Как е правилно да се пали

Автомобилни теми, които не са свързани с Volkswagen

Как палите автомобила

скачам и въртя ключа(колата е на свободна)
87
21%
на свободна ама натискам и съединителя
254
62%
на скорост с натиснат съединител
67
16%
 
Общо гласове: 408
Потребителски аватар
Golfer_pz
Мнения: 741
Регистриран на: Чет 15 май 2008 14:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Chicago, Illinois

Re: Как е правилно да се пали

Мнениеот Golfer_pz » Пет 01 окт 2010 21:23


stefan4o написа:
A_state_of_trance написа:
Mo0ny написа:съединител-->неутрална-->палене
или съединител --->неутрална----->отпускане и повторно натискане на съединителя---->палене
и въобще има ли някаква разлика м/у двата начина и каква е тя?


И на мен ми е интересно да разбера разликата. И защо точно зимата е най-добре да се пали на свободна и натиснат съединител? На първата страница има нещо споменато за залепващ съединител... Някой може ли да разясни точно за какво иде реч? :roll:

Иначе аз най-често паля на свободна без да задържам съединителя. :D

Ако имаш личен автомобил пробвай зимата да го оставиш да пренощува на -10 - -15 градуса и пробвай да го запалиш без натиснат съединител. После направи същата проба на другия ден, но с натиснат. И пиши пак за резултата :012:

Аз съм го правил това, и никаква разлика не се осети, поне при мене де. Само с тая разлика че колата ми седя 2 дни на -14градуса отвън и още от първото въртене и половин оборот запали без проблеми на свободна със спирачка :да:




Потребителски аватар
nosex
Вечен БАН
Мнения: 2416
Регистриран на: Пон 08 яну 2007 11:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София (Волуяк/Бояна)

Re: Как е правилно да се пали

Мнениеот nosex » Пет 01 окт 2010 21:32


Палим по всякакъв начин, обикновено на 1-ва с натиснат педал на амбриажо.
П.С. Верно, ебаси темата, човек ще каже, че не сме авто-форум а дърводелски, деб@ :beer


Потребителски аватар
kaiser666
Мнения: 4670
Регистриран на: Вто 31 юли 2007 13:03
Автомобил: Bmw E34
Двигател: M20B20
Местоположение: South Of Heaven

Re: Как е правилно да се пали

Мнениеот kaiser666 » Пет 01 окт 2010 23:10


Защо да е безмислена, така като гледам половината си въртят и скоростите, особено за зимата си е кофти ако не знаеш, че трябва да се натиска съединителя, дали ще е на първа или неутрална няма разлика, освен ако не изпуснеш съединителя като запали :Mr Green Fun .Никой не се е родил научен.


Потребителски аватар
Vlad777
King of the Road
King of the Road
Мнения: 20287
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
Местоположение: София
Контакти:

Re: Как е правилно да се пали

Мнениеот Vlad777 » Пет 01 окт 2010 23:42


Mihailov78 написа:С изключена предавка и натиснат съединител. Така максимално се разтоварват стартера и акумулатора :idea: :idea: :idea:

:idea:

Абсолютно винаги влизам, натискам спирачката, натискам съединителя, изключвам от скорост (ръчна ползвам само по завоите) и паля.

Няма никакъв смисъл да караш стартера да върти излишни части :screwy

Тези, които не го правят така - като ремонтират стартер няколко пъти - ще се сетят mhihi


Потребителски аватар
dobrin
Чингис хан
Мнения: 30039
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Как е правилно да се пали

Мнениеот dobrin » Съб 02 окт 2010 9:19


И на мен ми беше странен втория вариант, ама сега ползвам него. Натискането на съединителя отделя скоростите от двигателя, и така завъртането е сравнително по-лесно, т.е. не се товари толкова стартер и т.н.


