смяна на антифриз

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
Потребителски аватар
ivo Bocev
Мнения: 118
Регистриран на: Сря 17 мар 2010 20:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Rousse

смяна на антифриз

Мнениеот ivo Bocev » Вто 28 сеп 2010 19:57


колеги ще сменям антифриза не искам да ходя на сервиз понеже ще ми сложат някои боклук искам да го сменя сам кажете ми условията как става най-ниска точка нужни литри колата е Поло 1.4i 1998г.




Потребителски аватар
kaiser666
Мнения: 4670
Регистриран на: Вто 31 юли 2007 13:03
Автомобил: Bmw E34
Двигател: M20B20
Местоположение: South Of Heaven

Re: смяна на антифриз

Мнениеот kaiser666 » Вто 28 сеп 2010 20:14




Потребителски аватар
ilkomotor
Мнения: 640
Регистриран на: Пет 14 юли 2006 10:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

Re: смяна на антифриз

Мнениеот ilkomotor » Сря 29 сеп 2010 9:40


носи си твой антифриз в сервиза и си ОК.


Потребителски аватар
Optimus
Мнения: 9
Регистриран на: Нед 13 юни 2010 19:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Groom Lake

Re: смяна на антифриз

Мнениеот Optimus » Пон 25 окт 2010 17:17


Здравейте колеги,
понеже ми се струва,че е излишно да отварям нова тема за моя въпрос,реших да питам направо тук.
Скоро ми се налага да сменям охладителната течност на колата(Polo 1.4 16V).Някой може ли да каже колко течност е нужна ?

Благодаря предварително !


Потребителски аватар
Jores
Мнения: 16
Регистриран на: Съб 09 юли 2005 0:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: смяна на антифриз

Мнениеот Jores » Пон 25 окт 2010 20:36


За Polo 1.4 16V го дават 5.6L вместимост на охладителната течност. Ако взимаш качествен антифриз, концентрат, той се продава по 1.5L бутилки и 2 бутилки са предостатъчни. 1:1 да го разредиш и става до -40 градуса.


Потребителски аватар
superemo
Мнения: 85
Регистриран на: Вто 22 юли 2008 17:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: смяна на антифриз

Мнениеот superemo » Пон 08 ное 2010 11:08


Здравейте колеги,

Прегледах почти всички теми за смяна на антифриз, но не намерих отговор на въпроса:

1. Когато се налага доливане на антифриз, в какво състояние трябва да е колата, така че при доливане нивото на антифриза в казанчето да е на максимум:

- студен двигател, не е запалвана колата
- двигателят е достигнал до работна температура (към 90 градуса)
- двигателят е загрят, включила се е перката на радиатора и е пуснато парното и духалката на максимум

Предварително благодаря за отговорите.


Потребителски аватар
Ljubon
Мнения: 3327
Регистриран на: Съб 15 авг 2009 10:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: смяна на антифриз

Мнениеот Ljubon » Пон 08 ное 2010 11:24


superemo написа: - двигателят е достигнал до работна температура (към 90 градуса)
- двигателят е загрят, включила се е перката на радиатора и е пуснато парното и духалката на максимум

Само тези варианти недей да пробваш, че като отвориш капачката става страшно. :horror:


Потребителски аватар
anonimko
Мнения: 1236
Регистриран на: Вто 10 апр 2007 13:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Re: смяна на антифриз

Мнениеот anonimko » Пон 08 ное 2010 11:48


Доливането само на студен двигател а смяната става като махнеш долния мъркуч на радиатора да изтече стария антифриз слагаш пак мъркуча сипваш новия и обезвъдушаваш-90градуса но по принцип остава малко в блока .


Потребителски аватар
muhtarov
Мнения: 147
Регистриран на: Пет 03 сеп 2010 22:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Varna

Re: смяна на антифриз

Мнениеот muhtarov » Пон 08 ное 2010 18:27


anonimko написа:Доливането само на студен двигател а смяната става като махнеш долния мъркуч на радиатора да изтече стария антифриз слагаш пак мъркуча сипваш новия и обезвъдушаваш-90градуса но по принцип остава малко в блока .


аз даже махнах само долния на казана
и долях концентрат
и втория път като трябваше да долея само концентат

и за всеки случай в багажника си нося две бутилки концентрат и една вода


за зимния период и сгъваема лопата ;)


Потребителски аватар
vladobe
Мнения: 169
Регистриран на: Чет 13 май 2010 0:50
Автомобил: Polo 9N Wolfsburg Edition
Двигател: General Electric F404-GE-402

Re: смяна на антифриз

Мнениеот vladobe » Сря 10 ное 2010 18:42


muhtarov написа:
anonimko написа:Доливането само на студен двигател а смяната става като махнеш долния мъркуч на радиатора да изтече стария антифриз слагаш пак мъркуча сипваш новия и обезвъдушаваш-90градуса но по принцип остава малко в блока .


аз даже махнах само долния на казана
и долях концентрат
и втория път като трябваше да долея само концентат

и за всеки случай в багажника си нося две бутилки концентрат и една вода


за зимния период и сгъваема лопата ;)

Ти остави, че аз трябва да ходя да ми проверят антифриза да видя дали е читав, че откакто съм взел колата не съм го пипал и проверявал. А за лопатата не се прави знаем че си мафиозо и ходиш да правиш дупки по плажовете да заравяш туристи! heavy metal zork :bishop


Потребителски аватар
Optimus
Мнения: 9
Регистриран на: Нед 13 юни 2010 19:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Groom Lake

Re: смяна на антифриз

Мнениеот Optimus » Чет 11 ное 2010 0:40


Здравейте отново :D

Както може би се разбира от поста ми по-горе вече смених антифриза на Поло-то,но сега се сблъсках с друг проблем...Но преди да премина към същността,мисля,че ще е по-добре да дам малко разяснения...Преди 2 седмици,когато стана самата смяна отидох в сервиза с 2 бутилки от по 1,5 литра всяка червен (някакъв немски)антифриз.Както хора са писали тук откачиха ми долния маркуч и оставиха да изтече както може там да изтече...После наляха сумарно около 2,8 литра антифриз,като ми направи впечатление,че сипаха само концентрат-без вода.Набичиха парното,махнаха капачката на разширителния резервоар и оставиха Поло да се обезвъздуши...Уж направиха всичко,тръгвам си аз оттам и след има-няма километър колата загря до около 100 градуса,но в рамките на минута ги свали до нормалните 90.След това цял ден нямах проблеми и всичко беше наред.След няколко дена забелязах,че нивото на течността е спаднало и сипах около 200 мл вода,по съвет на сервиза.Днес обаче колата отново започна да загрява до към 100 градуса,но вече не иска да ги свали (освен ако не пусна парното,разбира се).Дори включването на перката не успява да промени ситуацията.Някой има ли идея от какво може да се е получило това,тъй като преди смяната на антифриза това не се е случвало ?

Благодаря предварително !


Потребителски аватар
Ljubon
Мнения: 3327
Регистриран на: Съб 15 авг 2009 10:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: смяна на антифриз

Мнениеот Ljubon » Чет 11 ное 2010 0:48


Има вероятно останал въздух в системата. Освен това охлаждането ти е влошено, защото ползваш неразреден концентрат. Разреждането му с дестилирана вода подобрява топлопроводимостта и оттам - охлаждането. :012:



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 51 госта