Въпрос за перките на радиатора Пасат Б3

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
ole
Мнения: 32
Регистриран на: Чет 27 май 2010 23:47
Автомобил: Audi A4 B5
Двигател: AEB 1999
Местоположение: София
Контакти:

Въпрос за перките на радиатора Пасат Б3

Мнениеот ole » Пет 17 сеп 2010 19:03


Кога би трябвало да се включват 2-те степени на вентилаторите? Като я взимахме колата въобще не включваха после 1 "майстор" направи така че да включва само 2-рата степен и тя се включва при 110 градуса, било от датчика на радиатора, сменихме го днес обаче.... пак включва към 110 градуса чак, не трябва ли по-рано да включва 1-вата степен? Или има друг проблем по веригата :roll:




Потребителски аватар
vasilb
Мнения: 742
Регистриран на: Нед 21 сеп 2008 20:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: Въпрос за перките на радиатора Пасат Б3

Мнениеот vasilb » Пет 17 сеп 2010 19:28


Има два вида датчици - единият е за топли страни и включва на няколко градуса по-малко перката, а другият е за по-студени и включва на малко по-висока температура като играе от 86-87 до 93 градуса първата степен, а втората на 100 и нещо. Може да не прави контакт самата букса с кабелите с датчика, може самият датчик да е дефектен, може термометърът да не показва вярно и още поне стотина причини! Трябва да се види и замери. Успех!


Потребителски аватар
ole
Мнения: 32
Регистриран на: Чет 27 май 2010 23:47
Автомобил: Audi A4 B5
Двигател: AEB 1999
Местоположение: София
Контакти:

Re: Въпрос за перките на радиатора Пасат Б3

Мнениеот ole » Пет 17 сеп 2010 19:54


За причините ясно, но не разбрах 1-вото изречение какви са тия топли и студени "страни" и каква е разликата между 2-та датчика, не се ли слага само 1 вид?


Потребителски аватар
vasilb
Мнения: 742
Регистриран на: Нед 21 сеп 2008 20:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: Въпрос за перките на радиатора Пасат Б3

Мнениеот vasilb » Пет 17 сеп 2010 20:54


ole написа:За причините ясно, но не разбрах 1-вото изречение какви са тия топли и студени "страни" и каква е разликата между 2-та датчика, не се ли слага само 1 вид?

Разликата е, че едните са предназначени примерно за Италия, където е по-топло, за да включва перката по-рано, а другите за Германия, за да включва перката по-късно, защото климатът е по-хладен. На самите тях пише температурата на първа и втора степен. Имаше доста голяма тема по този въпрос от хора, които разбират повече от мен - потърси и ще я намериш!


Потребителски аватар
ole
Мнения: 32
Регистриран на: Чет 27 май 2010 23:47
Автомобил: Audi A4 B5
Двигател: AEB 1999
Местоположение: София
Контакти:

Re: Въпрос за перките на радиатора Пасат Б3

Мнениеот ole » Пет 17 сеп 2010 21:18


Ние предполагам се водим топла страна? Сега ще ходя да видя какво пише на кутийката и все пак ако някой знае градусите при които би трябвало да се пуска примерно на датчика дето е за топлите страни да каже


Потребителски аватар
znainainai
Мнения: 5287
Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
Автомобил: Golf4
Двигател: MK 4 98 AHF
Местоположение: Русе

Re: Въпрос за перките на радиатора Пасат Б3

Мнениеот znainainai » Пет 17 сеп 2010 21:45


95* -1ва и 102* -2ра степен. Не изключвам варианта да ти е прекъснала първата степен имал съм няколко такива случая. Датчика си подава захранване но перката не върти. Има три начина да се излекува:
вариант 1: намираш си резистор за перката от допълнително посаждан климатик
вариант 2: със ел. моторче 2-ра употреба което не се знае колко ще живее
вариант 3: със ново от магазина
На моя пасат който е серия за Италия датчика за перките е 92* -1ва и 102* втора


Потребителски аватар
ole
Мнения: 32
Регистриран на: Чет 27 май 2010 23:47
Автомобил: Audi A4 B5
Двигател: AEB 1999
Местоположение: София
Контакти:

Re: Въпрос за перките на радиатора Пасат Б3

Мнениеот ole » Пет 17 сеп 2010 22:00


1 - допълнително посаждан климатик?
2- ел моторче смисъл? то си работо това сегашното, завърта перките ама късничко, 2-рата степене се включва там някъде към 105 градуса, ама 1-вата я няма никва
3 - с ново какво от магазина не разбрах


Потребителски аватар
znainainai
Мнения: 5287
Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
Автомобил: Golf4
Двигател: MK 4 98 AHF
Местоположение: Русе

Re: Въпрос за перките на радиатора Пасат Б3

Мнениеот znainainai » Пет 17 сеп 2010 22:21


Какво в думата НОВО не разбра? Ново моторче нали за него ти пиля до сега. Не върви в магазина и търси къса щанга за термостат на ЗАЗ 968М. И като я сложиш и щи се оправи вентилатора.
Явно не ти работи първата степен на перката. Провери като е на около 95* колата дали има плюс към перката ако има а тя не върти честито за ново моторче си или за втора употреба или за външно съпротивление което да върши работата на вграденото в перката :idea:
На допълнително садените климатици сменят и перката със по мощна която често е само със една степен и за да докарат бавна степен слагат външно съпротивление (мощностно) и намалят оборотите на вентилатора.