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19320
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Как е правилно да се пали

Мнениеот stefan4o » Съб 02 окт 2010 13:17


Golfer_pz написа:
stefan4o написа:
A_state_of_trance написа:
Mo0ny написа:съединител-->неутрална-->палене
или съединител --->неутрална----->отпускане и повторно натискане на съединителя---->палене
и въобще има ли някаква разлика м/у двата начина и каква е тя?


И на мен ми е интересно да разбера разликата. И защо точно зимата е най-добре да се пали на свободна и натиснат съединител? На първата страница има нещо споменато за залепващ съединител... Някой може ли да разясни точно за какво иде реч? :roll:

Иначе аз най-често паля на свободна без да задържам съединителя. :D

Ако имаш личен автомобил пробвай зимата да го оставиш да пренощува на -10 - -15 градуса и пробвай да го запалиш без натиснат съединител. После направи същата проба на другия ден, но с натиснат. И пиши пак за резултата :012:

Аз съм го правил това, и никаква разлика не се осети, поне при мене де. Само с тая разлика че колата ми седя 2 дни на -14градуса отвън и още от първото въртене и половин оборот запали без проблеми на свободна със спирачка :да:


Ами или не можеш да си усетиш колата или не знам. Аз съм пробвал и в двата варианта. При натиснат съединител пали МНОГО по-лесно зимата (карам с 15В40)


Потребителски аватар
mupk0
Мнения: 3822
Регистриран на: Вто 03 фев 2009 11:35
Автомобил: Mercedes Benz S202
Двигател: C200 Kompressor
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Как е правилно да се пали

Мнениеот mupk0 » Съб 02 окт 2010 13:24


И аз по 2рия ;)


Потребителски аватар
Golfer_pz
Мнения: 741
Регистриран на: Чет 15 май 2008 14:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Chicago, Illinois

Re: Как е правилно да се пали

Мнениеот Golfer_pz » Съб 02 окт 2010 13:39


stefan4o написа:
Golfer_pz написа:
stefan4o написа:
A_state_of_trance написа:
Mo0ny написа:съединител-->неутрална-->палене
или съединител --->неутрална----->отпускане и повторно натискане на съединителя---->палене
и въобще има ли някаква разлика м/у двата начина и каква е тя?


И на мен ми е интересно да разбера разликата. И защо точно зимата е най-добре да се пали на свободна и натиснат съединител? На първата страница има нещо споменато за залепващ съединител... Някой може ли да разясни точно за какво иде реч? :roll:

Иначе аз най-често паля на свободна без да задържам съединителя. :D

Ако имаш личен автомобил пробвай зимата да го оставиш да пренощува на -10 - -15 градуса и пробвай да го запалиш без натиснат съединител. После направи същата проба на другия ден, но с натиснат. И пиши пак за резултата :012:

Аз съм го правил това, и никаква разлика не се осети, поне при мене де. Само с тая разлика че колата ми седя 2 дни на -14градуса отвън и още от първото въртене и половин оборот запали без проблеми на свободна със спирачка :да:


Ами или не можеш да си усетиш колата или не знам. Аз съм пробвал и в двата варианта. При натиснат съединител пали МНОГО по-лесно зимата (карам с 15В40)

Може и от маслото да е. Аз съм с 10w40 TOTAL. Вече третазима ще стане как карам смао с тази марка и никакви ядове с паленето не съм имал :да:


Потребителски аватар
Pichaga
Антиспамър №1
Антиспамър №1
Мнения: 16339
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:57
Автомобил: Opel Zafira B
Двигател: Z19DT
Местоположение: София
Контакти:

Re: Как е правилно да се пали

Мнениеот Pichaga » Съб 02 окт 2010 20:55


тия, които скачат и палят...
явно никога не сте карали москвич
да знаете скоростите са му като на КРаЗ и маслото в тях е като бутер масло
не знам какъв стартов ток трябва да дава аку-то, за да запали тоя джуган :deal


Потребителски аватар
Теодор
Мнения: 4928
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
Двигател:
Местоположение: София

