прекъсване при 2 хил.об

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
bilyalov
Мнения: 9
Регистриран на: Сря 07 апр 2010 15:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: popovo

прекъсване при 2 хил.об

Мнениеот bilyalov » Вто 21 сеп 2010 15:05


колата е голф 3 тди 90кс. 94год.Когато карам след 2хил.об. колата почва да прекъсва незнам защо помпата ми е bosh немога да кажа точна спецификация сменил сам и всички консумативи включително и горивния фулттър




Потребителски аватар
krasio00o
Мнения: 765
Регистриран на: Нед 14 окт 2007 0:52
Автомобил: Passat B5
Двигател: ADR 1998
Местоположение: Варна

Re: прекъсване при 2 хил.об

Мнениеот krasio00o » Вто 21 сеп 2010 20:04


Проблема от преди това ли е или след смяната на консумативите се появи?


bilyalov
Мнения: 9
Регистриран на: Сря 07 апр 2010 15:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: popovo

Re: прекъсване при 2 хил.об

Мнениеот bilyalov » Чет 23 сеп 2010 13:53


от преди това е но преди го правеш мнооого рядко


Потребителски аватар
bfgoodrich
Мнения: 105
Регистриран на: Нед 12 фев 2006 22:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Re: прекъсване при 2 хил.об

Мнениеот bfgoodrich » Пет 24 сеп 2010 5:56


Здравеите и аз да се вмъкна в темата.Аз съм с ahu-двигател при мен на втора и на трета се полу4ава точно в този диапазон около 2об/мин.И когато му подам газ се оправя.


bilyalov
Мнения: 9
Регистриран на: Сря 07 апр 2010 15:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: popovo

Re: прекъсване при 2 хил.об

Мнениеот bilyalov » Пет 24 сеп 2010 14:30


днес съм я оставил в сервиз да я видят какво и е после ще пиша а и газ му е оправията и при мен


bilyalov
Мнения: 9
Регистриран на: Сря 07 апр 2010 15:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: popovo

Re: прекъсване при 2 хил.об

Мнениеот bilyalov » Вто 28 сеп 2010 17:32


Първо се извинявам за закъснението.Оказа се че е било от дебитомер на въздуха който е до въздушния филтър.Лесно се намира от него влиза букса към филтъра.Не разбирам много от тея работи.Но ми казаха че не било страшно за това си оправих някои други работи по колата.Ако някой не е съгласен да пише


Потребителски аватар
Dobromirski
Мнения: 1582
Регистриран на: Нед 31 дек 2006 10:12
Автомобил: Seat Leon
Двигател: ARL 150+ hp
Местоположение: Плевен
Контакти:

Re: прекъсване при 2 хил.об

Мнениеот Dobromirski » Сря 29 сеп 2010 7:27


Аз mhihi
Като за начало смени "майстора" ! После отиди някой , който да ти погледне центровката на помпата и синхронизацията на валовете. Ако там всичко е ок, караш колата и киризиш какви са стойностите на милиграмите . Ако в момнта на придърпването има големи скокове, разглабяш помпата и я чистиш. Има доста изписано по форума , както и линк кое как се прави.


bilyalov
Мнения: 9
Регистриран на: Сря 07 апр 2010 15:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: popovo

Re: прекъсване при 2 хил.об

Мнениеот bilyalov » Чет 30 сеп 2010 18:09


Относно майстора май да щом ми бърка Н75 с дебитомер.И така това нещо чета аз из форума по принцип си е било хубаво да цъка обаче то моя си пищи вече и ме ядосва дали вече не си е заминал?А за диагностика сега нямам време


Потребителски аватар
krasio00o
Мнения: 765
Регистриран на: Нед 14 окт 2007 0:52
Автомобил: Passat B5
Двигател: ADR 1998
Местоположение: Варна

Re: прекъсване при 2 хил.об

Мнениеот krasio00o » Пет 01 окт 2010 21:01


Моя Н75 трака повече от двигателя :mrgreen: ,но щом работи коректно няма смисъл да го сменяш по простата причина,че е скъп и едва ли е в него причината.Мисля,че без диагностика няма да имаш успех с решаването на проблема.Общо взето само гадаем тука.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 47 госта