Проблеми с турбото на TDI
A turbo spins very fast; most peak between 80,000 and 150,000 rpm (using low inertia turbos, 190,000 rpm) depending on size, weight of the rotating parts, boost pressure developed and compressor design.
http://en.wikipedia.org/wiki/Turbo
турбо
- Nadya_
- Мнения: 1676
- Регистриран на: Сря 17 май 2006 13:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: турбо
SHOMATA написа::roll: Провери добре дали са здрави /добре свъзани/ разните маркичи и маркучета, които са свръзани с турбото и с интеркулера.
Само да вметна, че ако са ти разместени маркучите на турбото, най- вероятно ще чуваш нещо, като свистене...в колкото по- високи обороти си- толкова по- силно свисти...
mod edit: vasstop
Ох, съжалявам
- gogul
- Мнения: 271
- Регистриран на: Чет 29 дек 2005 16:24
- Автомобил:
- Двигател: 1989
- Местоположение: Русе
- Контакти:
nix написа:A turbo spins very fast; most peak between 80,000 and 150,000 rpm (using low inertia turbos, 190,000 rpm) depending on size, weight of the rotating parts, boost pressure developed and compressor design.
http://en.wikipedia.org/wiki/Turbo
пишеше го и в учебника по ДВГ в МЕИ-то
)
На по-големите турбини оборотите са по малки!
турбо
Назависимо,че карам Октавия, про мен се беше протъркало едно маркуче и не можех да вдигна повече от 80 - 90 км. Голямо търсене беше докато го открия защото нищо не се чува.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 86 госта