stefan4o написа:A_state_of_trance написа:Mo0ny написа:съединител-->неутрална-->палене
или съединител --->неутрална----->отпускане и повторно натискане на съединителя---->палене
и въобще има ли някаква разлика м/у двата начина и каква е тя?
И на мен ми е интересно да разбера разликата. И защо точно зимата е най-добре да се пали на свободна и натиснат съединител? На първата страница има нещо споменато за залепващ съединител... Някой може ли да разясни точно за какво иде реч?![]()
Иначе аз най-често паля на свободна без да задържам съединителя.
Ако имаш личен автомобил пробвай зимата да го оставиш да пренощува на -10 - -15 градуса и пробвай да го запалиш без натиснат съединител. После направи същата проба на другия ден, но с натиснат. И пиши пак за резултата
Аз съм го правил това, и никаква разлика не се осети, поне при мене де. Само с тая разлика че колата ми седя 2 дни на -14градуса отвън и още от първото въртене и половин оборот запали без проблеми на свободна със спирачка
