Това нещо е хубаво..... остави ги приказките..... 'тази пръчица'. Според мен е направане от алумин или някви негови сплави, за да не се отежнява допълнително купето. Както сам каза, слага се на спортни окачвания за да предотврати усукванията на купето, примерно в завой. Недостатъка на тази разпънка е примерно при неравности. Тогава колата буквално може да си подскача като лагерна количка при преминаването им и то с по-висока скорост, а неравности по нашите пътища колкото искаш. Колкото и да е, купето има някакви усуквания. Всеки отвас е вдигал колата си на крик и му се е налагало да отвори затвори вратата. Плюс също и е че държи бомбетата стегнати, и вероятността да ги събереш, е нулева.
Аз също много се бях зарибил да слагам след като сложих спортините амортесьори с пружини, но се отказах, главно понеже на бомбетата стандартно няма дупки (но има оставени места за разпробиване), което ще рече че няма как да я поставя и да пробвам. Не ми беше на 100 процента ясно, дали след като поставя разпънката, ще мога да поставя кората на мотора.
Според мен си струва инвестицията ако обмисляш спорно окачване и то по-ниско, караш по по-екстремно. Първо си сложи окачването покарай, и след това си купи разпънка, хем да се убедиш сам в ефекта и

Та ефект от тези неща има, така също има и разпънка за долната част на мостта, а така също и за задните бомбета.