Въпрос за 1.8т
- marchq
- Мнения: 381
- Регистриран на: Вто 27 мар 2007 22:53
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Въпрос за 1.8т
Здравейте колеги! Искам да попитам колко бара трябва да ми надува турбината на 3000 оборота става въпрос за 1.8т (AGU) К03. Мерих е на 2 сервиза и резултатите са 0.5 във Volkswagen ми казаха, че е в нормите а един друг майстор ми каза че трябва да е 1.1-1.6 бара от (2000-3000 оборота) какво мислите вие? Благодаря предварително.
Re: Въпрос за 1.8т
Мисля ,да не му вярваш много на тоя "майстор".Тея стойности дето ти ги е казал долу -горе са валидни за ТДИ,ма са опасни за К03.
- williams_vn
- Мнения: 743
- Регистриран на: Сря 24 окт 2007 20:05
- Автомобил: opel astra H-OPC - lada 2103
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Re: Въпрос за 1.8т
това е бензинова кола толкова надува 0.5 има пикове в които вдига до към 0.7 но това го решава компа то при 3000 оборота трябва да натиснеш педала до долу зада надува до 100% иначе не надува много е прецизна електрониката на клапана на уестгеита
- marchq
- Мнения: 381
- Регистриран на: Вто 27 мар 2007 22:53
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: Въпрос за 1.8т
Ами майстора си залага главата че турбото ми не работи. До колкото гледам сега в гугъл добре е да надува 5-7 psi 0.3-0.5 bar значи турбото ми е ок. Но когато ударя kick down-а колата от първа предавка няма никакво ускорение чак след 3000 оборота почва да върви в ниските 1500-2000 никаква е няма. Къде може да е проблема....
- williams_vn
- Мнения: 743
- Регистриран на: Сря 24 окт 2007 20:05
- Автомобил: opel astra H-OPC - lada 2103
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Re: Въпрос за 1.8т
турбината ти се пуска след 1850 оборота
управлява е компа
това е не се занимаваи повече караи си колата

управлява е компа
това е не се занимаваи повече караи си колата

- golf777
- Мнения: 1439
- Регистриран на: Пон 27 дек 2004 18:10
- Автомобил: mk2 gl 1990
- Двигател:
- Местоположение: Харманли
- Контакти:
Re: Въпрос за 1.8т
williams_vn написа:турбината ти се пуска след 1850 оборота
управлява е компа
това е не се занимаваи повече караи си колата

- kat007
- Мнения: 471
- Регистриран на: Съб 11 апр 2009 21:46
- Автомобил: VW Golf IV GTI
- Двигател: 1.8T AGU
- Местоположение: София
Re: Въпрос за 1.8т
Колега имам същия двигател и турбина ( без чип ).....колата се изтрелва веднага след 1900-2000 RPM......Според мен чак на 3000 да я усещаш не е наред 

- skotis
- Мнения: 1974
- Регистриран на: Нед 09 сеп 2007 0:10
- Автомобил: VW Golf IV 1.8T GTI
- Двигател: AGU
- Местоположение: София
Re: Въпрос за 1.8т
Моята надуваше точно до 0.5 бара, а вакуума беше -0.6 в покой. Значи турбото ти е ок, може другаде да е проблема... Направи една диагностика 

- marchq
- Мнения: 381
- Регистриран на: Вто 27 мар 2007 22:53
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: Въпрос за 1.8т
на диагностика нищо не излиза всичко е ок просто колата няма вътък със зор въртя гуми на първа предавка 16 цола... утре ще ходя на друг лекар дано усети нещо....
Re: Въпрос за 1.8т
Пробвай с друг дебитомер,твърде вероятно е от него да е проблема и на диагностика не излиза общо взето.
- marchq
- Мнения: 381
- Регистриран на: Вто 27 мар 2007 22:53
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: Въпрос за 1.8т
Дебитомер съм сменял нов. Катализатор нямам. Дросела е чистен. Нови свещи. Горивен маслен въздушен филтър нови.
- skotis
- Мнения: 1974
- Регистриран на: Нед 09 сеп 2007 0:10
- Автомобил: VW Golf IV 1.8T GTI
- Двигател: AGU
- Местоположение: София
Re: Въпрос за 1.8т
Да не е съединител?
- marchq
- Мнения: 381
- Регистриран на: Вто 27 мар 2007 22:53
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: Въпрос за 1.8т
феродовият диск и притескателя са сменяни демпфера не е
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 74 госта