От къде взема инфо компа на 2Е
- _DIESEL_POWER_
- Мнения: 365
- Регистриран на: Вто 02 ное 2004 19:30
- Автомобил: Golf GTI
- Двигател: 300++hp
- Местоположение: Бургас
От къде взема инфо компа на 2Е
Здравейте, искам да разбера всички които влиаят от компютъра на колата и той от тях.
Например ламбда,дебитомер,дросел,степ-мотор и т.н. Оказва ли всияние на центровката и т.н.
Интересува ме, може ли колата да работи само на газ, без никаква електроника, като степ-мотора се замени с механичен кран примерно.
Например ламбда,дебитомер,дросел,степ-мотор и т.н. Оказва ли всияние на центровката и т.н.
Интересува ме, може ли колата да работи само на газ, без никаква електроника, като степ-мотора се замени с механичен кран примерно.
- van4ooo
- Мнения: 1405
- Регистриран на: Нед 13 юли 2008 19:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: От къде взема инфо компа на 2Е
Виж тази тема viewtopic.php?f=22&t=51505
Имаш нещо повредено ли,защо ще слагаш кран?
Имаш нещо повредено ли,защо ще слагаш кран?
- _DIESEL_POWER_
- Мнения: 365
- Регистриран на: Вто 02 ное 2004 19:30
- Автомобил: Golf GTI
- Двигател: 300++hp
- Местоположение: Бургас
Re: От къде взема инфо компа на 2Е
Нямам нищо повредено, просто искам колата да я направя да върви както трявба смо на газ. Темата съм я чел, ясни са ми тези неща. Нещото което ме интересува най-вече е, пречи ли ми нещо, да махна всичката електроника и има ли някакво влияние в/у центртовката, тя е механична, делко и не знам може ли компа да я промени.
Мисля просто да откача, дебитомера, датчика на дросела, степ-мотора и ламбдата.Въпроса е какво ми пречи да го направя?
Оборотите ще ги регулирам така:
http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=31845&hl=%EA%E0%EA+%ED%E0%E9-%EB%E5%F1%ED%EE
Или ще запуша изобщо входа на колектора за "степ-моторчето", което е всъщтност някаква електромагнитна клапа май и ще ги рекулирам от дросела. Остелно мисля да сложа и ламбда-емулатор, да ми регулира сместа.
Мисля просто да откача, дебитомера, датчика на дросела, степ-мотора и ламбдата.Въпроса е какво ми пречи да го направя?
Оборотите ще ги регулирам така:
http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=31845&hl=%EA%E0%EA+%ED%E0%E9-%EB%E5%F1%ED%EE
Или ще запуша изобщо входа на колектора за "степ-моторчето", което е всъщтност някаква електромагнитна клапа май и ще ги рекулирам от дросела. Остелно мисля да сложа и ламбда-емулатор, да ми регулира сместа.
- van4ooo
- Мнения: 1405
- Регистриран на: Нед 13 юли 2008 19:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: От къде взема инфо компа на 2Е
Нека някои с този мотор да каже какво е нужно(емулатори/симулаори,релета...)за обикновенна газова ще фръкнат 100-150лв. за електроника.
А като разкачиш "Мисля просто да откача, дебитомера, датчика на дросела, степ-мотора и ламбдата" забрави инжекторите и темп.датчика само
и как ще палиш зимата? Ако изобщо запали компа ще е в сервизен режим.Както я мислиш сложи едни обикновенни бобина и делко и газ.
А като разкачиш "Мисля просто да откача, дебитомера, датчика на дросела, степ-мотора и ламбдата" забрави инжекторите и темп.датчика само

- bobocamaro
- R.I.P
- Мнения: 7510
- Регистриран на: Вто 01 юли 2008 16:21
- Автомобил: Golf 3 GTI
- Двигател: 2E
- Местоположение: София
Re: От къде взема инфо компа на 2Е
_DIESEL_POWER_ написа:Ако я бях слагал аз, щях да сложа ГИ, но вече е сложено това и трябва с него да работи. Харчи под 9.5 и работи нормално.
Та не разбрах кво ти пречат бензиновите карантии на колата?Емулатор ще слагаш,да ти регулира сместа?Знаеш ли че това се ползва за "лъжене" на ЕКУ,че сигнала му е постоянен и нищо не регулира,само по себе си?Делкото е с безконтактен сензор,не е механично и предварението се командва изцяло от ЕКУто,което искаш да фърляш.Да не говориме за умъртвения оборотомер,MFA и т.н. ако убиеш колата по тоя начин.А темата за "маркуч пристегнат със скоба,празен ход цигумигу" нямам думи


