Голф 4- проблем с обороти и гаснене

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
Nikkolay
Мнения: 1652
Регистриран на: Съб 18 авг 2007 10:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Голф 4- проблем с обороти и гаснене

Мнениеот Nikkolay » Съб 28 авг 2010 10:47


Става въпрос за Голф 4 1,4 16В.
Преди известно време забелязах , че понякога оборотите на празен ход падат до 500-600, след известно време от самосебе си се оправят и заковават на 800. Това го прави както на студена така и на загряла кола.
Днес обаче направо като я запалих, оборотите не се задържат даже и до 600, а направо гасне колата. Паля я с крака на газта, иначе ако пусна газта и гасне....като я покарам 10-15 мин се оправя :roll:




Потребителски аватар
Sportakus
Мнения: 235
Регистриран на: Вто 02 фев 2010 21:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: България

Re: Голф 4- проблем с обороти и гаснене

Мнениеот Sportakus » Съб 28 авг 2010 17:31


Почни с почистване на дроселовата клапа.


Потребителски аватар
Nikkolay
Мнения: 1652
Регистриран на: Съб 18 авг 2007 10:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Голф 4- проблем с обороти и гаснене

Мнениеот Nikkolay » Сря 08 сеп 2010 10:00


не става с почистване, за смяна е цялата клапа, не прави връзка с моторчето :banghead:
Някой да има идея как вървят като пари


Потребителски аватар
kat007
Мнения: 471
Регистриран на: Съб 11 апр 2009 21:46
Автомобил: VW Golf IV GTI
Двигател: 1.8T AGU
Местоположение: София

Re: Голф 4- проблем с обороти и гаснене

Мнениеот kat007 » Сря 08 сеп 2010 10:18


Колега провери си ламбда сондата :012: Може от там да ти прави този проблем....най-добре преди да даваш пари за ремонт си направи една диагностика и тогава действай :wink:


Потребителски аватар
Nikkolay
Мнения: 1652
Регистриран на: Съб 18 авг 2007 10:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Голф 4- проблем с обороти и гаснене

Мнениеот Nikkolay » Сря 08 сеп 2010 12:59


правих диагностика, дросела е :banghead:


Потребителски аватар
izzo_
Мнения: 74
Регистриран на: Чет 04 мар 2010 15:27
Автомобил: VW Jetta 5 FSI
Двигател: BVY 2006 150hp
Местоположение: София
Контакти:

Re: Голф 4- проблем с обороти и гаснене

Мнениеот izzo_ » Нед 19 сеп 2010 21:02


Колеги, да не пускам и аз нова тема.. и при мен се получава същия проблем при студен двигател. Сутрин като подам леко газ и пада до 500 оборота, като пусна газта се изфорсира леко и застава на 800-900 оборота..и така около 2-3 пъти и се оправя и потеглям. Та и мен ме съмнява дроселовата клапа, но ми е чудно защо като загрее колата малко (дори да не е достигнала 90 градуса), проблема изчезва? :roll: (1.6 AKL)


Потребителски аватар
hitman0013
Мнения: 1865
Регистриран на: Пон 11 май 2009 11:22
Автомобил: GOLF 4
Двигател:

Re: Голф 4- проблем с обороти и гаснене

Мнениеот hitman0013 » Нед 19 сеп 2010 21:15


Nikkolay написа:не става с почистване, за смяна е цялата клапа, не прави връзка с моторчето :banghead:
Някой да има идея как вървят като пари

130-300лева втора употреба.ОТ 500 до 750 сименс чисто нова-като се чака известно време докато пристигне поръчката.Което не става с чистене на дросела, става с нов нов или нов стар дросел.


pahata
Мнения: 24
Регистриран на: Съб 09 май 2009 22:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Re: Голф 4- проблем с обороти и гаснене

Мнениеот pahata » Пет 15 апр 2011 13:41


izzo_ написа:Колеги, да не пускам и аз нова тема.. и при мен се получава същия проблем при студен двигател. Сутрин като подам леко газ и пада до 500 оборота, като пусна газта се изфорсира леко и застава на 800-900 оборота..и така около 2-3 пъти и се оправя и потеглям. Та и мен ме съмнява дроселовата клапа, но ми е чудно защо като загрее колата малко (дори да не е достигнала 90 градуса), проблема изчезва? :roll: (1.6 AKL)


Аз имах същия проблем и съм със същия двигател.Проблема при мен се оказа една гофрирана тръба(като от прахосмокачка :D :), която е между въздушният филтър и двигателя, има едно малко разклонение към някакъв дачик и точно там се оказа, че е скъсана, мйсторът я залепи с тиксо и се оправи, тейкато нова струва 100-тина лв. и трудно се намира!
Моят съвет е преди да ходиш да даваш грешни пари за диагностика да си го погледнеш първо сам... на мен майстора за залепянето с тиксо от 0,50лв. ми взе 45 л. :banghead:



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: basrimanco, Bing [Bot] и 92 госта