Проблем с двигател G60
-
- Мнения: 119
- Регистриран на: Пет 31 юли 2009 13:59
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Проблем с двигател G60
Та проблема се състои в това, че като запаля колата и тръгна при натискане на газта до край колата вместо да се изтреля забива муцуната и работи като на 3 цилиндъра също така и пуши много черен дим. Като мина 1-2 км се оправя. Та нека знаещите да помогнат! Въпреки че говорих с много хора, които разбират по двигатели смених синия датчик на температурата и датчика за входяшия въдух. Откачих и ламбда сондата но положението ства по-лошо. http://www.rm-brothers.com
Последна промяна от rado_thunder на Сря 23 фев 2011 20:54, променено общо 1 път.
- valentin-jekov
- Мнения: 67
- Регистриран на: Чет 11 мар 2010 13:30
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Varna
Re: Проблем с двигател G60
Здравей,колега..Очевидно е,че мотора ти се дави..Няколко са причините за това:
-прекалено високо налягане в горивната рейка(погледни клапана,потдържащ налягането);
-корозирали дюзи;
-силно замърсен въздушен филтър;
-силно омаслен интеркулер(получава се в резултат на изпускане на масло от лагера на компресора);
-не-добре работещ компресор-в системата след компресора се получава подналягане(вакуум),възпрепятстващо въздушния поток
-постоянно отворен бууст клапан(помпажа се върти в кръг);
-грешна информация от ламбдата;
-незакачен вакуум(по PG мотора са доста-прегледай ги);
Това са основните критерии,които трябва да прегледаш..Дано съм бил полезен
-прекалено високо налягане в горивната рейка(погледни клапана,потдържащ налягането);
-корозирали дюзи;
-силно замърсен въздушен филтър;
-силно омаслен интеркулер(получава се в резултат на изпускане на масло от лагера на компресора);
-не-добре работещ компресор-в системата след компресора се получава подналягане(вакуум),възпрепятстващо въздушния поток
-постоянно отворен бууст клапан(помпажа се върти в кръг);
-грешна информация от ламбдата;
-незакачен вакуум(по PG мотора са доста-прегледай ги);
Това са основните критерии,които трябва да прегледаш..Дано съм бил полезен

Последна промяна от valentin-jekov на Вто 05 окт 2010 17:59, променено общо 1 път.
-
- Мнения: 119
- Регистриран на: Пет 31 юли 2009 13:59
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Проблем с двигател G60
Благодаря за инфото колега. http://www.rm-brothers.com
Значи смених въздушния филтър, при смяната на г-ладера с итън измих кулера с бензин, компресора надува 0,6-0,8, бууст клапана изряден, смених всички вакуми с нови и същото е положението, като махна ламбда сондата положението е по-лошо.ю
Остава да видя дюзите и налягането в рейката.
Значи смених въздушния филтър, при смяната на г-ладера с итън измих кулера с бензин, компресора надува 0,6-0,8, бууст клапана изряден, смених всички вакуми с нови и същото е положението, като махна ламбда сондата положението е по-лошо.ю
Остава да видя дюзите и налягането в рейката.
Последна промяна от rado_thunder на Сря 23 фев 2011 20:54, променено общо 1 път.
- valentin-jekov
- Мнения: 67
- Регистриран на: Чет 11 мар 2010 13:30
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Varna
Re: Проблем с двигател G60
Не откачай ламбдата..Още повече побъркваш компютъра..Като я откачиш,автоматично компютъра отчита високо кислородно съдържание и обогатява порцията с бензин допълнително..Ламбдата е там,за да регулира порцията на горивната смес,когато е необходимо..Успех 

-
- Мнения: 119
- Регистриран на: Пет 31 юли 2009 13:59
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Проблем с двигател G60
Меерси колега. http://www.rm-brothers.com
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 101 госта