Голф-чето малко прегря ?!? 2-ка 1.6
- Vento
- Мнения: 2882
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 10:34
- Автомобил: Vento+Golf 2+Golf 3
- Двигател: ABS+ABF+ABV
- Местоположение: Пловдив
Re: Голф-чето малко прегря ?!? 2-ка 1.6
Ако до последно в пускал перката, а сега не иска - не бързай да го сменяш, не е обезвъздушено просто.
- boywalking
- Мнения: 142
- Регистриран на: Чет 27 юли 2006 15:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Голф-чето малко прегря ?!? 2-ка 1.6
Нов проблем, днеска смених и термодатчика който пуска перката, запалих колата на студено доливах, доливах водичка, седя така поне 15мин (най-малко) след това го затворих и седя вече половин час още, колата си загря, и не се пуска перката,... но ми направи впечтление, че мотора е врял, горния маркуч който от радиатора към троника и мотора е врял, а долният към видната помпа е студен - все едно е празен, радиатора и той студен...
помачках малко маркучите, пак отворих казанчето, и не знам какво стана и взеха да си загряват и останалите неща включително и радиатора, та чак долу до новото термореле, което на пипане е супер вряло също, не мога да си задържа пръста дори и за секунда, а перката - НЕ ЩЕ!!! какво да гледам сега или да чакам пак да прегрее ????



помачках малко маркучите, пак отворих казанчето, и не знам какво стана и взеха да си загряват и останалите неща включително и радиатора, та чак долу до новото термореле, което на пипане е супер вряло също, не мога да си задържа пръста дори и за секунда, а перката - НЕ ЩЕ!!! какво да гледам сега или да чакам пак да прегрее ????

- boywalking
- Мнения: 142
- Регистриран на: Чет 27 юли 2006 15:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Голф-чето малко прегря ?!? 2-ка 1.6
Ново откритие !!!
буксата която влиза в термодатчика на радиатора, като я извадя и я дам на късо - перката не върти !!!
кво праиме, кабелите отиват към един сноп и после към колата
буксата която влиза в термодатчика на радиатора, като я извадя и я дам на късо - перката не върти !!!
кво праиме, кабелите отиват към един сноп и после към колата

- parno
- Мнения: 7309
- Регистриран на: Сря 19 сеп 2007 13:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Re: Голф-чето малко прегря ?!? 2-ка 1.6
реле, бушон или няква друга такава дрисня
скоро го ядох с тия перки
водата завираше че си и извираше
смених датчика, оставих я в покой около 2 часа след това покарах и О чудо тя проработи от само себе си


скоро го ядох с тия перки
водата завираше че си и извираше
смених датчика, оставих я в покой около 2 часа след това покарах и О чудо тя проработи от само себе си

- boywalking
- Мнения: 142
- Регистриран на: Чет 27 юли 2006 15:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Голф-чето малко прегря ?!? 2-ка 1.6
бе сега мернах един изгорял 10 ампера, смених, нъцки....
- batko_miro
- Мнения: 1636
- Регистриран на: Сря 31 окт 2007 11:37
- Автомобил: VW Golf
- Двигател: CHGA 2010
- Местоположение: София
Re: Голф-чето малко прегря ?!? 2-ка 1.6
Стрелката на таблото до къде стига? Дори и да не е прегряла пак не можеш да си държиш ръката по маркучите. Това със студения радиатор ми мирише на забил термостат и като си помачкал маркучите да се е отворил, знам ли... За перката, пробвай с мултицет дали стига ток до буксата й. Огледай и самата букса на кабелите към перката. Имах подобен проблем, на бул. Сливница почти ми прегря баба тонка от не-включване на перката. Обувките на кабелите в буксата бяха окислени и единия нямаше никаква проводимост, а видимо си беше здрав...
ПП: Ако автомобила ти е без климатик, нямаш реле за перката, ако няма проблеми по буксите в моторния отсек, търси по бушониерата, бушоня по спомен е 20А.
ПП: Ако автомобила ти е без климатик, нямаш реле за перката, ако няма проблеми по буксите в моторния отсек, търси по бушониерата, бушоня по спомен е 20А.
- boywalking
- Мнения: 142
- Регистриран на: Чет 27 юли 2006 15:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Голф-чето малко прегря ?!? 2-ка 1.6
@batko_miro евала, само ти ми помагаш !!!
нямам климатик, и стрелка нямам на температурата, нямам оборотомер а часовник -май за т'ва
другите бушони са ок !
утре не мога, но срядата, ще почистя всички букси... а как да разбера кога трябва да се врътне въпросната перка ?
нямам климатик, и стрелка нямам на температурата, нямам оборотомер а часовник -май за т'ва

другите бушони са ок !
утре не мога, но срядата, ще почистя всички букси... а как да разбера кога трябва да се врътне въпросната перка ?
- batko_miro
- Мнения: 1636
- Регистриран на: Сря 31 окт 2007 11:37
- Автомобил: VW Golf
- Двигател: CHGA 2010
- Местоположение: София
Re: Голф-чето малко прегря ?!? 2-ка 1.6
Най лесен и прост начин, ако нямаш уред: взимаш една обикновена крушка(от стопа примерно), увиваш й два кабела, от другата страна ги вкарваш в обувките на буксата за перката, окъсяваш буксата на датчика и трябва да светне
. Ама първо си зачисти буксите...
Ако не стане така, търси прекъснати кабели по инсталацията

