От къде взема инфо компа на 2Е

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
pe6kata
VW експерт
VW експерт
Мнения: 3010
Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
Автомобил: passat corrado
Двигател: AAA и АBV turbo
Местоположение: Елхово

Re: От къде взема инфо компа на 2Е

Мнениеот pe6kata » Нед 26 сеп 2010 8:35


_DIESEL_POWER_ написа:Значи колата вече е с премахнат степ-мотор, празния ход и оборотите ги настроих от винта на дросела.Всички датчици са изключени - дебитомер, дросел, стъпков мотор, синия датчик за темп, ламбда... Освен че не съм засякал разхода, мога да кажа, че колата работи по-добре от всякога и върви като един малък изтребител...


в момемта си оставил само датчика на хол, без него няма да работи естествено. Обаче компа ти прави запалването само според обороти- ако искаш наречи го авариен режим- дава някакво предварително заложено в чипа предварение за съответните обороти.

Основните датчици за запалването са този на хол(чете обороти) и ТПС-а(за положение на дроселовата клапа). Основното е или ТПС или вакуум (при механично даване на предварение), за да може при подаване на газ, независимо на какви обороти си, веднага да дава предварение. По друг начин казано, в момента колата ти незнае примерно при 3000 оборота, дали поддържаш скоростта на върха на газта, или спускаш без газ(принудителен празен ход) или си в ускоряване и то колко. В тези случай предварението е мноого различно.

Когато е механично, при подаване на газ се променя наягането във всмукателния колектор(вакуума), на празен ход вакуума е най-голям, при максимално отворен дросел вакуума почти става нула, демек налягането се изравнява с атмосферното. По този логика е направено механичното даване на предварение.

В момента нямаш пъргавина при първоначалното подаване на газ, трябва да е мудна колата, изобщо няма да е това което би могло да бъде като вървене, няма как... реши го този проблем и наистина ще почне да върви и разхода ще е много приятен :да:




Потребителски аватар
_DIESEL_POWER_
Мнения: 365
Регистриран на: Вто 02 ное 2004 19:30
Автомобил: Golf GTI
Двигател: 300++hp
Местоположение: Бургас

Re: От къде взема инфо компа на 2Е

Мнениеот _DIESEL_POWER_ » Нед 26 сеп 2010 12:05


Колега, колата върви много добре, ще видя какъв е разхода, ще пробвам и с включен датчик на дросела (така би трябвало компа да си мести центровката правилно)как ще върви и гори и тогава ще правим сметки. Иначе центровката я бара скоро човека дето ми прави сериозните ремонти по-колата и каза че била с 3 градуса предварение.


Потребителски аватар
bobocamaro
R.I.P
Мнения: 7510
Регистриран на: Вто 01 юли 2008 16:21
Автомобил: Golf 3 GTI
Двигател: 2E
Местоположение: София

Re: От къде взема инфо компа на 2Е

Мнениеот bobocamaro » Нед 26 сеп 2010 14:00


_DIESEL_POWER_ написа: каза че била с 3 градуса предварение.

radotom написа: защото не знаят 2 елементарни правила:
1. За центровка на Digifant (2E, PB, PF..) се разкача датчика за температура на инжекциона. Така контолера минава в 'авариен' режим и не влияе на момента на подаване на искрата.
2.Ако искаш колата да има динамика- даваш по-голямо предварение ;) Не стандартните 6*, а примерно 10 или дори 12*
Това води до повишена опастност от детонации, лека нестабилност на ниските обороти и много леко повишаване на разхода, но пък колата хвръква ;)

Kолега, сигурен ли си за тези 3 градуса?Виж цитата по горе, газта иска по-голям аванс от бензина.


Потребителски аватар
_DIESEL_POWER_
Мнения: 365
Регистриран на: Вто 02 ное 2004 19:30
Автомобил: Golf GTI
Двигател: 300++hp
Местоположение: Бургас

Re: От къде взема инфо компа на 2Е

Мнениеот _DIESEL_POWER_ » Нед 26 сеп 2010 14:09


6+3 :)
Колега, интересно е дали, при излючени тези неща, колата ще запали на бензин? По принцип, би трябвало да мине в авариен режим и да работи, понеже без дебитомер работи :)



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot], redmed@abv.bg и 54 госта