разликата между голф 1.8 , 75 и 90 кон4ета

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
bobkata
Мнения: 213
Регистриран на: Сря 21 юни 2006 13:00
Автомобил: Seat leon 1p
Двигател: BXE 2008
Местоположение: София
Контакти:

разликата между голф 1.8 , 75 и 90 кон4ета

Мнениеот bobkata » Сря 21 юни 2006 19:12


ПИ4ОВЕ ЗДРАСТИ :wink:
Абе да питам голиама ли е разликата между vw golf 3 1.8 90 кон4ета и
vw golf 1,8 75 konia
благодариа предварително :wink:




devil_vas
Мнения: 1367
Регистриран на: Съб 08 апр 2006 13:25
Автомобил: BMW 330Cd 261hp 591nm
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот devil_vas » Сря 21 юни 2006 19:15


ми още на пръв поглед - цели 15 коня :wink:
за мен 90 коня е по добър от 75.
и двата са перфектни за газова уредба


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vizor » Сря 21 юни 2006 19:18


Ами да доста е голяма разликата между "90 кон4ета" и "75 konia"
.. няколко кобили е разликата...
А сега без да се лигавим.. карал съм 75 коня сеат (АБУ мотор) и 90 коня голф 3 (АБС мотор) разликата е бая голяма.. разхода според мен беше по малък на голф 3-ката... поне съм засичал извънградско за какво става дума (че сеата е малко е*ан е*ан е)

А от друга гледна точка.. като вземеш 75 коня .. ще постнеш следващата тема.. "КАК ДА СИ ТУНИНГОВАМ 75 KONIA ГОЛФ 3" .. както и да го смяташ хората слагат един билиок глупости за да вдигнат 15 коня.. така че взимай по голямото :)


Потребителски аватар
bobkata
Мнения: 213
Регистриран на: Сря 21 юни 2006 13:00
Автомобил: Seat leon 1p
Двигател: BXE 2008
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот bobkata » Сря 21 юни 2006 19:29


OK мерси :wink: на вси4ки


Потребителски аватар
rusiq_24
Мнения: 1660
Регистриран на: Чет 30 мар 2006 14:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот rusiq_24 » Сря 21 юни 2006 19:40


Ами аз до колкото съм запознат разликата е в степента на сгъстяване :wink: На АБС е 10,0 а на ААМ е 9,0 и си мисля че ако на ААМ се шлайфа главата може да стане като АБС ама не съм сигурен в това и не споря :wink:


Потребителски аватар
vasstop
Гадфадъ'
Гадфадъ'
Мнения: 17179
Регистриран на: Сря 11 авг 2004 6:15
Автомобил: Golf 2 syncro
Двигател: 1P 1990
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vasstop » Сря 21 юни 2006 19:42


rusiq_24 написа:Ами аз до колкото съм запознат разликата е в степента на сгъстяване :wink: На АБС е 10,0 а на ААМ е 9,0 и си мисля че ако на ААМ се шлайфа главата може да стане като АБС ама не съм сигурен в това и не споря :wink:

Не само, има разлика в разпределителните валове на двата двигателя, буталата на АБС са плоски, докато при ААМ са вдлъбнати.
Оттам идва и различната степен на сгъстяване при тези два мотора.


Потребителски аватар
bobkata
Мнения: 213
Регистриран на: Сря 21 юни 2006 13:00
Автомобил: Seat leon 1p
Двигател: BXE 2008
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот bobkata » Сря 21 юни 2006 19:53


:wink:


Потребителски аватар
rusiq_24
Мнения: 1660
Регистриран на: Чет 30 мар 2006 14:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот rusiq_24 » Сря 21 юни 2006 19:54


Колега така ще е понеже степента е по малка на ААМ и затова предположих че главата ще е по висока ама то било и в буталата и вала.Ама то си е логично все пак са 15кс. надали само от сгъстяване ще се получи :wink: Благодаря ти за ценната информация :wink:


Потребителски аватар
bobkata
Мнения: 213
Регистриран на: Сря 21 юни 2006 13:00
Автомобил: Seat leon 1p
Двигател: BXE 2008
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот bobkata » Сря 21 юни 2006 21:42


И аз благодариа :wink: :D



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot], kiko26 и 91 госта