snuupy93 написа:Прав си колега, ще го оставя сток попринцип, иначе за силов тунинг ми е мерак 6N 1.4 16V или 1.6 пълна ижекция AEE е мисля.. но до тогава има много хляб да изям.
Ако ще се развиваш в атмосферния тунинг - по-добре карай сток 1.4 16-ка а си раздувай ГТ-то, с не много модификации и сравнително ефтино можеш да имаш по-добри резултати отколкото при 6Н-а с наляти много повече пари
За повече инфо - знаеш къде



трябваше да я запаля някъде по път
По темата,колегата няма да съжалява,дори и да реши след време да смени двигателя с нещо по голямо,може спокойно да го направи
Ето това не мога да си го обясня,вадим стария двигател,като реактивната щанга минава около картера и следва неговата извивка.Същата история се получава и при 1.8 двигател,все едно че излезнало от завода така.Просто 86С е една краста