



смяна на двигател
Правила на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
- pe6kata
- VW експерт
- Мнения: 3010
- Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
- Автомобил: passat corrado
- Двигател: AAA и АBV turbo
- Местоположение: Елхово
Re: смяна на двигател
кво си направил бе човек,
що си разхвърлил цялата ел инсталация на автомобила, трябваше да отделиш само тази за мотора... Трябваше да ти кача някоя снимка, много работа си отворил.

- Serjinio20
- Мнения: 117
- Регистриран на: Вто 27 окт 2009 22:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: смяна на двигател
колега евала за куража.... кефат ме хора като тебе....
а с твоя двигател кво стана???

а с твоя двигател кво стана???
- klimata
- Мнения: 165
- Регистриран на: Пет 23 юни 2006 10:04
- Автомобил: Polo
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: смяна на двигател
Каква е следващата интервенция?
-ВР6?
-ВР6?

- gti_hooligana
- Мнения: 43
- Регистриран на: Пет 28 ное 2008 0:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: смяна на двигател
klimata написа:Каква е следващата интервенция?
-ВР6?
първо ще го пребоядисам а после






Re: смяна на двигател
здраво колега,
аз направиш абс. същото упражнение. Та, схемата си е хризантема.
Това, да отделиш инсталацията само за двигателя е хубава идея, но много ще те обърка.
Това, което направих аз бе:
Махаш цялата инсталация от 2Е при бушоните. Назад колата не те бърка (АБС, помпа, мигачи, стопове и тн.) На мен ми отне към 1 ден (може и доста по-бързо ако не гледах 90% от кабелите )
Снопирах си новата, за да ми бъде удобна при монтиране. Що годе 3-4 часа работа.
Изведох всички кабели от и към двигателя. Горе долу 1 ден (пак поради простата причина, че си го правя за мен а не за продан
) След това си е хамалогията. Слагаш мотора и започваш да кичиш. Още ден и нещо работа.
Скоростите са си от АБФ, че е с жила а шанса да сложиш тая от 2Е е почти равен на 0 (не говорим за преправяници ако някой реши да спори)
Трябва ти и конзолата за скоростите. Помпата на хидравликата ми беше мн по-голяма от 2Ето и мисля, че при теб също е така. Ако има нещо пиши на лично мога да те упътя
аз направиш абс. същото упражнение. Та, схемата си е хризантема.
Това, да отделиш инсталацията само за двигателя е хубава идея, но много ще те обърка.
Това, което направих аз бе:
Махаш цялата инсталация от 2Е при бушоните. Назад колата не те бърка (АБС, помпа, мигачи, стопове и тн.) На мен ми отне към 1 ден (може и доста по-бързо ако не гледах 90% от кабелите )
Снопирах си новата, за да ми бъде удобна при монтиране. Що годе 3-4 часа работа.
Изведох всички кабели от и към двигателя. Горе долу 1 ден (пак поради простата причина, че си го правя за мен а не за продан

Скоростите са си от АБФ, че е с жила а шанса да сложиш тая от 2Е е почти равен на 0 (не говорим за преправяници ако някой реши да спори)
Трябва ти и конзолата за скоростите. Помпата на хидравликата ми беше мн по-голяма от 2Ето и мисля, че при теб също е така. Ако има нещо пиши на лично мога да те упътя

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 16 госта