да ви кажа аз ходих при сто"експерта" всеки ми извади от 1000 кладенеца вода, развиха ми безброй теории.много от нещата които ми казаха ги изпълних понеже ми звучаха правдоподобно, но нямаше ефект.в крайна сметка след като ми го оправиха това тресене , същите "експерти" не можаха да повярват че не са прави и продължиха да спорят че техните теории са правилни.не ме е яд за всички обслужвания и профилактики които направих напразно(не съм навредил на колата), яд ме е че никой не можа да ми даде точен отговор от къде е проблема
а относто самото тресене , при всеки е в различен стадии и се усеща различно.и аз си мислех че няма проблем и ще сменям на по-високи обороти обаче като съм на извънградски път с равна газ на 5-та предавка и става гадно
и както винаги , по закона на Мърфи проблема не излезе там където всички го търсеха , а на съвсем друго място.и без никакви разглабяния и тем подобни се оправи
голф 3 1Z проблем с тресене на мотора
-
- Мнения: 138
- Регистриран на: Сря 18 фев 2009 0:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Проблем със 1Z мотор
и проблема е?
-
- Мнения: 90
- Регистриран на: Пон 11 юни 2007 20:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Проблем със 1Z мотор
здравей колега и аз карам този двигател и преди време имах сйщия проблем,а той е че еку на помпата се нуждае от почистване и коригиране на някои настроики аз направих тази профилактика и проблема изчезна.Има няколко колеги във форума които могат да ти направят въпросната процедура и предполагам че е въпрос на време някой от тях да изкаже мнение
-
- Мнения: 138
- Регистриран на: Сря 18 фев 2009 0:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Проблем със 1Z мотор
еку какво е ? а колега този сеанс колко пари е и ти къде го прави това?
- fox_vt
- Мнения: 2788
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 18:22
- Автомобил: Seat Toledo
- Двигател: AHU 97
- Местоположение: Велико Търново
Re: Проблем със 1Z мотор
Колегата има предвид електромеханичната част вътре в помпата която се затлачва със стружки вследствие работата на помпата.Иначе от кой град си за да ти кажем свестен майстор да го питаш за цена на процедурата.
-
- Мнения: 138
- Регистриран на: Сря 18 фев 2009 0:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Проблем със 1Z мотор
от софия съм и мерси ако ми препоръчате майстор,не не мисля да пипам каквото и да е по колата защото има хиляди шарлатани и ще почнат тая дюза е преебана оная дюза чипа тва онова и ще дам пари колкото за още един голф.може и да има некъв минимален проблем,а може и просто да си въобразявам днеска като карах и пробвах значи като карам на трета превключвам 4-та без гас и отива някъде на 1400-1500 и като я нагазя почва да се набира ама тресе ама не прекъсване,а такова както се едно искаш да тръгнеш от трета от място,а като и давам постепенно и леко гаста няма проблем никакъв.колеги сигурно аз си втълпявам некакви работи не знам
- fox_vt
- Мнения: 2788
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 18:22
- Автомобил: Seat Toledo
- Двигател: AHU 97
- Местоположение: Велико Търново
Re: Проблем със 1Z мотор
Виж колегата Вентоман той е наблизо
Re: Проблем със 1Z мотор
tigura_ot_kotel написа:Здравейте колеги имам проблем предполагам малък.. колата е голф 3 1,9 тди 90 к.с. значи като карам и си реда скоростите 1-ва 2-ра 3-та няма проблем на колко обороти ще ги включа,но 4-та под 2000 об. и почва да тресе набира се като и давам гас и след 2000 об. спира да тресе и на 5-та същатата работа,а на последък започна след 2200 об. да спира тресенето някои имали представа от какво е това до колкото знам нямам демферен маховик,а шайба дали тя не е проблема и някой знаели горе долу какви пари върви нова?
Благодаря предварително !!!
Здравейте...имам сходен проблем...Голф 3 1.9 тди 90 к.с. Следното се случва паля от раз(без значение топъл или студен мотор), на празен ход е добре, но подам ли и малко газ става страшно...сиви пушеци, и има едно прекъсване(все едно някой цилиндър се губи), потеглям и ужасс не върви никак добре + тропането на мотора и никак не и се върви. Мотора е сменян понеже биелата на 2-ри цилиндър излезе през блока...




Поздрави и


- milmar
- Мнения: 4935
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
- Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
- Двигател: 1Z and CBDC
- Местоположение: Русе
Re: Проблем със 1Z мотор
Защо изрови тази стара тема, твоя проблем е комплексен, 99% съм сигурен че няма общо с коментираното по-горе за ГНП.
А по темата: когато колата си е на ред, на 4-та или 5-та предавка би трябвало да може да ускори от 1000 оборота до "колкото си искаш" без да придърпва въобще, при колкото си искаш натиснат педал за газта. Убедих се сам преди 4-5г., когато си реших проблема с ГНП
.
А по темата: когато колата си е на ред, на 4-та или 5-та предавка би трябвало да може да ускори от 1000 оборота до "колкото си искаш" без да придърпва въобще, при колкото си искаш натиснат педал за газта. Убедих се сам преди 4-5г., когато си реших проблема с ГНП

Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: licho58 и 72 госта