Потребителски аватар
ole
Мнения: 32
Регистриран на: Чет 27 май 2010 23:47
Автомобил: Audi A4 B5
Двигател: AEB 1999
Местоположение: София
Контакти:

Re: Въпрос за перките на радиатора Пасат Б3

Мнениеот ole » Съб 18 сеп 2010 11:32


Да благодаря за подробните обяснения, съжалявам че се наложиха малко повече обяснения, ще проверя. Кви пари е едно такова моторче? ново, 2-ра ръка?


Гергин
Мнения: 1360
Регистриран на: Вто 22 май 2007 15:07
Автомобил: Passat 4
Двигател: AGG
Местоположение: София

Re: Въпрос за перките на радиатора Пасат Б3

Мнениеот Гергин » Съб 18 сеп 2010 18:44


Така. Аз мисля, че първо трябва да се провери дали воупще има първа степен на вентилатора. Взимаш един кламер, разпъваш го на формата " П", даваш контакт на колата (най добре я запали, защото вентилатора е голям консуматор и да не ти замине акумулатора) сваляш буксата на датчика и в самата букса почваш да проверяваш какво се случва с вентилатора. Буксата има три отвора. Единият е за напрежение а другите два за първа и втора степен. Тоест единия край на кламера в дупката за напрежение а другия съответно във всяка по отделно наблюдавайки какво се случва с вентилатора.
Трябва ясно да се различават скоростите на първа и втора степен.
Имаше доста теми по въпроса.


Потребителски аватар
znainainai
Мнения: 5287
Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
Автомобил: Golf4
Двигател: MK 4 98 AHF
Местоположение: Русе

Re: Въпрос за перките на радиатора Пасат Б3

Мнениеот znainainai » Съб 18 сеп 2010 23:19


Гергин написа:Така. Аз мисля....

Недей да мислиш mhihi mhihi mhihi mhihi
Хубо даваш акъл със кламер ама после ти ли ще плащаш болничните на човека тоя кламер ше стане червен за норматив :!: :!: :!: :!: :!:
Със ПИНСЕТИ се прави :idea: :idea: :idea: :idea:


Потребителски аватар
ole
Мнения: 32
Регистриран на: Чет 27 май 2010 23:47
Автомобил: Audi A4 B5
Двигател: AEB 1999
Местоположение: София
Контакти:

Re: Въпрос за перките на радиатора Пасат Б3

Мнениеот ole » Нед 19 сеп 2010 10:34


Хаха, с пинсети да го направя упражлението така ли?


Гергин
Мнения: 1360
Регистриран на: Вто 22 май 2007 15:07
Автомобил: Passat 4
Двигател: AGG
Местоположение: София

Re: Въпрос за перките на радиатора Пасат Б3

Мнениеот Гергин » Нед 19 сеп 2010 23:38


znainainai написа:
Гергин написа:Така. Аз мисля....

Недей да мислиш mhihi mhihi mhihi mhihi
Хубо даваш акъл със кламер ама после ти ли ще плащаш болничните на човека тоя кламер ше стане червен за норматив :!: :!: :!: :!: :!:
Със ПИНСЕТИ се прави :idea: :idea: :idea: :idea:


Аз мисля да не влизам в тона ти. Нещата които пиша във форума са неща които съм пробвал. Кламера стои в колата ми за спешен случай.
Ако иска и с клечки за зъби да ги държи. Въпрос на избор. Аз, явно от незнание ги държах с ръце.

Колега ole ако случайно пробваш с ръце и стане проблем, сподели тук и ще "измисля" нещо за болничния.
Жив и здрав.


Потребителски аватар
i.e.i
Мнения: 2563
Регистриран на: Чет 28 апр 2005 9:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Въпрос за перките на радиатора Пасат Б3

Мнениеот i.e.i » Пон 20 сеп 2010 9:36


Материал с високо съпротивление или много тънак проводник(има хора ,които незнаят)
наистина може да стане "червен" .От кламер до кламер има разлика.При окъсяване на едната степен ще изгори ,като бушон.


Потребителски аватар
Dpop
Мнения: 3400
Регистриран на: Сря 25 окт 2006 15:57
Автомобил: VW
Двигател:
Местоположение: София

Re: Въпрос за перките на радиатора Пасат Б3

Мнениеот Dpop » Пон 20 сеп 2010 9:40





Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 28 госта