Струва ли си? Старите срещу новите коли. Пасат B3 vs B5

Автомобилни теми, които не са свързани с Volkswagen
Потребителски аватар
dj_tuhla
Мнения: 1397
Регистриран на: Съб 18 фев 2006 0:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Голо Бърдо

Re: Струва ли си? Старите срещу новите коли. Пасат B3 vs B5

Мнениеот dj_tuhla » Пет 17 сеп 2010 15:08


Ма каквато и да е Б3-ката, отпред е с макферсон, отзад с греда - как ще сравняваш стабилноста с независимото отзад и мултилинк отпред окачване на коя да е Б5-ца ? И наистина, при теб малко е останало от оригиналната кола, това не е средностатистическата Б3-ка по никой начин...

Последна промяна от dj_tuhla на Пет 17 сеп 2010 15:19, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
ChimeyJimmey
Мнения: 3877
Регистриран на: Съб 01 окт 2005 8:47
Автомобил: торанага
Двигател: AXQ

Re: Струва ли си? Старите срещу новите коли. Пасат B3 vs B5

Мнениеот ChimeyJimmey » Пет 17 сеп 2010 15:14


Нещо се обърка...
B5 с предно, отзад пак си е с греда. :)


Потребителски аватар
dj_tuhla
Мнения: 1397
Регистриран на: Съб 18 фев 2006 0:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Голо Бърдо

Re: Струва ли си? Старите срещу новите коли. Пасат B3 vs B5

Мнениеот dj_tuhla » Пет 17 сеп 2010 15:15


Лошо ... признавам си че си мислех че е поне с независимо :banghead: :mrgreen:.. а темата си е забавна според мен...


Потребителски аватар
dlug
Мнения: 2510
Регистриран на: Вто 10 юли 2007 18:19
Автомобил: Passat B5.5 2003 1.9 TDI
Двигател: AVB
Местоположение: София

Re: Струва ли си? Старите срещу новите коли. Пасат B3 vs B5

Мнениеот dlug » Пет 17 сеп 2010 16:09


Някой въобще спомня ли си за какво се почна тази тема?
Щото така се изчерпа и на такива глупости се наслушах че вече се чудя да се смея ли или да плача.
Сега ще я обобщя-за всички собственици на В3-това е най-добрата кола за тях.
Всички останали вече знаят коя е по-добрата...щото вече са сменили В3 и са видяли за какво става въпрос.
А ако някой иска да си вземе нова кола и се чуди каква да е тя-тук само може да се обърка, шот се говорят доста глупости.
П.С. За колегата с ВР6-цата. Ако ще и 500 коня да стане, пак ще си предпочета моята умряла В5.5 :) Нищо лично, пожелавам ти да те вози безаварийно още дълги години


bnick
Мнения: 1549
Регистриран на: Съб 15 май 2010 16:27
Автомобил: Passat B8
Двигател: ACDF 2019
Местоположение: София

Re: Струва ли си? Старите срещу новите коли. Пасат B3 vs B5

Мнениеот bnick » Пет 17 сеп 2010 16:25


Fendt написа:пасат най много до б4 даже б4 някой варианти по нагоре не стават не е важен само лукса в една кола има мн по други важни неща б3 може вярно да си е старичко но е 300 пъти по истински автомобил б5 и б6 най много до 120 150 хил километра и вече лудите пари за ремонт на авт скоростни кутии и кво ли не пак б3 каране и тва е желязната кола особено 1.8 моно евтино за поддражка и здраво


Кои са тези други неща, като изключим евтината поддръжка в които Б3 е пред който и да е от изброените. Возията ли, надеждността, сигурността. Каква е сигурността на Б3, някой колега преди доста страници написа за возенето на семейството си в Б3, това е ъпсурд. Б3 става само за впрегатно добиче, само там изпъква и то не защото другите не могат, а защото ще ми е жал да натоваря в моята 1 кубик греди.


Потребителски аватар
OvivO
Мнения: 422
Регистриран на: Нед 18 май 2008 20:53
Автомобил: какъвто си искам
Двигател: с който си искам
Местоположение: София

Re: Струва ли си? Старите срещу новите коли. Пасат B3 vs B5

Мнениеот OvivO » Пет 17 сеп 2010 17:30


bnick написа:защото ще ми е жал да натоваря в моята 1 кубик греди.


Ето и един колега с B6 се обади. Аз съм напълно съгласен с теб!
Най-твърдо и отговорно заявявам,че искам и аз да карам B6 или Passat CC, но за момента не мога да си го позволя.
Няма нищо лошо в това. Но не бих тръгнал да хваля моята кошница, сравнена с по-новия модел на колегата, в който човек се усеща по различен начин. За всичко е така - да си смениш колата, да си ремонтираш жилището, да се подстрижеш дори!
Това е все едно да имаш 5 лв. в портфейла, 50 лв. или 500 лв., които да можеш да изхарчиш още днес. . . а бе друго си е. . .


