влизам в тона ти. Нещата които пиша във форума са неща които съм пробвал. Кламера стои в колата ми за спешен случай.
Ако иска и с клечки за зъби да ги държи. Въпрос на избор. Аз, явно от незнание ги държах с ръце.
Колега ole ако случайно пробваш с ръце и стане проблем, сподели тук и ще "измисля" нещо за болничния.
Жив и здрав.
Re: Въпрос за перките на радиатора Пасат Б3
Материал с високо съпротивление или много тънак проводник(има хора ,които незнаят)
наистина може да стане "червен" .От кламер до кламер има разлика.При окъсяване на едната степен ще изгори ,като бушон.
наистина може да стане "червен" .От кламер до кламер има разлика.При окъсяване на едната степен ще изгори ,като бушон.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 28 госта