- pe6kata
- VW експерт
- Мнения: 3010
- Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
- Автомобил: passat corrado
- Двигател: AAA и АBV turbo
- Местоположение: Елхово
Re: От къде взема инфо компа на 2Е
_DIESEL_POWER_ написа:Нямам нищо повредено, просто искам колата да я направя да върви както трявба смо на газ. Темата съм я чел, ясни са ми тези неща. Нещото което ме интересува най-вече е, пречи ли ми нещо, да махна всичката електроника и има ли някакво влияние в/у центртовката, тя е механична, делко и не знам може ли компа да я промени.
Мисля просто да откача, дебитомера, датчика на дросела, степ-мотора и ламбдата.Въпроса е какво ми пречи да го направя?
Оборотите ще ги регулирам така:
http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=31845&hl=%EA%E0%EA+%ED%E0%E9-%EB%E5%F1%ED%EE
Или ще запуша изобщо входа на колектора за "степ-моторчето", което е всъщтност някаква електромагнитна клапа май и ще ги рекулирам от дросела. Остелно мисля да сложа и ламбда-емулатор, да ми регулира сместа.
Едно по едно:-при положение че имаш изправна систмема на бензин, явно че проблема е в АГУ(газаджията) Да тръгнеш да разваляш колата е много глупаво. 2е върви много добре и с обикновено агу.
- центровката не е механична- предварението се прави се от компа, делкото(което е разпределител)само накъсва тока по цилиндрите, най- просто казано. За всеки случай направо цялото запалване дето е с вакуум на делкото- от карбуратор, механични инжекциони или моно джетроник.
- не е проблем на направиш нещо като смукач, било то с жило и по друг начин, като отваряш механично дросела, когато колата е студена
- емулатора е едно нещо дето се вързва вместо ламбда сондата, карайки компа да си мисли че сместта е ок. При положение че игнорираш компа, смятам че осъзнаваш каква глупост си написал.
-ако все пак си мислил за ламбда-контрол система, пишейки за емулатора (едно моторче да регулира газта вместо кранче), работи съвмсетно с ТПС и ламбда поне, така че и за това няма начин. Да не говорим че е доста скъпа и не си струва- по добре газзов инжекцион
- _DIESEL_POWER_
- Мнения: 365
- Регистриран на: Вто 02 ное 2004 19:30
- Автомобил: Golf GTI
- Двигател: 300++hp
- Местоположение: Бургас
Re: От къде взема инфо компа на 2Е
Имах предвих ламбда-контрол.
Колата си е с ръчен ключ и миналата зима я палих само на газ, на бензин отдавна не върви както трябва, дюзи, дебитомери, след това и помпата ми изгоря, и не я правя понеже, я карам само на газ и пак ще изгори някой ден. Колата на газ върви много, като казвам много, сигурно няма да ми повярва никой, но върви повече от едно 2Е което никога не е виждало газ(имам авер с същия голф, даже са и двата 93')
Колата си е с ръчен ключ и миналата зима я палих само на газ, на бензин отдавна не върви както трябва, дюзи, дебитомери, след това и помпата ми изгоря, и не я правя понеже, я карам само на газ и пак ще изгори някой ден. Колата на газ върви много, като казвам много, сигурно няма да ми повярва никой, но върви повече от едно 2Е което никога не е виждало газ(имам авер с същия голф, даже са и двата 93')
- pe6kata
- VW експерт
- Мнения: 3010
- Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
- Автомобил: passat corrado
- Двигател: AAA и АBV turbo
- Местоположение: Елхово
Re: От къде взема инфо компа на 2Е
еми казах ти, основно разправията ще е със запалването, сваляш от някоя кола с такова запалване дето ти писах, правил съм подобни неща
не е проблем да стане, няма да ти клати обороти и с направена с механично даване на предварение смятам че може и по-добре да върви
забравяш за всякакви ламда контрол системи и каквото и да е с електроника обаче, въртиш си кранчето и делкото...

