Перката на радятора скърца ...

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
pacoboy
Мнения: 2699
Регистриран на: Нед 19 мар 2006 22:49
Автомобил: passat b7 4motion
Двигател: CFGB
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Перката на радятора скърца ...

Мнениеот pacoboy » Сря 29 сеп 2010 20:59


Аз май леко съм позабравил да пиша какво е станало ... :oops:
Смених перката с друга от моргата (50лв), наистина смяната е голям та.ак, ако знаех че е такъв зор нямаше да се хващам аз.Че съм се мъчил да изкарам без да мърдам радиатора, за малко да излезе ама неще :banghead: и нямаше как ...
Поне си струваше всичко това, сега е добре.

Най-важното ако вземате от морга перка, най-малко месец да ви дадат гаранция, тя ако вие ще вие или ще стържи.Аз вече година и съм доволен, за 50лв ... :beer




Потребителски аватар
jordancho
Мнения: 487
Регистриран на: Пет 01 яну 2010 19:15
Автомобил: VW Bora
Двигател: AGZ 1999
Местоположение: Пловдив

Re: Перката на радятора скърца ...

Мнениеот jordancho » Съб 02 окт 2010 17:01


Колега, тези моторчета са капсоловани, аз моя го ремонтирах скоро, с чук и секач се отваря, и после пак така се затваря, но след 2-3 отваряния може и да не може да се затвори. Иначе вътре е на втулки (при мен предната беше блокирала и от там скърцането и тропането)- отидох на стругар и той ми ги направи и двете за 10 лв., но ваденето на моторчето си е много изнервяща работа. Аз мойто го изкарах без да свалям бронята и всичко останало, но ми костваше много пс....ни и нерви. Разкачих и наклоних радиатора напред, след което откачих перката от моторчето (много е тясно и неудобно за работа, да не говорим, че трчбва да пазиш и радиатора да не го удариш с нещо, но в крайна сметка се получава), и най-накрая изкарах и моторчето. Пред перката има и една пластмаска която се държи на щипки (внимавай като я разглобяваш, че щипките лесно се чупят), а самата перка е закрепена за моторчето с една скобичка, която счупих, но си реших проблема като на вала на моторчето навих резба и закрепих перката със стопер-гайка. Вече една година и нямам никакви проблеми, сега моторчето се върти по-лесно, а от там по-бързо и съответно минава повече въздух и по-добро охлаждане.
За сравнение чисто ново такова моторче струва 90 - 120 лв.
Дано да съм помогнал.


Потребителски аватар
pacoboy
Мнения: 2699
Регистриран на: Нед 19 мар 2006 22:49
Автомобил: passat b7 4motion
Двигател: CFGB
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Перката на радятора скърца ...

Мнениеот pacoboy » Нед 03 окт 2010 0:58


Ама не са го направили, като опелите да се вади към двигателя ... не, трябва да е трудно и мъчително... :beat_butt2


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Перката на радятора скърца ...

Мнениеот zfa159 » Нед 03 окт 2010 11:05


На всички други Голф-ове,Пасат-и и т.н. се вадят към двигателя и е сравително лесно.В смисъл при Пасат В5 5.5 и В6 си е гадничко,понеже трябва да се завираш откъде ли не.Гри Голф 2,4 и 5 е сравнително лесно да се смъкне откъм двигателя.Специално при Голф 3 правят тази предната маска цяла (незнам защо не са оставили перката да се сваля заедно с крепежите си,техната майка конструкторска mhihi ) и така затрудняват много целия процес по измъкване на перката от колата.
Бях качил една скица на 1-ва страница,метни едно око как седи перката и къде и ще разбереш какво сексуално преживяване е да се свали ;)
:beer


Потребителски аватар
MITKYyY_BS
Мнения: 9
Регистриран на: Пет 27 авг 2010 13:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Burgas

Re: Перката на радятора скърца ...

Мнениеот MITKYyY_BS » Нед 10 окт 2010 16:27


Незнам аз вече смених моята перка и да ви кажа влаобще не е нужно да се разглобява цялата предница единствените неща които аз свалих са маската и левия фар от там се вади радятора и се стига до перката без никакъв проблем точно за 30 мин я разхвърлих и стана : ) само малко дефизиора откъртих леко без да искам но си го хванах сас една видиика и стана 6 точки :D :)


Потребителски аватар
pacoboy
Мнения: 2699
Регистриран на: Нед 19 мар 2006 22:49
Автомобил: passat b7 4motion
Двигател: CFGB
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Перката на радятора скърца ...

Мнениеот pacoboy » Нед 10 окт 2010 22:43


И колега как махна радиатора без да махнеш гредата?


Потребителски аватар
mariovasi
Мнения: 1787
Регистриран на: Съб 16 фев 2008 17:51
Автомобил: Skoda scala 110kw DSG 2020
Двигател: TSI
Местоположение: Г. Оряховица/В.Търново

Re: Перката на радятора скърца ...

Мнениеот mariovasi » Нед 10 окт 2010 23:13


pacoboy написа:И колега как махна радиатора без да махнеш гредата?

Той говори за 1.4 -93а .А при тях с 1.6 ABU това не е нужно.

http://volkswagen.msk.ru/index.php?p=g3_radiator


Потребителски аватар
pacoboy
Мнения: 2699
Регистриран на: Нед 19 мар 2006 22:49
Автомобил: passat b7 4motion
Двигател: CFGB
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Перката на радятора скърца ...

Мнениеот pacoboy » Пон 11 окт 2010 0:05


mariovasi написа:
pacoboy написа:И колега как махна радиатора без да махнеш гредата?

Той говори за 1.4 -93а .А при тях с 1.6 ABU това не е нужно.

http://volkswagen.msk.ru/index.php?p=g3_radiator



Вече ми е ясно, при мен нямаше как да не я махна ... :beer



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: TheEx0rcist и 49 госта