Ако не стане така, търси прекъснати кабели по инсталацията

- StS
- Мнения: 2398
- Регистриран на: Нед 02 юли 2006 1:02
- Автомобил: Golf VI
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Голф-чето малко прегря ?!? 2-ка 1.6
Нямаш стрелка за температурата, я си снимай таблото 

- enigma79
- Предупреждение за вечен БАН
- Мнения: 3268
- Регистриран на: Пет 10 юли 2009 17:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Хасково
Re: Голф-чето малко прегря ?!? 2-ка 1.6
batko_miro написа:Най лесен и прост начин, ако нямаш уред: взимаш една обикновена крушка(от стопа примерно), увиваш й два кабела, от другата страна ги вкарваш в обувките на буксата за перката, окъсяваш буксата на датчика и трябва да светне. Ама първо си зачисти буксите...
Ако не стане така, търси прекъснати кабели по инсталацията
Много играчка,няма смисъл от толкова.Вади буксата,взима лампата(тестера)Единия край на купето за минус,а с другия проверява двата кабела,.Ако лампата не свети,както той се е убедил,почваш да търсиш къде отива кабела.Ако трябва да пътуваш и нямаш време за ремонт,един кабел по дебел с букса за бушон и кабелни обувки на мястото на буксата на датчика,там пускаш +,от изхода трябва да отива в перката.Там разкачаш +,като го изолираш за всеки случай и така ще имаш охлаждане.Ако не работи датчика,най лесното за 1во време е с копче и прескачаш датчика,но ти трябва да следиш непрекъснато температурата на водата

- moimoimoi
- Мнения: 2418
- Регистриран на: Сря 21 мар 2007 21:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: В голф2 VR6 турбо
Re: Голф-чето малко прегря ?!? 2-ка 1.6
a може моторчето за перката да си е изпяло песента
за проба му подай 12 волта от акумулатора,като извадиш буксата от моторчето и директно на него с кабели
ако имаш пробник за 12 волта провери дали идва плюс,по спомен плюса май идваше първо на моторчето и после към датчика на радиатора
за проба му подай 12 волта от акумулатора,като извадиш буксата от моторчето и директно на него с кабели
ако имаш пробник за 12 волта провери дали идва плюс,по спомен плюса май идваше първо на моторчето и после към датчика на радиатора
- boywalking
- Мнения: 142
- Регистриран на: Чет 27 юли 2006 15:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Голф-чето малко прегря ?!? 2-ка 1.6
Тествал съм я перката - работи си без проблеми !!!
- Vento
- Мнения: 2882
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 10:34
- Автомобил: Vento+Golf 2+Golf 3
- Двигател: ABS+ABF+ABV
- Местоположение: Пловдив
Re: Голф-чето малко прегря ?!? 2-ка 1.6
Значи колата не е обезвъздушена, продължавай да го правиш и ще изкара възглавницата.
А може и термостатът да се бъзика.
А може и термостатът да се бъзика.
- boywalking
- Мнения: 142
- Регистриран на: Чет 27 юли 2006 15:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Голф-чето малко прегря ?!? 2-ка 1.6
Всички букси около датчика днес ги разкачих, почистих от нагар и т.н. пръснати със спрейче за корозия и т.н.
Нова перка която е пробвана и работи без проблеми !
Нов термодатчик който пуска перката - BEHR за 22 кинта.... дайте друг начин за обезвъдушаване, че ми омръзна, по 3 пъти на ден слизам до колата, отварям казанчето, паля колата, върти си там ужким се обезвъздушава, ама нъцки, какво обезвъздушаване какви възглавници, кво се случва с тая кола... прегледал съм всички бушони и са ОК и те!!!
още нещо! Като загрее колата, пипам долу термодатчика и той си е врял яко, загрява колата, почва да кипи, перка - найн !
Нова перка която е пробвана и работи без проблеми !
Нов термодатчик който пуска перката - BEHR за 22 кинта.... дайте друг начин за обезвъдушаване, че ми омръзна, по 3 пъти на ден слизам до колата, отварям казанчето, паля колата, върти си там ужким се обезвъздушава, ама нъцки, какво обезвъздушаване какви възглавници, кво се случва с тая кола... прегледал съм всички бушони и са ОК и те!!!
още нещо! Като загрее колата, пипам долу термодатчика и той си е врял яко, загрява колата, почва да кипи, перка - найн !
- ktamen
- Мнения: 6365
- Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Ямбол
Re: Голф-чето малко прегря ?!? 2-ка 1.6
Проблема не е въздушна възглавниц. В датчика влиза един кабел от плюса на акумулатора, който минава през бушон. Първо провери дали стига ток до датчика с пробна лампа - единия край на лампата към маса, а другия към кабелите на датчика пробвай и към двата (или трите, ако имаш степени на вентилатора), ако не свети значи бушона е изгорял или кабела е прекъснат на друго място. Другия кабел (или другите кабели) от датчика отива във венилатора, ама той е къс и би трябвало да се вижда ако е прекъснат. Мисля, че просто до датчика не стига ток и лампата няма да светне. Провери това и пиши дали свети лампата.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 32 госта