Здравейте,
Може ли за съвет за тази ситуация:
Дали е добре да си купя Пасат B5 с метанова уредба вкаран наскоро от Италия. Уредбата е сложена там преди 3 години има си документи. Изглежда колата не е карана много - нищо, че е била с метан. Поне на пръв поглед е запазена и не личи да е карана зверски. Като се форсира колата се чува много добре, но като връща от големите обороти към малките не може да се спре точно, а играе стрелката от 800 на 1000 и малко оборота - какво означава това?
Въпроси:
Ще тежи ли много на колата метановата уредба защото бутилките са 3 броя? И пречи ли нещо това на окачването?
Какви проблеми се проявяват при коли с метан?
Когато се запали колата излиза за няколко секунди някаква грешка на таблото, която е една кола и секретен ключ до нея - Какво означава тази картинка?
Спецификации на колата:
VW Пасат B5 1.8
125 к.с.
1998 година
Бензин
Моля дайте своите съвети
Поздрави
Цецо
Съвет за Пасат с метанова уредба
-
- Мнения: 12
- Регистриран на: Чет 14 окт 2010 19:49
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Троян
Re: Съвет за Пасат с метанова уредба
колега уредбата инжекцион ли е или обикновена с испарител???
при мен проблема с граенето на обороти беше началото...след това започна да гасне при освобождаване ос скорост в движение и накрая всичко се оправи със смяна на датчик на коляновия вал и дроселна клапа и махане на метана
може да е от много неща,най-добре отиди при човек който разбира от газови уредби да я погледне и да каже мнениее. относно тежеста...бутилките си тежат доста,моя когато го купих си беше със сменени задни амортисиори (двойнодействащи газови) вози доста твурдо с тях,но доколкото знам е почти задължително да се сменят. сметни сам,на метан станциите бутилките се напомпват между 220-240 атм. а по закон трябва да издържат до 300 атм...сметни колко е дебела тая бутилка за да издържа
моята беше само 1...приличаше на бойлер и когато я махах я сваляхме 3-ма човека 
при мен проблема с граенето на обороти беше началото...след това започна да гасне при освобождаване ос скорост в движение и накрая всичко се оправи със смяна на датчик на коляновия вал и дроселна клапа и махане на метана





Re: Съвет за Пасат с метанова уредба
проблеми могат да се проявят много,но те зависят от направията на уредбата. относно грешката която ти изписва,мисля че това е от чипа на ключа,ако не го разпознава...най-добре някой да я закачи да ти каже с точност 

Re: Съвет за Пасат с метанова уредба
По първият ти въпрос - около 80-90 кг.
По втория е по добре никой да не се изказва , защото ще стане словесна война.
А за индикатора - може би сменян ключ от не до там компетентен човек , но най - добре да се погледне на VAG.
По втория е по добре никой да не се изказва , защото ще стане словесна война.
А за индикатора - може би сменян ключ от не до там компетентен човек , но най - добре да се погледне на VAG.
-
- Мнения: 12
- Регистриран на: Чет 14 окт 2010 19:49
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Троян
Re: Съвет за Пасат с метанова уредба
Здравейте,
Уредбата на колата е инжекцион.
Играенето на оборотите на колата си мисля сега като се сещам, че колата беше с много слаб акумулатор (почти издал багажа) и дали не е от това?
Към InSIDe:
"смяна на датчик на коляновия вал и дроселна клапа и махане на метана"
- Колко пари ти струваше това и защо махна метановата уредба нямаше ли как да се кара с нея?
Не знам какви са амортисьорите и дали има хляб в тях - колко ще струват 2 задни двойнодействащи газови амортисьора и какво имаш предвид под това "вози доста твурдо с тях"?
Метановата уредба е минавала по документи 3 пъти на преглед в Италия и мисля, че единия път е скоро тази година но не запомних датата.
Към pensiq:
"А за индикатора - може би сменян ключ"
- За да се оправи това много ли ще е скъпо ако знаеш цена?
Не знам дали ще желае само човека продаващ колата да отида с него на компютърна диагностика и на преглед на метана, че повечето казват, че им е много разправията но ще видим ще се пазарим
Благодаря предварително
Уредбата на колата е инжекцион.
Играенето на оборотите на колата си мисля сега като се сещам, че колата беше с много слаб акумулатор (почти издал багажа) и дали не е от това?
Към InSIDe:
"смяна на датчик на коляновия вал и дроселна клапа и махане на метана"
- Колко пари ти струваше това и защо махна метановата уредба нямаше ли как да се кара с нея?
Не знам какви са амортисьорите и дали има хляб в тях - колко ще струват 2 задни двойнодействащи газови амортисьора и какво имаш предвид под това "вози доста твурдо с тях"?
Метановата уредба е минавала по документи 3 пъти на преглед в Италия и мисля, че единия път е скоро тази година но не запомних датата.
Към pensiq:
"А за индикатора - може би сменян ключ"
- За да се оправи това много ли ще е скъпо ако знаеш цена?
Не знам дали ще желае само човека продаващ колата да отида с него на компютърна диагностика и на преглед на метана, че повечето казват, че им е много разправията но ще видим ще се пазарим

