

pakumba написа:колега, по принцип при завит докрай волан натоварването на помпата става най-голямо, съответно почва се върти по-трудно шайбата й, дори понякога блокира- виждал съм го на голф 3- като блокира и ремъка почва да се хлъзга. Мисълта ми е- преди да купиш обтегач, се увери, че проблема е в него и ремъка не е опънат и затова свири, а не че ти затяга хидравличната помпа, за да не даваш излишно пари за обтегач, а да е помпа
chakarov написа:Честита придобивка! Много и безаварийни километри!
Сега по темата. Аз лично аварирах в града именно заради скъсан пистов ремък. И се наложи да ме вдигат с пътна помощ (камион), тъй като ремъкът не може да се смени на улицата. В крайна сметка се оказа, че ролката на обтегача се е разбила и ремъкът е приплъзвал постоянно, поради което се е скъсал. Нов обтегач, нов ремък и пак си на пътя. Трябва да се внимава с обтегача, защото обтегач се сменя на пътя, но пистов ремък - не.
RadoShopa написа:Въпрос?!?Като сте правили обслужването,при смяна на обтегача заедно с ролката пишело ли е и на двата елемента INA или само на ролката?На оригинално сваленания обтегач си имаше сериен номер и името мисля,а тук няма......?Да не би пак да са ми пробутали ментак?Този,който го сменихме за 142 лв. вече е протекъл и държи Уя ми
Днес взех за 225лв. ролка с обтегач INA,но като го огледах на вид обтегача си е като стария (уж новия-изпусналият)
Grozdev написа:Колега а твойте симптони сами с това прескърцване ли бяха или имаше и нещо друго като вибрации в купето, защото на моя ПАСАТ съм я гледал тая ролка си подскача но не ми свири нищо и ако не е тайна колко пари струва тази шайба на динамото.
Grozdev написа:Колега а твойте симптони сами с това прескърцване ли бяха или имаше и нещо друго като вибрации в купето, защото на моя ПАСАТ съм я гледал тая ролка си подскача но не ми свири нищо и ако не е тайна колко пари струва тази шайба на динамото.
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 54 госта