


прекъсване при 2 хил.об
-
- Мнения: 9
- Регистриран на: Сря 07 апр 2010 15:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: popovo
прекъсване при 2 хил.об
колата е голф 3 тди 90кс. 94год.Когато карам след 2хил.об. колата почва да прекъсва незнам защо помпата ми е bosh немога да кажа точна спецификация сменил сам и всички консумативи включително и горивния фулттър
- krasio00o
- Мнения: 765
- Регистриран на: Нед 14 окт 2007 0:52
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: ADR 1998
- Местоположение: Варна
Re: прекъсване при 2 хил.об
Проблема от преди това ли е или след смяната на консумативите се появи?
-
- Мнения: 9
- Регистриран на: Сря 07 апр 2010 15:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: popovo
Re: прекъсване при 2 хил.об
от преди това е но преди го правеш мнооого рядко
- bfgoodrich
- Мнения: 105
- Регистриран на: Нед 12 фев 2006 22:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: прекъсване при 2 хил.об
Здравеите и аз да се вмъкна в темата.Аз съм с ahu-двигател при мен на втора и на трета се полу4ава точно в този диапазон около 2об/мин.И когато му подам газ се оправя.
-
- Мнения: 9
- Регистриран на: Сря 07 апр 2010 15:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: popovo
Re: прекъсване при 2 хил.об
днес съм я оставил в сервиз да я видят какво и е после ще пиша а и газ му е оправията и при мен
-
- Мнения: 9
- Регистриран на: Сря 07 апр 2010 15:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: popovo
Re: прекъсване при 2 хил.об
Първо се извинявам за закъснението.Оказа се че е било от дебитомер на въздуха който е до въздушния филтър.Лесно се намира от него влиза букса към филтъра.Не разбирам много от тея работи.Но ми казаха че не било страшно за това си оправих някои други работи по колата.Ако някой не е съгласен да пише
- Dobromirski
- Мнения: 1582
- Регистриран на: Нед 31 дек 2006 10:12
- Автомобил: Seat Leon
- Двигател: ARL 150+ hp
- Местоположение: Плевен
- Контакти:
Re: прекъсване при 2 хил.об
Аз
Като за начало смени "майстора" ! После отиди някой , който да ти погледне центровката на помпата и синхронизацията на валовете. Ако там всичко е ок, караш колата и киризиш какви са стойностите на милиграмите . Ако в момнта на придърпването има големи скокове, разглабяш помпата и я чистиш. Има доста изписано по форума , както и линк кое как се прави.

Като за начало смени "майстора" ! После отиди някой , който да ти погледне центровката на помпата и синхронизацията на валовете. Ако там всичко е ок, караш колата и киризиш какви са стойностите на милиграмите . Ако в момнта на придърпването има големи скокове, разглабяш помпата и я чистиш. Има доста изписано по форума , както и линк кое как се прави.
-
- Мнения: 9
- Регистриран на: Сря 07 апр 2010 15:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: popovo
Re: прекъсване при 2 хил.об
Относно майстора май да щом ми бърка Н75 с дебитомер.И така това нещо чета аз из форума по принцип си е било хубаво да цъка обаче то моя си пищи вече и ме ядосва дали вече не си е заминал?А за диагностика сега нямам време
- krasio00o
- Мнения: 765
- Регистриран на: Нед 14 окт 2007 0:52
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: ADR 1998
- Местоположение: Варна
Re: прекъсване при 2 хил.об
Моя Н75 трака повече от двигателя
,но щом работи коректно няма смисъл да го сменяш по простата причина,че е скъп и едва ли е в него причината.Мисля,че без диагностика няма да имаш успех с решаването на проблема.Общо взето само гадаем тука.

Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 47 госта