тресе двигателя 1,9 tdi
Re: тресе двигателя 1,9 tdi
Аз обиколих около седем изявени майстори и сервизи и само един оправи нещата и то за смешните 50лв , а и при него няма гадаене като повечето 
 По-горе ти писах къде да отидеш ,но ти си знаеш.
			
									
									- VW-GOLF-1,9-TDI
 - Мнения: 130
 - Регистриран на: Чет 19 фев 2009 9:46
 - Автомобил:
 - Двигател:
 - Местоположение: Стара Загора
 
Re: тресе двигателя 1,9 tdi
брей тва тресена луда работа май ще трябва се примерим ,че е от съединителя иска ни се неиска 1000 и кусур лева ще се дават нам ен двама майстори ми казаха ,че е от съединителя цялата работа и като чета из доста теми тука из форума маи наистина е така иначе същия проблем като вашия тресе по някой път спира за мнго кратко настъпя ли педала за гаста само да вдигне малко оборотите се оправя мигновенно и претрисането го няма ама ина4е голямо тресене голямо нещо аз и мам чуството , че ще фръкне двигателя и все пак се маля да е от нещо друго и по евтино 
 макар че още не съм търсил други майстори да си кажат и те мнението ....
			
									
										
						- SMEL
 - Мнения: 1404
 - Регистриран на: Нед 15 яну 2006 17:58
 - Автомобил: MK4 TDI
 - Двигател: AHF 1999
 - Местоположение: Варна
 
Re: тресе двигателя 1,9 tdi
Ами моя съединител го смених с обикновен маховик ,изхвърлих демферния.Колата е МК-4, AHF-110 к.Излезе ми 560 лв. пълния комлект.После само феродо,притискател и аксиален лагер=около 250 лв.Вече съм минал 20 000 км. и няма проблем.
			
									
										
						- VW-GOLF-1,9-TDI
 - Мнения: 130
 - Регистриран на: Чет 19 фев 2009 9:46
 - Автомобил:
 - Двигател:
 - Местоположение: Стара Загора
 
Re: тресе двигателя 1,9 tdi
те дет 800лв там и 1000 
			
									
										
						- SMEL
 - Мнения: 1404
 - Регистриран на: Нед 15 яну 2006 17:58
 - Автомобил: MK4 TDI
 - Двигател: AHF 1999
 - Местоположение: Варна
 
Re: тресе двигателя 1,9 tdi
VW-GOLF-1,9-TDI написа:те дет 800лв там и 1000
не си ме рзбрал правилно-общо 560 лв.А следващата смяна ще е само 250 лв.
- VW-GOLF-1,9-TDI
 - Мнения: 130
 - Регистриран на: Чет 19 фев 2009 9:46
 - Автомобил:
 - Двигател:
 - Местоположение: Стара Загора
 
- naiturseniq
 - Мнения: 164
 - Регистриран на: Нед 22 мар 2009 5:41
 - Автомобил: VW Passat 2016
 - Двигател: 2000 TDI 150hp
 - Местоположение: varna
 
Re: тресе двигателя 1,9 tdi
то и моя проблем мистериозен се оказа ....  ще взема и аз да свиквам май ...    при вас поне само на место вибрира , не като при мен да придърпва направо и то при ускорение...
			
									
										
						- VW-GOLF-1,9-TDI
 - Мнения: 130
 - Регистриран на: Чет 19 фев 2009 9:46
 - Автомобил:
 - Двигател:
 - Местоположение: Стара Загора
 
Re: тресе двигателя 1,9 tdi
е при мен е така все едно се чуди какво да прави да върви или да спре чудна работа  
			
									
										
						- vaskog
 - Мнения: 278
 - Регистриран на: Вто 09 фев 2010 18:26
 - Автомобил: VW Golf IV
 - Двигател: ASV
 - Местоположение: Пловдив
 