Re: Как е правилно да се пали

Мнениеот Теодор » Съб 02 окт 2010 21:03


Pichaga написа:тия, които скачат и палят...
явно никога не сте карали москвич
да знаете скоростите са му като на КРаЗ и маслото в тях е като бутер масло
не знам какъв стартов ток трябва да дава аку-то, за да запали тоя джуган :deal

    :да: Нищо не знаят дечурлигата mhihi И на Ладата на -15 лампата на маслото не гаснеше 1-2мин. след запалването и а си пуснал съединителя а си дотам :Mr Green Fun


    Потребителски аватар
    milmar
    Мнения: 4935
    Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
    Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
    Двигател: 1Z and CBDC
    Местоположение: Русе

    Re: Как е правилно да се пали

    Мнениеот milmar » Нед 03 окт 2010 0:33


    Кой знае колко Москвичи сте карали и вие , ама хайде . Между другото на Москвич свалях скоростна кутия пред блока , ремонтирах и качвах обратно в рамките на 5-6 часа абсолютно сам , без наличие на гараж , канал и тям подобни . Ама с това въртене на гуми бях станал спец mhihi .

    Никога не спирам на скорост , само на ръчна , освен зимата . Тогава ръчна ако дръпнеш , не се знае кога ще напече слънце та да тръгнеш mhihi .

    Въпреки това по навик паля на съединител и после се оглеждам за лоста дали е на скорост и съм готов за старт .

    Последна промяна от Pichaga на Нед 03 окт 2010 15:23, променено общо 1 път.
    Причина: 40 000 км....


    Потребителски аватар
    rokera671
    Мнения: 2543
    Регистриран на: Нед 08 мар 2009 12:20
    Автомобил:
    Двигател:
    Местоположение: varna

    Re: Как е правилно да се пали

    Мнениеот rokera671 » Нед 03 окт 2010 7:43


    Винаги с натиснат съединител.Казал ми го е баща ми а тои се е..ва с машини от 60 години.Това е верният отговор.Все пак всеки си знае!!


    Потребителски аватар
    Golf_Diesel_
    Мнения: 2929
    Регистриран на: Вто 02 дек 2008 22:08
    Автомобил: Vw Golf 5 TDI
    Двигател: BMM
    Местоположение: Силистра

    Re: Как е правилно да се пали

    Мнениеот Golf_Diesel_ » Нед 03 окт 2010 9:15


    Моя начин за палене не е сложен в отговорите. :D Аз първо дърпам ръчната, ако не съм я дръпнал преди това де, после изключвам от скорост и си паля без съединител.Вече ако има някой спрял много близо пред мен или съм спрял на опасно място,където ако колата тръгне напред става лошо и тогава натискам съединитела.


    Потребителски аватар
    HukuTyY
    Мнения: 600
    Регистриран на: Пет 12 сеп 2008 13:40
    Автомобил: Vw Passat B4
    Двигател: ABF 16v
    Местоположение: Каварна

    Re: Как е правилно да се пали

    Мнениеот HukuTyY » Нед 03 окт 2010 9:15


    Аз паля на свободна скорост с натиснат съединител :beer


    Потребителски аватар
    skotis
    Мнения: 1974
    Регистриран на: Нед 09 сеп 2007 0:10
    Автомобил: VW Golf IV 1.8T GTI
    Двигател: AGU
    Местоположение: София

    Re: Как е правилно да се пали

    Мнениеот skotis » Нед 03 окт 2010 13:13


    По третия начин - на скорост и натиснат съединител. Инструктора така ме е учил. Палил съм и по втория, но мисля че Вариант 3 е най-правилен, от гледна точка на това, че съединителя е натиснат и палиш по-лесно и освен това си на скорост и можеш да тръгнеш бързо, ако трябва :)



    Върни се в “Общи автомобилни дискусии”

    Кой е на линия

    Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 48 госта