Проблем с двигател 1.8 ABS

Техническа и сервизна информация за Passat
rim
Мнения: 216
Регистриран на: Сря 06 юни 2007 22:23
Автомобил: Ford Galaxy
Двигател: 1.9 AFN
Местоположение: Варна

Проблем с двигател 1.8 ABS

Мнениеот rim » Сря 13 окт 2010 21:30


Здравеите!От известно време имам проблем с моя двигател когато след смяна на температурният датчик с оригинален от Автотрейд вече нямам проблем с карането при студен двигател няма проблем но когато позагрее двигателя почва да забива и не иска да върви при подаване на газ. След известно време се оправя и няма проблем с вървежа.Ходих на елкон но ми казаха че трябва да започне да прави проблема постоянно за да може да се разбере от какво е .Не съм сменял ламбда сондата дали не може да е от нея този проблем.Колата се кара само на бензин.Не забелязвам да има повишен разход на гориво




Потребителски аватар
kristianatanasov
Мнения: 1280
Регистриран на: Сря 14 мар 2007 20:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София][Passat B3,ABS

Re: Проблем с двигател 1.8 ABS

Мнениеот kristianatanasov » Чет 14 окт 2010 10:09


Колега не съм сигурен,но поне проверката му е лесна......Реле номер 30!Ако то е прецакано колата дори може да ти изгасне в движение...и си прави магарийте точно при загрял двигател.....


Passko_1.8mi
Мнения: 258
Регистриран на: Пон 07 дек 2009 17:09
Автомобил:
Двигател:

Re: Проблем с двигател 1.8 ABS

Мнениеот Passko_1.8mi » Чет 14 окт 2010 23:43


Иди на диагностика!


rim
Мнения: 216
Регистриран на: Сря 06 юни 2007 22:23
Автомобил: Ford Galaxy
Двигател: 1.9 AFN
Местоположение: Варна

Re: Проблем с двигател 1.8 ABS

Мнениеот rim » Пет 15 окт 2010 20:30


Диагностиката не показва проблем.Съвета на майстора е да отида когато проблема стане постоянен иначе на може да се разбере от къде е проблема.


rim
Мнения: 216
Регистриран на: Сря 06 юни 2007 22:23
Автомобил: Ford Galaxy
Двигател: 1.9 AFN
Местоположение: Варна

Re: Проблем с двигател 1.8 ABS

Мнениеот rim » Пет 15 окт 2010 20:46


Между другото аз нямам реле с номер 30 .На най-горният ред на таблото на първите три места от ляво на дясно нямам никакви релета, на долният ред на позиция номер три има реле с номер 36.Това нормално ли е да няма такова реле ?


Потребителски аватар
dj_tuhla
Мнения: 1397
Регистриран на: Съб 18 фев 2006 0:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Голо Бърдо

Re: Проблем с двигател 1.8 ABS

Мнениеот dj_tuhla » Съб 16 окт 2010 11:54


Това може да е от датчика за Т на входящия въздух. Намира се при дюзата на моното. Проверява се лесно - вземаш един мултицет, откачаш кафявия куплунг дето е на моното и е точно отпред като застанеш пред колата и мериш между крайните 2 пина съпротивлението. Пиновете са 4 общо, мериш между най-левия и най-десния, и .. мериш на моното не на кабела :), при загряла кола най-добре. Ако показва '1' уреда (безкрайност), това значи прекъсната жичка от термистора до куплунга, в резултат ЕКУ си мисли че караш на северния полюс и набива бенз. мъжката. Точно това което описваш го имаше при мен докато имах АБС и така се реши проблема. Има тема как точно се оправя без да се сменя нищо (датчика е с цялата шапка и струва ... да не казвам), но с 2 думи - сваля се шапката на дюзата (шестограми, лесно е) пускат се две *маслоустойчиви* (най-добре от стара инсталация на кола да се веземат за да са гаранция маслоустойчиви) тънки жички от двете страни на пъпката на термистора до куплунга (срязват се старите 2 точно преди куплунга и се запояват новите + термошлаух, а термистора от двете си страни е калайдисан и лесно се запояват новите жички), мери се с мултицета - success.
Това е проблем който го има на поне 50% от дъртите Б3-ки монота и доста често никой и не го е забелязал, а си оказва влияние и върху разхода това, особено ако се кара често на кратки разстояния.

Успех.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 42 госта