Re: тресе двигателя 1,9 tdi
SMEL написа:Ами моя съединител го смених с обикновен маховик ,изхвърлих демферния.Колата е МК-4, AHF-110 к.Излезе ми 560 лв. пълния комлект.После само феродо,притискател и аксиален лагер=около 250 лв.Вече съм минал 20 000 км. и няма проблем.
А само да те питам - цените на нови части ли са
Re: тресе двигателя 1,9 tdi
Регулирането на дюзите при помпа-дюза се прави на студен двигател и най-долното положение на кобилицата се определя с микрометър
Кобилицата се поставя на гърбица и се разхлабя контра-гайката. Винта се навива до упор (крайно натиснато полужение на помпата на дюзата) и след това винта се връща 180градуса и контра гайката се стяга. Така за всеки цилиндър
Аз мойте ги оправих при един , който ги регулира на вече каран 1-2 км разстояние.
Даже не ми стегна този head bolt до края, а го остави на няколко градуса по-малко, с цел да не го счупи.Колата тръгна перфектно, почти без вибрации, после малко помалко ряста на колата понамаля, дюзите улегнаха след няколко хиляди километра и всичко се оправи. Вибрации това онова изчезна. Излезнах на магистралата настъпах я колкото път имаше, 180 ги залепи и я оставих, защото нямаше смъсъл повече. Вече спрях да мисля, защото ако тръгна да барам само един господ и един истински, шибан долен, нещастен педераст знае какво е правил с двигателя ми. Да пукне шибаняка !
Само да поясня защо го проклинам така: Платени куп пари (в кеш)за уж готова кола и накрая се оказва, че няма турбо, нито регулирани, нито стегнати дюзи. Да не казвам че след ремонта колата повечве от 60 не вдигна, маслото ми изтече, след него минах през 3 майстора и още допълнителни разходи и накрая само загубени напразно 2 месеца и безброй нерви. Таа аз съм карал 2000км с нестегнати дюзи...
Понеже се сетих за това нещо, забравих да те питам ако се регулират дюзите на топъл двигател какво ?
			
									
										
						Кобилицата се поставя на гърбица и се разхлабя контра-гайката. Винта се навива до упор (крайно натиснато полужение на помпата на дюзата) и след това винта се връща 180градуса и контра гайката се стяга. Така за всеки цилиндър
Аз мойте ги оправих при един , който ги регулира на вече каран 1-2 км разстояние.
Даже не ми стегна този head bolt до края, а го остави на няколко градуса по-малко, с цел да не го счупи.Колата тръгна перфектно, почти без вибрации, после малко помалко ряста на колата понамаля, дюзите улегнаха след няколко хиляди километра и всичко се оправи. Вибрации това онова изчезна. Излезнах на магистралата настъпах я колкото път имаше, 180 ги залепи и я оставих, защото нямаше смъсъл повече. Вече спрях да мисля, защото ако тръгна да барам само един господ и един истински, шибан долен, нещастен педераст знае какво е правил с двигателя ми. Да пукне шибаняка !
Само да поясня защо го проклинам така: Платени куп пари (в кеш)за уж готова кола и накрая се оказва, че няма турбо, нито регулирани, нито стегнати дюзи. Да не казвам че след ремонта колата повечве от 60 не вдигна, маслото ми изтече, след него минах през 3 майстора и още допълнителни разходи и накрая само загубени напразно 2 месеца и безброй нерви. Таа аз съм карал 2000км с нестегнати дюзи...
Понеже се сетих за това нещо, забравих да те питам ако се регулират дюзите на топъл двигател какво ?
- 
				bilyalov
 - Мнения: 9
 - Регистриран на: Сря 07 апр 2010 15:54
 - Автомобил:
 - Двигател:
 - Местоположение: popovo
 
Re: тресе двигателя 1,9 tdi
при мене се оказа че е от водната помпа чак като отвивахме болтовете прокапа така че и там трябва да се внимава
			
									
										
						- vasko__2
 - Мнения: 1019
 - Регистриран на: Чет 19 фев 2009 0:05
 - Автомобил:
 - Двигател:
 - Местоположение: sofia
 
Re: тресе двигателя 1,9 tdi
Ако не се сменят болтовете, дето държат дюзите ще тресе на 100%.. Разтеглят се още при първото им завиване в завода, ако са сваляни дюзите задължително нови болтове после.
			
									
										
						- Peteff
 - Мнения: 1757
 - Регистриран на: Сря 03 окт 2007 17:18
 - Автомобил:
 - Двигател:
 - Местоположение: Бургас,Поморие,Salzburg
 - Контакти:
 
Re: тресе двигателя 1,9 tdi
добре де щом само на празен ход тресе и горивото му е много защо не сложите един чип пробен с барнати карти за горивото да пробвате дали няма да се оправи
			
									
										
						- VW-GOLF-1,9-TDI
 - Мнения: 130
 - Регистриран на: Чет 19 фев 2009 9:46
 - Автомобил:
 - Двигател:
 - Местоположение: Стара Загора
 
Re: тресе двигателя 1,9 tdi
нз на мен съединител  ми викат,че е за смяна
			
									
										
						Re: тресе двигателя 1,9 tdi
дали пък ванката няма аксиален луфт на коляновия вал , щом с натискане на новия съединител тресенето спира
			
									
										
						Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 56 госта