Потребителски аватар
berkant3008
Мнения: 213
Регистриран на: Чет 10 сеп 2009 18:23
Автомобил: PASSAT B3
Двигател: ABS-93
Местоположение: ruse
Контакти:

Re: Струва ли си? Старите срещу новите коли. Пасат B3 vs B5

Мнениеот berkant3008 » Пет 17 сеп 2010 19:49


абе въпроса беше за B3 и B5 какво замесвате разни B5.5 B6 че и даже за хюндаи колегата който пусна темата ако няма пари като мен да си стегне Б3-то и да си го кара ,а ако има излишни 2 бона на година да си купи Б5 това е.иначе един път се живее но ако няма пари да поддържа Б5 какво ще ходи пеша ли? само ще се натоварва финансово.


Потребителски аватар
zdrash
Мнения: 681
Регистриран на: Сря 12 апр 2006 12:16
Автомобил: Touareg 7P
Двигател: CVWA
Местоположение: RED village

Re: Струва ли си? Старите срещу новите коли. Пасат B3 vs B5

Мнениеот zdrash » Пет 17 сеп 2010 20:08


berkant3008 написа:абе въпроса беше за B3 и B5 .........иначе един път се живее .......

а така - и в тоя ред на мисли Б5 е една от последните коли която бих си купил
Успех на всички


Потребителски аватар
vasilb
Мнения: 742
Регистриран на: Нед 21 сеп 2008 20:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: Струва ли си? Старите срещу новите коли. Пасат B3 vs B5

Мнениеот vasilb » Пет 17 сеп 2010 21:12


bnick написа:Кои са тези други неща, като изключим евтината поддръжка в които Б3 е пред който и да е от изброените. Возията ли, надеждността, сигурността. Каква е сигурността на Б3, някой колега преди доста страници написа за возенето на семейството си в Б3, това е ъпсурд. Б3 става само за впрегатно добиче, само там изпъква и то не защото другите не могат, а защото ще ми е жал да натоваря в моята 1 кубик греди.


Гледай Кобра 11 - немски сериал, има ги каскадите и във вбокс, и ще видиш в какви каскади участват тези В3-ки и какво става след многократно преобръщане на колата през покрив, летене във въздуха и какво ли не - само леки вдлъбнати по ъгловите колони и някое спукано стъкло! Каскадите не са като от матрицата - наредени, съвсем истински са си, защото за дойчото това е скрап на колела! Няма изкривявания, които да се врязват в купето и да му намаляват обема от което да застрашават живота! Това съм го гледал специално, защото ми беше интересно. Правих и малко проучване и се оказа, че пострадалите при катастрофи в България с В3 са основно пътници, които са били без колани. Всичко си има предимства и недостатъци - въпрос на избор е от кое ще се лишиш и кое е приоритетно!
П.П. Темата май наистина сериозно се изчерпа и отива в друга посока.


bnick
Мнения: 1549
Регистриран на: Съб 15 май 2010 16:27
Автомобил: Passat B8
Двигател: ACDF 2019
Местоположение: София

Re: Струва ли си? Старите срещу новите коли. Пасат B3 vs B5

Мнениеот bnick » Пет 17 сеп 2010 21:44


vasilb написа:
bnick написа:Кои са тези други неща, като изключим евтината поддръжка в които Б3 е пред който и да е от изброените. Возията ли, надеждността, сигурността. Каква е сигурността на Б3, някой колега преди доста страници написа за возенето на семейството си в Б3, това е ъпсурд. Б3 става само за впрегатно добиче, само там изпъква и то не защото другите не могат, а защото ще ми е жал да натоваря в моята 1 кубик греди.


Гледай Кобра 11 - немски сериал, има ги каскадите и във вбокс, и ще видиш в какви каскади участват тези В3-ки и какво става след многократно преобръщане на колата през покрив, летене във въздуха и какво ли не - само леки вдлъбнати по ъгловите колони и някое спукано стъкло! Каскадите не са като от матрицата - наредени, съвсем истински са си, защото за дойчото това е скрап на колела! Няма изкривявания, които да се врязват в купето и да му намаляват обема от което да застрашават живота! Това съм го гледал специално, защото ми беше интересно. Правих и малко проучване и се оказа, че пострадалите при катастрофи в България с В3 са основно пътници, които са били без колани. Всичко си има предимства и недостатъци - въпрос на избор е от кое ще се лишиш и кое е приоритетно!
П.П. Темата май наистина сериозно се изчерпа и отива в друга посока.


А аз съм виждал лека катастрофа между Лада и Хонда Сивик. Ладата беше изцяло здрава, но водача лежеше до колата изпочупен. Хондата й бяха почти опряли вратите в земята и предницата беше смляна, но на нейния водач му нямаше нищо... :beer


Потребителски аватар
vasilb
Мнения: 742
Регистриран на: Нед 21 сеп 2008 20:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: Струва ли си? Старите срещу новите коли. Пасат B3 vs B5

Мнениеот vasilb » Съб 18 сеп 2010 8:19


bnick написа:
vasilb написа:
bnick написа:Кои са тези други неща, като изключим евтината поддръжка в които Б3 е пред който и да е от изброените. Возията ли, надеждността, сигурността. Каква е сигурността на Б3, някой колега преди доста страници написа за возенето на семейството си в Б3, това е ъпсурд. Б3 става само за впрегатно добиче, само там изпъква и то не защото другите не могат, а защото ще ми е жал да натоваря в моята 1 кубик греди.


