проблем не пали няма ток-решено ,хол датчик
проблем не пали няма ток-решено ,хол датчик
значи проблема е че бобината не хварля изкра. проверих я на др. кола здрава е . мерих и на буксата идва си ток. само незнам средното зелено кабелче от каде идва и как да го замеря. даите идеи какво може да е.
Последна промяна от miren на Вто 12 окт 2010 10:38, променено общо 1 път.
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19721
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Re: проблем не пали няма ток
Мммдааа... Балканчетата имат навик да правят този проблем!
... или ти питаш за Икарус?...

... или ти питаш за Икарус?...

Re: проблем не пали няма ток
miren написа:значи проблема е че бобината не хварля изкра. проверих я на др. кола здрава е . мерих и на буксата идва си ток. само незнам средното зелено кабелче от каде идва и как да го замеря. даите идеи какво може да е.
има четири варянта за твоя проблем:
1.алармата ти прекъсва запалването...
2.датчика на хол не работи/или няма правилно захранване...
3.прекъснати кабели м/у компа и бобината или компа и датчика на хол
4.не ти работи компа на колата....
П.С.като предполагам си си проверил бушоните на колата
успех

това е за VW Golf 2/3
a ако питаш за друго незнам ....
Re: проблем не пали няма ток
благодаря на shiklev а що се отнася за предния пост колата е г3 2.0 115к. пп каде мога да намеря схема за проблема , евентуално цветовете на кабелите.
и все пак каде отива средното кабелче защото мисля че щом идва ток на др два алармата и бушоните отпадат като вариант. а и забравих - колата е само на газ

Последна промяна от miren на Сря 20 окт 2010 22:45, променено общо 1 път.
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19721
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Re: проблем не пали няма ток
miren написа:... колата е г3 2.0 115к....
Аха! Това вече изяснява нещата!

viewtopic.php?f=6&t=157855&start=0&hilit=%D1%81%D0%B2%D0%B5%D1%82%D0%BE%D0%B4%D0%B8%D0%BE%D0%B4%D0%B5%D0%BD
Re: проблем не пали няма ток
знчи направих замерването с диод на датчика на холл. свети постоянно не мига! но и на изключена букса е сащото. питането ми е може ли да е комп или е датчик на 100%
Re: проблем не пали няма ток
ако казваш истината и си премерил коректно със светодиода,и има захранване на датчика на хол(+ и -) а средния кабел не ти мига със светодиода ,да значи имаш проблем с датчика.....
Re: проблем не пали няма ток
shiklev написа:ако казваш истината и си премерил коректно със светодиода,и има захранване на датчика на хол(+ и -) а средния кабел не ти мига със светодиода ,да значи имаш проблем с датчика.....
но и на изключена букса е същото.трябва ли да има ток- на средния кабел като е исключен датчика
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19721
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Re: проблем не пали няма ток
miren написа:... и на изключена букса е същото.трябва ли да има ток- на средния кабел...
Не съм го пробвал това, защото е 'некоректно условие' за работата - т.е. не се случва в реален режим на контролера, но принципно е вероятно да си светне светодиода. Това си е вход към контролера - веригата (в голяма част от случаите) трябва да си затвори към захранване.
Аз пак да пипитам (нищо, че вече си го написал), за да сме сигурни, че сме се разбрали правилно:
Буксата към Хол-датчика е включена и добре вкарана, светодиода е към средния и някой от крайните проводници, въртиш на стартер и той свети постоянно, без мигане, така ли е?
Ако да - свали капачката и виж дали се върти палеца, като завъртиш на стартер.
Ако да - свали го (чрез издърпване) и повдигни защитната ламаринка под него. Виж дали се върти и прорезния диск (по-скоро - цилиндър) Един от коментарите на написаното в линка от v1 беше, че му се е случвало скъсан приводен вал на ... май на AFT

А иначе начина да провериш компа и бобина-комутатора е лесен

Вадиш едната свещ и слагаш я към централния кабел.
Вземаш едно проводниче (или кламер) и централния извод на куплунга на Хол-датчика го 'цъкваш' към корпус.
Ако всичко нататък е наред - на свеща трябва да се появи искра, както и да чуеш дюзите, как впръскват гориво.
Трябва и горивната помпа да завърти за 5 сек.
Тази проба, естествено, я правиш на подаден контакт

Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 71 госта