Здравейте, от Бургас съм и имам следния проблем с Пасат 1.8 моно 1995г.
Смених стъпковото моторче и още при първото запалване на двигателя, оборотите си бяха вече нормални. Тествах колата градско, като спирах двигателя, стартирах го отново и оборотите на празен ход си бяха перфектни.
Паркирах колата за около 4 часа и когато пак я запалих, оборотите вече бяха много ниски, също както когато карах без стъпково моторче.
Тази сутрин запалвам двигателя и оборотите пак толкова ниски, все едно стъпковото го няма. Гледах тук-там, никакъв видим проблем, тогава откачих клемите на акумулатора за 20 минути и след като ги закачих отново, запалих двигателя, оборотите вече бяха перфектни и стъпковото моторче си работеше идеално. Чудя се ако проблема не е в стъпковото моторче, възможно ли е компютъра да трупа грешки и това да е причината стъпковото моторче да спира да работи и оборотите да са толкова ниски около 200-300/мин (без да гасне двигателя) понеже след откачане клемите на акумулатора, всичко си заработва нормално?
Всякаква информация би била от полза. Благодаря!
Проблем с обороти при работещо стъпково моторче
-
- Мнения: 367
- Регистриран на: Пет 11 апр 2008 10:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: Проблем с обороти при работещо стъпково моторче
сам си отговорил на питанката.
- drago_tr
- Мнения: 2529
- Регистриран на: Сря 09 мар 2005 13:28
- Автомобил: Passat B5 Audi A4B6
- Двигател: AFN AVB
- Местоположение: Пловдив, Враца
Re: Проблем с обороти при работещо стъпково моторче
Това на газ ли го прави или на бензин?
Ако е на газ ще ти кажа как да се оправи...ако е на бензин най вероятно е ламбда сонда щом моторчето ти е здраво
Ако е на газ ще ти кажа как да се оправи...ако е на бензин най вероятно е ламбда сонда щом моторчето ти е здраво
-
- Мнения: 822
- Регистриран на: Съб 07 юни 2008 20:43
- Автомобил: Passat+T4
- Двигател: ABS+AAB
- Местоположение: София /с. Мусачево -гр.Елин Пелин
Re: Проблем с обороти при работещо стъпково моторче
Реших проблема с прекъсване на постоянния + на компютъра и възването му към втория + ,който идва при подаване на контакт,така при всяко палене се рестартира и противно на общото мнение ,че не е добре до сега не съм имал никакви проблеми вече 4г.
Re: Проблем с обороти при работещо стъпково моторче
drago_tr написа:Това на газ ли го прави или на бензин?
Ако е на газ ще ти кажа как да се оправи...ако е на бензин най вероятно е ламбда сонда щом моторчето ти е здраво
Сякаш го прави и на газ и на бензин, но не съм съвсем сигурен. Би ли казал как може да се оправи ако се окаже, че го прави само на газ?
Мерси!
angel1223 написа:сам си отговорил на питанката.
Какво се прави, когато компютъра трупа грешки?
Последна промяна от gr_kanev на Сря 13 окт 2010 22:08, променено общо 1 път.
Причина: Използвайте бутона "Промени" вместо "Нов отговор"
Причина: Използвайте бутона "Промени" вместо "Нов отговор"
- kossel
- Мнения: 1759
- Регистриран на: Нед 10 апр 2005 3:39
- Автомобил: Fiat Doblo Natural Power
- Двигател: 103 коня 1600 16V
- Местоположение: София
Re: Проблем с обороти при работещо стъпково моторче
Аз този проблем го реших като сложих последователно едно съпротивление 120-150 ома на синия датчик на тройника, иначе 5 години се чудех какво да правя с тези обороти. сега направо заспиват ... толкова равно и спокойно работи двигателя
-
- Мнения: 1159
- Регистриран на: Чет 21 юни 2007 14:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Проблем с обороти при работещо стъпково моторче
kossel написа:Аз този проблем го реших като сложих последователно едно съпротивление 120-150 ома на синия датчик на тройника, иначе 5 години се чудех какво да правя с тези обороти. сега направо заспиват ... толкова равно и спокойно работи двигателя
И при мен има тези проблеми на ниските обороти ... смених 2 пъти стъп. моторче,дебитомер смених ... направих диагностика и след 2 дни пак почна да си падат.. !
- sunman1972
- Мнения: 25
- Регистриран на: Пет 06 ное 2009 15:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: varna
Re: Проблем с обороти при работещо стъпково моторче
казвайте хора,че туй май е обща болест(за газ става дума)благодарности отсега!
- drago_tr
- Мнения: 2529
- Регистриран на: Сря 09 мар 2005 13:28
- Автомобил: Passat B5 Audi A4B6
- Двигател: AFN AVB
- Местоположение: Пловдив, Враца
Re: Проблем с обороти при работещо стъпково моторче
Когато колата се кара на газ или в повечето време:
1.Дава се колата на контакт
2.Отидва се при моното и се прибера бутончето на степ моторчето докраи
3.След като се прибере се откача от буксата
4.Запалва се колата и си регулират оборотите да станат около 850-880 от регулатора за оборотите на изпарителя.
5.Гаси се колата
6.Закача се степ мотора
7.Откачат се клеймите на акомулатора за 10-тина минути за да се ресетне компа
И така трябва да се оправи
Това се прави на загряла кола
1.Дава се колата на контакт
2.Отидва се при моното и се прибера бутончето на степ моторчето докраи
3.След като се прибере се откача от буксата
4.Запалва се колата и си регулират оборотите да станат около 850-880 от регулатора за оборотите на изпарителя.
5.Гаси се колата
6.Закача се степ мотора
7.Откачат се клеймите на акомулатора за 10-тина минути за да се ресетне компа
И така трябва да се оправи
Това се прави на загряла кола
Re: Проблем с обороти при работещо стъпково моторче
kossel написа:Аз този проблем го реших като сложих последователно едно съпротивление 120-150 ома на синия датчик на тройника, иначе 5 години се чудех какво да правя с тези обороти. сега направо заспиват ... толкова равно и спокойно работи двигателя
Здравей, би ли обяснил къде се намира този тройник, както и синия датчик? Мерси.
-
- Мнения: 1159
- Регистриран на: Чет 21 юни 2007 14:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Проблем с обороти при работещо стъпково моторче
why написа:kossel написа:Аз този проблем го реших като сложих последователно едно съпротивление 120-150 ома на синия датчик на тройника, иначе 5 години се чудех какво да правя с тези обороти. сега направо заспиват ... толкова равно и спокойно работи двигателя
Здравей, би ли обяснил къде се намира този тройник, както и синия датчик? Мерси.
Тройника е горе фланеца,от който водата(антифриза) на двигателя се разклонява и на него има 2 датчика (при някой е един общ) син и черен !
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 78 госта