Благодаря предварително
- chakarov
- Мнения: 212
- Регистриран на: Пон 15 мар 2010 20:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Шумен
- Контакти:
Re: Съвет за Пасат с метанова уредба
Доколкото зная, нов ключ от този род е около 70лв.
Сега относно метана. От 4 години карам коли на метан. В момента имам Пасат '98, 125к.с. комби. Смених задните пружини и всичко си дойде на мястото. Новите са шведски и носят много на бой.
За да купиш кола на метан обаче трябва да си наясно първо с това, какви разстояния ще изминаваш. Аз лично всеки ден карам моя пасатор по 185 километра (от къщи до службата и обратно). Когато съм само в града, карам само на бензин.
Относно оборотите. Предишната ми кола (Пежо 306) също беше на метан с италианска метанова уредба - обикновена, но със стъпково моторче. Накрая продадох колата, именно защото се появи проблем с неравни тихи обороти.
Сегашната ми кола е с метанов инжекцион и няма (поне засега) проблеми с оборотите. Според мен трябва да се закачи компа на инжекциона, за да се види на какво се дължи проблема.
Сега относно метана. От 4 години карам коли на метан. В момента имам Пасат '98, 125к.с. комби. Смених задните пружини и всичко си дойде на мястото. Новите са шведски и носят много на бой.

За да купиш кола на метан обаче трябва да си наясно първо с това, какви разстояния ще изминаваш. Аз лично всеки ден карам моя пасатор по 185 километра (от къщи до службата и обратно). Когато съм само в града, карам само на бензин.
Относно оборотите. Предишната ми кола (Пежо 306) също беше на метан с италианска метанова уредба - обикновена, но със стъпково моторче. Накрая продадох колата, именно защото се появи проблем с неравни тихи обороти.
Сегашната ми кола е с метанов инжекцион и няма (поне засега) проблеми с оборотите. Според мен трябва да се закачи компа на инжекциона, за да се види на какво се дължи проблема.
- StS
- Мнения: 2401
- Регистриран на: Нед 02 юли 2006 1:02
- Автомобил: Golf VI
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Съвет за Пасат с метанова уредба
По-добре си вземи такъв модел ама без уредба, и е + ако е 2000г да кажем. Може и за автомат да се разгледаш.. Иначе после си сложи уредбата, талянка на метан си е жив пудряк и ще набиеш парици преди да стане кола..
- chakarov
- Мнения: 212
- Регистриран на: Пон 15 мар 2010 20:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Шумен
- Контакти:
Re: Съвет за Пасат с метанова уредба
StS написа:По-добре си вземи такъв модел ама без уредба, и е + ако е 2000г да кажем. Може и за автомат да се разгледаш.. Иначе после си сложи уредбата, талянка на метан си е жив пудряк и ще набиеш парици преди да стане кола..
И аз така направих. Не е казано, че като колата е внесена от Италия с уредбата заедно, ще бъде много читава. Моят инжекцион го сложиха във Варна и мога да кажа, че съм доволен.
Re: Съвет за Пасат с метанова уредба
дроселна клапа 945 лв. дебитомер 380лв. датчик на Хол 210 лв. ламбда сонда 190 лв.
мисля че това беше калкулацията след 2 години на метан. моят двигател е VR5 и му беше нахакана обикновена газ,спестен беше и симулатора на дюзите и клапаните преди дроселната клапа (при гърмене да не гърми в нея,а да изпуска през тях)
мисля че вече горе долу ти се изясни защо съм се отказал от метана до живот!!!! относно амортисиорите...нямам идея колко ще ти струват,моята я купих със сменени,но да ти кажа качествените са си бая голяма цифра! твърдото возене - хмм двойнодействащите газови амортисиори работят и в 2-те посоки и нагоре и надолу,слагат се точно за това,за да не люлее много много бутилката а и за да е стабилна колата. моят бойлер е около 250 кг. твоите ботилки каза че са 3 (незнам да не сгреша но са по около 70 кг) което ще рече 240кг. нали се сещаш че тия кила в завоите искат стабилност иначе се пиши пътник...
колегата е прав,ако не патуваш много тоя метан го забрави... на моята кола защото е и комби цялата и задница е преправяна - амортисиорите,пружините са по твърди и мисля че малко по дълги и е повдигната около 20мм с едни такива втулки. друго за сега не се сещам...
относно този който купуваш от него...кажи му да не се прай на Лили Иванова,а отивате и ти оглеждат и диагностицират двигателя и оредбата както си му е реда и да огледат преден и заден мост!!!! откаже ли ти и омота ли те че тва е "дълга и широка" по-добре му кажи да си кара колата и си търси друга...поне сега избора е голям
все пак не даваш 20-30-50 лв. че да си играете на "много съм честен"
за ключа ти...отиди на ВАГ КОМ да ти изтрият грешката и мисля че може да го оправят това софтуерно. много лесно можеш да разбереш дали ти е сменян ключа...ако на 1 от ключалките не съвпада,значи проблема е в него,ако си съвпада е нещо по чипа му...няма смисъл да даваш грешни пари за нови ключове и глупости...
оборотите ти - тоя пасат няма стъпково моторче!! оборотите ти се регулират от дроселната клапа и датчика на коляновия вал и дебитомера. ЗАДЪЛЖИТЕЛНО отиди на диагностика,защото после много боли!!!
така като разбирам още не си я купил тая колица,така че няма смисал да ти казвам какво да опиташ,акумулатора няма АБСОЛЮТНО нищо общо с оборотите!!! и да ти кажа май май по-добре се насочи към друга за да си спестиш много главоболия 
Поздрави
мисля че това беше калкулацията след 2 години на метан. моят двигател е VR5 и му беше нахакана обикновена газ,спестен беше и симулатора на дюзите и клапаните преди дроселната клапа (при гърмене да не гърми в нея,а да изпуска през тях)