забравяш за всякакви ламда контрол системи и каквото и да е с електроника обаче, въртиш си кранчето и делкото...
- _DIESEL_POWER_
- Мнения: 365
- Регистриран на: Вто 02 ное 2004 19:30
- Автомобил: Golf GTI
- Двигател: 300++hp
- Местоположение: Бургас
Re: От къде взема инфо компа на 2Е
Кое точно да сваля и кое трябва да се смени, примерно ще взема части от моно. Преди имах моно и то беше с същото делко и бобина с комутатор 

- pe6kata
- VW експерт
- Мнения: 3010
- Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
- Автомобил: passat corrado
- Двигател: AAA и АBV turbo
- Местоположение: Елхово
Re: От къде взема инфо компа на 2Е
като делкото трябва да е с вакуум задължително, това са по-старите моно-та, моно джеетроник дето се води
там вече на място ще преценяш- най-проблемно би се оказало, ако въобще е проблем това да монтираш делкото, вакуума ще го хванеш от всм колектор някъде. почвай пък ще си покаже...
там вече на място ще преценяш- най-проблемно би се оказало, ако въобще е проблем това да монтираш делкото, вакуума ще го хванеш от всм колектор някъде. почвай пък ще си покаже...
- _DIESEL_POWER_
- Мнения: 365
- Регистриран на: Вто 02 ное 2004 19:30
- Автомобил: Golf GTI
- Двигател: 300++hp
- Местоположение: Бургас
Re: От къде взема инфо компа на 2Е
Преди всичко ми е интересно, от къде взема инфо компа за запалването,освен от темп. датчик и променя центровката според температурата на колата. Дали има и още?
- bobocamaro
- R.I.P
- Мнения: 7510
- Регистриран на: Вто 01 юли 2008 16:21
- Автомобил: Golf 3 GTI
- Двигател: 2E
- Местоположение: София
Re: От къде взема инфо компа на 2Е
_DIESEL_POWER_ написа:Преди всичко ми е интересно, от къде взема инфо компа за запалването,освен от темп. датчик и променя центровката според температурата на колата. Дали има и още?
Датчик за ъгъл на отваряне на дроселовата клапа-TPS
Датчик за температура входящ въздух, интегриран в дебитомера-IAT
Датчик за детонации, пряко влияе на аванса-Knock Sensor
Няма датчик който следи вакуума в системата, това не се гледа.
- pe6kata
- VW експерт
- Мнения: 3010
- Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
- Автомобил: passat corrado
- Двигател: AAA и АBV turbo
- Местоположение: Елхово
Re: От къде взема инфо компа на 2Е
_DIESEL_POWER_ написа:Преди всичко ми е интересно, от къде взема инфо компа за запалването,освен от темп. датчик и променя центровката според температурата на колата. Дали има и още?
минеш ли на делко с вакуум, няма датчици, единствения е за оборотите- датчика на хол. предварението се задава механично, в зависимост от вакуума в всм. колектор
- _DIESEL_POWER_
- Мнения: 365
- Регистриран на: Вто 02 ное 2004 19:30
- Автомобил: Golf GTI
- Двигател: 300++hp
- Местоположение: Бургас
Re: От къде взема инфо компа на 2Е
Значи колата вече е с премахнат степ-мотор, празния ход и оборотите ги настроих от винта на дросела.Всички датчици са изключени - дебитомер, дросел, стъпков мотор, синия датчик за темп, ламбда. За друго не се сещам
Освен че не съм засякал разхода, мога да кажа, че колата работи по-добре от всякога и върви като един малък изтребител.По таблото всичко си работи. Единствено като е студена държи по-ниски обороти, но подавам малко газ и готово. Имам идея и за смукач и то електрически. Дано всичко е ок и за напред
, ще споделям по-нататъчни преживявания 

Освен че не съм засякал разхода, мога да кажа, че колата работи по-добре от всякога и върви като един малък изтребител.По таблото всичко си работи. Единствено като е студена държи по-ниски обороти, но подавам малко газ и готово. Имам идея и за смукач и то електрически. Дано всичко е ок и за напред


- mitakathvp
- Мнения: 866
- Регистриран на: Пет 12 окт 2007 1:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: От къде взема инфо компа на 2Е
Дръж ни в течение.Темата ти е интересна 

Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 20 госта