

Rabbit_TDI написа:Значи е имал ядове с високо налягане на турбото. Ходи бързо на сервиз ,че да не плачеш после.
alpine написа:.... но проблема според мен е че елемента който излиза от колектора е счупен и няма как да се закачи маркуче на него и за това са го решили проблема по Български
milmar написа:alpine написа:.... но проблема според мен е че елемента който излиза от колектора е счупен и няма как да се закачи маркуче на него и за това са го решили проблема по Български
Е-е-е , глупости , толкова ли няма наоколо стругар да направи едно щуцерче да си го врътнеш на резба ? Дори аз до сега щях да си го направя - близка по диаметър метална тръба и малко поксипол (или друга смола) и максимум 15 мин. труд !
skyfucker написа:....
skyfucker написа:Ти не питаш ли за там дето е завита рапитката ? Щото четох нагоре и с такова впечтление останах . Аз питам за това дето съм го оградил. Или и 2мата за едно и също
Върни се в “Дизелови агрегати”
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 34 госта