относно този който купуваш от него...кажи му да не се прай на Лили Иванова,а отивате и ти оглеждат и диагностицират двигателя и оредбата както си му е реда и да огледат преден и заден мост!!!! откаже ли ти и омота ли те че тва е "дълга и широка" по-добре му кажи да си кара колата и си търси друга...поне сега избора е голям


за ключа ти...отиди на ВАГ КОМ да ти изтрият грешката и мисля че може да го оправят това софтуерно. много лесно можеш да разбереш дали ти е сменян ключа...ако на 1 от ключалките не съвпада,значи проблема е в него,ако си съвпада е нещо по чипа му...няма смисъл да даваш грешни пари за нови ключове и глупости...
оборотите ти - тоя пасат няма стъпково моторче!! оборотите ти се регулират от дроселната клапа и датчика на коляновия вал и дебитомера. ЗАДЪЛЖИТЕЛНО отиди на диагностика,защото после много боли!!!



Поздрави
- dandan
- Мнения: 768
- Регистриран на: Сря 28 мар 2007 7:31
- Автомобил: Passat B5-5
- Двигател: AHA 2003
- Местоположение: Montreal
Re: Съвет за Пасат с метанова уредба
При мен акумулатора имаше връзка с оборотите-почти умрял, всеки път се опитваше да гасне на ниски обороти. Прави го и при откачане на акумулатора, известно време се настройва и след това няма проблем. Мисля че имаше писано по въпроса. И да не стане грешка мотора ми е друг 2.8V6
-
- Мнения: 12
- Регистриран на: Чет 14 окт 2010 19:49
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Троян
Re: Съвет за Пасат с метанова уредба
Значи цената ми харесва (4000 лв.- с ляв волан е да подчертая) дори и колата да не беше с метанова уредба и сега се чудя дали да не взема колата и да махна метановата уредба и да я продам на старо.
И дали може да преправят метановата уредба да работи с газова бутилка и да си купя само бутилка за газ?
А отностно километрите ще карам не повече от 2000 км на месец средно.
На колата на пръв поглед имат да се сменят гуми, акумулатор и алармата не работи. Има климатик и е нов внос - всичко трябва да и платя аз. Но като гледам ако и е наред двигателя и укачването си заслужава цената?
И дали може да преправят метановата уредба да работи с газова бутилка и да си купя само бутилка за газ?
А отностно километрите ще карам не повече от 2000 км на месец средно.
На колата на пръв поглед имат да се сменят гуми, акумулатор и алармата не работи. Има климатик и е нов внос - всичко трябва да и платя аз. Но като гледам ако и е наред двигателя и укачването си заслужава цената?
- vasilb
- Мнения: 742
- Регистриран на: Нед 21 сеп 2008 20:51
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Съвет за Пасат с метанова уредба
ceco_valchev написа:Значи цената ми харесва (4000 лв.- с ляв волан е да подчертая) дори и колата да не беше с метанова уредба и сега се чудя дали да не взема колата и да махна метановата уредба и да я продам на старо.
И дали може да преправят метановата уредба да работи с газова бутилка и да си купя само бутилка за газ?
А отностно километрите ще карам не повече от 2000 км на месец средно.
На колата на пръв поглед имат да се сменят гуми, акумулатор и алармата не работи. Има климатик и е нов внос - всичко трябва да и платя аз. Но като гледам ако и е наред двигателя и укачването си заслужава цената?
Според мен Пасат В5, 98г. за 4000лв. ... можеш сам да си отговориш колко струва всъщност, щом тук е толкова! Имаш само разходи по докарването около 7-800лв., печалба за вносителя, за онзи, който го е намерил там ... и повече от 8-900 евро не виждам как ще струва, а има и метанова уредба! Преценявай сам.