Гледай Кобра 11 - немски сериал, има ги каскадите и във вбокс, и ще видиш в какви каскади участват тези В3-ки и какво става след многократно преобръщане на колата през покрив, летене във въздуха и какво ли не - само леки вдлъбнати по ъгловите колони и някое спукано стъкло! Каскадите не са като от матрицата - наредени, съвсем истински са си, защото за дойчото това е скрап на колела! Няма изкривявания, които да се врязват в купето и да му намаляват обема от което да застрашават живота! Това съм го гледал специално, защото ми беше интересно. Правих и малко проучване и се оказа, че пострадалите при катастрофи в България с В3 са основно пътници, които са били без колани. Всичко си има предимства и недостатъци - въпрос на избор е от кое ще се лишиш и кое е приоритетно!
П.П. Темата май наистина сериозно се изчерпа и отива в друга посока.


А аз съм виждал лека катастрофа между Лада и Хонда Сивик. Ладата беше изцяло здрава, но водача лежеше до колата изпочупен. Хондата й бяха почти опряли вратите в земята и предницата беше смляна, но на нейния водач му нямаше нищо... :beer

При лада с 90 км/ч смъртността според руснаците е 99% при челен или страничен удар, а всъщност и при доста по-ниска скорост смъртността ще е също толкова голяма - самото купе се сгъва като топка алуминиево фолио, воланът отива чак до задната седалка или поне до облегалката на шофьора.
Не виждам каква е връзката между В3 и В5 с лада и хонда, но както и да е.


Потребителски аватар
L&R
Мнения: 9371
Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
Автомобил: CCC
Двигател:
Местоположение: coffeeforums.bg
Контакти:

Re: Струва ли си? Старите срещу новите коли. Пасат B3 vs B5

Мнениеот L&R » Съб 18 сеп 2010 8:48


Преместих в оффтопика, аз пък забелязвам, че доста автомонтьори предпочитат пасат B3 :) за личен автомобил.


bnick
Мнения: 1549
Регистриран на: Съб 15 май 2010 16:27
Автомобил: Passat B8
Двигател: ACDF 2019
Местоположение: София

Re: Струва ли си? Старите срещу новите коли. Пасат B3 vs B5

Мнениеот bnick » Съб 18 сеп 2010 9:33


vasilb написа:При лада с 90 км/ч смъртността според руснаците е 99% при челен или страничен удар, а всъщност и при доста по-ниска скорост смъртността ще е също толкова голяма - самото купе се сгъва като топка алуминиево фолио, воланът отива чак до задната седалка или поне до облегалката на шофьора.
Не виждам каква е връзката между В3 и В5 с лада и хонда, но както и да е.


Няма нищо общо. Дадох пример за мачкащи се и немачкащи ламарини. Предпочитам да съм в колата с мачкащите се такива. На Б3 вратата е под 10 см, на новите е сигурно 20, всичко е с цел за сигурност. :beer


Потребителски аватар
muns61
Мнения: 7965
Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pleven

Re: Струва ли си? Старите срещу новите коли. Пасат B3 vs B5

Мнениеот muns61 » Съб 18 сеп 2010 20:20


L&R написа:Преместих в оффтопика, аз пък забелязвам, че доста автомонтьори предпочитат пасат B3 :) за личен автомобил.

Добре, че го спряха, гладни щяхме да измрем! :lol: :lol: :applause:


Потребителски аватар
OvivO
Мнения: 422
Регистриран на: Нед 18 май 2008 20:53
Автомобил: какъвто си искам
Двигател: с който си искам
Местоположение: София

Re: Струва ли си? Старите срещу новите коли. Пасат B3 vs B5

Мнениеот OvivO » Съб 18 сеп 2010 20:49


muns61 написа:Добре, че го спряха, гладни щяхме да измрем! :lol: :lol: :applause:

Ахахаха, това мисля е един много добър завършек на темата.
B3 наистина е много, много добър, надежден, просторен и комфортен автомобил за времето, в което се произвежда и поне 10 години след спирането му! Мисля, че първите такива Пасати B3 са от края на 88 или със сигурност съм виждал от зората на 89 година. Просто 20 години по-късно автомобила е морално и физически остарял, но той все още носи в себе си това, с което е спечелил милиони хора, включително и мен - карал съм за дълго време 3 различни B3-ки. Huge fan! Точно този модел ме запали по Passat. А точно B5.5 е автомобилът, който ще ме накара следващата марка да е от далечния изток!!! Но това е друга тема.



Върни се в “Общи автомобилни дискусии”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 41 госта