
MK2 1.8Т 20V
- wierdo
- Мнения: 644
- Регистриран на: Съб 13 яну 2007 19:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
- Контакти:
Re: MK2 20V turbo- куфара
Много оригинално голфче, много ми харесва.


- madcap
- Кенанския лъв
- Мнения: 6685
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 11:56
- Автомобил: 1990 VW Golf 2
- Двигател: APP turbo
- Местоположение: Хасково
- Контакти:
Re: MK2 20V turbo- куфара
Жоре те си минават през там ве, ма квото са могли са престъргали, то им е като магистрала, знаеш ли на пистата като бие два камшика на коня кво става, пали подковите и старта му е труден
ето още малко матерялче





ето още малко матерялче





- N1P0
- Мнения: 1228
- Регистриран на: Нед 09 сеп 2007 0:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: | София | | 6N2 - 1.6 16V - GTi |
- Контакти:
Re: MK2 20V turbo- куфара
браво Краси много свежарски снимки си праснал 
- madcap
- Кенанския лъв
- Мнения: 6685
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 11:56
- Автомобил: 1990 VW Golf 2
- Двигател: APP turbo
- Местоположение: Хасково
- Контакти:
Re: MK2 20V turbo- куфара
Беше ми дошла музата хе хе ех


- Волен
- Мнения: 808
- Регистриран на: Пет 07 сеп 2007 17:37
- Автомобил: 1996 Polo 6N
- Двигател: 1H
- Местоположение: Варна...морето
Re: MK2 20V turbo- куфара
Уникални местенца намираш за снимане, евалаа. И супер снимки разбира се 
-
golfmk1
- Low rider
- Мнения: 5576
- Регистриран на: Сря 12 ное 2008 8:31
- Автомобил: OLD
- Двигател: OTO
- Местоположение: СТАРА ЗАГОРА
Re: MK2 20V turbo- куфара
Отива да ги чува нещата 

Последна промяна от golfmk1 на Нед 03 окт 2010 20:57, променено общо 1 път.
- alpine
- wheels dealer
- Мнения: 3020
- Регистриран на: Пон 31 яну 2005 17:41
- Автомобил: L-Es
- Двигател: 1H-1H-PG-1V-1Z-AJL-Cosworth
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: MK2 20V turbo- куфара
hose написа:Краси пак разкъртва с тия снимки...Уникални местенца....
Разплаква ни само

- PeshoVW
- Мнения: 2035
- Регистриран на: Сря 25 юни 2008 12:26
- Автомобил: VW Golf II
- Двигател: EZ
- Местоположение: Карнобат/Бургас/Варна
- Контакти:
Re: MK2 20V turbo- куфара
Спор няма мястото е много яко.. а за снимките просто няма какво друго да кажа освен


- madcap
- Кенанския лъв
- Мнения: 6685
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 11:56
- Автомобил: 1990 VW Golf 2
- Двигател: APP turbo
- Местоположение: Хасково
- Контакти:
Re: MK2 20V turbo- куфара
Тва ще си правя Календар на моята кола ве, формат А1 хе хех

И подготвям матерял

И подготвям матерял

- madcap
- Кенанския лъв
- Мнения: 6685
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 11:56
- Автомобил: 1990 VW Golf 2
- Двигател: APP turbo
- Местоположение: Хасково
- Контакти:
Re: MK2 20V turbo- куфара
Викам чекай да изтупаме праха на тая тема . . .
Замислил съм малко почистване на двигателния отсег.
Ще слагам две слим перки на радиатора
Ще качвам кулера горе пред решетката, че долу му е слабо охлаждането
и ей това което е оградено с червено, не го знам за какво е не съм го отварял все още дали може да се премести или премахне
Замислил съм малко почистване на двигателния отсег.
Ще слагам две слим перки на радиатора
Ще качвам кулера горе пред решетката, че долу му е слабо охлаждането
и ей това което е оградено с червено, не го знам за какво е не съм го отварял все още дали може да се премести или премахне
- niikoo_1
- Мнения: 3308
- Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: MK2 20V turbo- куфара
Това е вакумен резервоар, в твоя мотор понеже е по-новите поколения 1.8Т има такъв резервоар + един соленойд (мисля, че N249 се водеше, но в момента не ми се рови), чрез тях се управлява разтоварващия клапан когато това е нужно или компа реши.
Може да се премахне цялата система, по-старите 1.8Т-та както и други турбо мотори нямат тая екстра и клапана се отваря като се появи вакум във всмукателния колектор
.
Мен, ако питаш е още една изилишна шитня, както и системата за студен старт с гадната помпа и клапани и соленойд, при теб трябва да я има и тази екстра.
Може да се премахне цялата система, по-старите 1.8Т-та както и други турбо мотори нямат тая екстра и клапана се отваря като се появи вакум във всмукателния колектор
Мен, ако питаш е още една изилишна шитня, както и системата за студен старт с гадната помпа и клапани и соленойд, при теб трябва да я има и тази екстра.
- leonardo_vd
- Мнения: 3022
- Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
- Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
- Двигател: AAA
- Местоположение: Видин
- Контакти:
Re: MK2 20V turbo- куфара
niikoo_1 написа:Това е вакумен резервоар, в твоя мотор понеже е по-новите поколения 1.8Т има такъв резервоар + един соленойд (мисля, че N249 се водеше, но в момента не ми се рови), чрез тях се управлява разтоварващия клапан когато това е нужно или компа реши.
Може да се премахне цялата система, по-старите 1.8Т-та както и други турбо мотори нямат тая екстра и клапана се отваря като се появи вакум във всмукателния колектор.
Мен, ако питаш е още една изилишна шитня, както и системата за студен старт с гадната помпа и клапани и соленойд, при теб трябва да я има и тази екстра.
Точно така. Премахва се без проблеми. При мен това го няма, защото мотора е преди 2000 година.
- madcap
- Кенанския лъв
- Мнения: 6685
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 11:56
- Автомобил: 1990 VW Golf 2
- Двигател: APP turbo
- Местоположение: Хасково
- Контакти:
Re: MK2 20V turbo- куфара
Значи чел съм теми и т.н. ма това преди време, знам че се слагаше една плочка, на едно место на блока, ма сега като преглеждам това дето ми прати колегата Нико1
ей тия резистори де се слагат и де да ги намеря, някой идея, по точно от де да ги намеря, слагането ще го намерим, това е ясно

А този вакумния резервоар значи мога да си го шитна и без това, защото аз съм с друг БлоуОф вече
ей тия резистори де се слагат и де да ги намеря, някой идея, по точно от де да ги намеря, слагането ще го намерим, това е ясно

А този вакумния резервоар значи мога да си го шитна и без това, защото аз съм с друг БлоуОф вече
-
brum
- Мнения: 3529
- Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
- Автомобил: Golf Mk4
- Двигател: AGU
- Местоположение: София
Re: MK2 20V turbo- куфара
Да не би да заместват клапана дето контролира ЕГР-а? Ако да - виж им съпртивлението или мощността (едното може да се изчисли на база на другото). По-вероятно е да намериш 1 общ с търсената мощност и съпротивление.
И като най-лесен вариант - откачаш вакумите от клапана и го оставяш да си виси закачен за кабела. При мен е така
.
И като най-лесен вариант - откачаш вакумите от клапана и го оставяш да си виси закачен за кабела. При мен е така
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 27 госта
Уникални местенца.... 