Re: Съвет за Пасат с метанова уредба
dandan написа:При мен акумулатора имаше връзка с оборотите-почти умрял, всеки път се опитваше да гасне на ниски обороти. Прави го и при откачане на акумулатора, известно време се настройва и след това няма проблем. Мисля че имаше писано по въпроса. И да не стане грешка мотора ми е друг 2.8V6
колега погрешка съм пратил мнението си на лично съобщения...ако желаеш го копирай в темата.

Re: Съвет за Пасат с метанова уредба
vasilb написа:ceco_valchev написа:Значи цената ми харесва (4000 лв.- с ляв волан е да подчертая) дори и колата да не беше с метанова уредба и сега се чудя дали да не взема колата и да махна метановата уредба и да я продам на старо.
И дали може да преправят метановата уредба да работи с газова бутилка и да си купя само бутилка за газ?
А отностно километрите ще карам не повече от 2000 км на месец средно.
На колата на пръв поглед имат да се сменят гуми, акумулатор и алармата не работи. Има климатик и е нов внос - всичко трябва да и платя аз. Но като гледам ако и е наред двигателя и укачването си заслужава цената?
Според мен Пасат В5, 98г. за 4000лв. ... можеш сам да си отговориш колко струва всъщност, щом тук е толкова! Имаш само разходи по докарването около 7-800лв., печалба за вносителя, за онзи, който го е намерил там ... и повече от 8-900 евро не виждам как ще струва, а има и метанова уредба! Преценявай сам.
колега за приправянето се посъветвай със газаджия. така да се гадае е киорава работа,имай на предвид единствено,че колите от Италия са скрити бомби и най-добре отиди я огледай с човек който разбира и я закарай на диагностина и преден мост, друго всичко са празни приказки

- StS
- Мнения: 2401
- Регистриран на: Нед 02 юли 2006 1:02
- Автомобил: Golf VI
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Съвет за Пасат с метанова уредба
ЗА уредбата забрави, онзи ден един в Търговище ли беше ,или Разград дето се опържи момчето... Със уредба шега не бива..
По върпроса ти - НЕ номера не става. Сваляш всичко и купуваш газ инджекция за този двигател. около 1300лв.
За тези пари това е супер умерляк. И частите са много скъпи особено ако слагаш оригинални такива.. И щом не е регната и т.н ще набиеш по данъци такси и т.н едно 500-6лв.
Виж ще ти трябва обслужване, заверка на метана и т.н а ако се окаже удряна горко ти.
Евтиняка ще излезе скъпо, а метанец от Талянка не очаквай под 300-350к км "реални" е това в добрия случай, талянците са страшни цигани и за да сложат тази скъпа уредба са и взели акъла просто на тая кола..

По върпроса ти - НЕ номера не става. Сваляш всичко и купуваш газ инджекция за този двигател. около 1300лв.
За тези пари това е супер умерляк. И частите са много скъпи особено ако слагаш оригинални такива.. И щом не е регната и т.н ще набиеш по данъци такси и т.н едно 500-6лв.
Виж ще ти трябва обслужване, заверка на метана и т.н а ако се окаже удряна горко ти.
Евтиняка ще излезе скъпо, а метанец от Талянка не очаквай под 300-350к км "реални" е това в добрия случай, талянците са страшни цигани и за да сложат тази скъпа уредба са и взели акъла просто на тая кола..
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 77 госта