МК4 голфчето се спъна

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
hitman0013
Мнения: 1865
Регистриран на: Пон 11 май 2009 11:22
Автомобил: GOLF 4
Двигател:

Re: МК4 голфчето се спъна

Мнениеот hitman0013 » Пон 20 сеп 2010 8:05


van405975 написа:Колеги не вярвам да е съединител.Онзи ден колата си изгасна при натиснат педал на съединителя на светофар.И след това,като я запалих от 4-5 път нямаше никаво ускорение.Едвам се прибарах на другия ден като я запалих все едно нищо не се е случило.Вече 5 ден колата си върви без проблем,но ме е страх да тръгна на път.
За сега мисля да сменя гумените пръстени на колектора и нов въздуховод.Интересното е,че го прави само при загрял двигател 90 градуса.Ще пробвам така да видя съмнява ме,че смуче въздух а и след чистене дросела не беше адаптиран.Някъде четох тема на колега със същия проблем и се оказало датчик на разпределителния вал.Дали може да е от него?

еми да и аз съм я чел тая тема.Или тоя датчик или датчика за температурата на антифриза-поне те не са много скъпи:от 30 лева до 60/оригинален/
При въздуховод не би ли трябвало и при студен и при загрял двигател да е все тая.
Как да ти го обясня-когато тоя датчик ти покаже грешка с голямо отклонение тогава вкарва много гориво, даже ако не си сам като се мъчиш да запалиш погледни отзад дали излиза черен дим.




Потребителски аватар
van405975
Мнения: 99
Регистриран на: Пет 04 сеп 2009 12:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Смолян

Re: МК4 голфчето се спъна

Мнениеот van405975 » Пон 20 сеп 2010 8:36


hitman0013 написа:
van405975 написа:Колеги не вярвам да е съединител.Онзи ден колата си изгасна при натиснат педал на съединителя на светофар.И след това,като я запалих от 4-5 път нямаше никаво ускорение.Едвам се прибарах на другия ден като я запалих все едно нищо не се е случило.Вече 5 ден колата си върви без проблем,но ме е страх да тръгна на път.
За сега мисля да сменя гумените пръстени на колектора и нов въздуховод.Интересното е,че го прави само при загрял двигател 90 градуса.Ще пробвам така да видя съмнява ме,че смуче въздух а и след чистене дросела не беше адаптиран.Някъде четох тема на колега със същия проблем и се оказало датчик на разпределителния вал.Дали може да е от него?

еми да и аз съм я чел тая тема.Или тоя датчик или датчика за температурата на антифриза-поне те не са много скъпи:от 30 лева до 60/оригинален/
При въздуховод не би ли трябвало и при студен и при загрял двигател да е все тая.
Как да ти го обясня-когато тоя датчик ти покаже грешка с голямо отклонение тогава вкарва много гориво, даже ако не си сам като се мъчиш да запалиш погледни отзад дали излиза черен дим.


Добре как да го проверя дали работи този датчик.Температурата заковава на 90 градуса,като загрее и не мърда милиметър по нагоре.Когато е загряла колата става това,оборотите са 800 през цялото време.Просто изведнъж трепват надолу и колата изгасна.Как да го замеря тоя дадтчик дали е читав.И къде се намира този на разпределителния вал?


Потребителски аватар
izzo_
Мнения: 74
Регистриран на: Чет 04 мар 2010 15:27
Автомобил: VW Jetta 5 FSI
Двигател: BVY 2006 150hp
Местоположение: София
Контакти:

Re: МК4 голфчето се спъна

Мнениеот izzo_ » Пон 20 сеп 2010 16:54


Колега, гледали ли сте времедиаграмата на ламбда сондата при диагностика. Аз съм със същия двигател и при мен преди ми правеше такива мизерии. При мен обаче си губеше мощността когато е загрял двигателя, когато е студен още нямах проблем със загуба на мощност. Също като при теб на светофарите ми гаснеше. Диагностиката показа проблемна ламбда сонда, откъдето идваше загубата на мощност и датчик за обороти, от което пък колата гаснеше. Та след смяната им всичко е ОК вече 5 месеца. Надявам се да съм ти бил полезен.
Поздрави :)


Потребителски аватар
van405975
Мнения: 99
Регистриран на: Пет 04 сеп 2009 12:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Смолян

Re: МК4 голфчето се спъна

Мнениеот van405975 » Пон 20 сеп 2010 19:20


izzo_ написа:Колега, гледали ли сте времедиаграмата на ламбда сондата при диагностика. Аз съм със същия двигател и при мен преди ми правеше такива мизерии. При мен обаче си губеше мощността когато е загрял двигателя, когато е студен още нямах проблем със загуба на мощност. Също като при теб на светофарите ми гаснеше. Диагностиката показа проблемна ламбда сонда, откъдето идваше загубата на мощност и датчик за обороти, от което пък колата гаснеше. Та след смяната им всичко е ОК вече 5 месеца. Надявам се да съм ти бил полезен.
Поздрави :)


Не съм колега тука в нашия град няма кой да направи свястна диагностика.За сега ще сменя въздуховода и пръстените на колектора, че са отишли и ако не се оправи ще ходя на диагностика в Пловдив.Има и друго лампата на чек енджина не свети при подаване на контакт.Възможно е да не е активиран.Така си я купих колата,но мисля,че при диагностика копютъра трябва да показва състоянието и.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: vinixxx, ZEDYCUS и 75 госта