Проблем с пасат б 5 1.8 20 V
-
- Мнения: 129
- Регистриран на: Вто 10 фев 2009 21:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: stara zagora
Проблем с пасат б 5 1.8 20 V
Здравейте колеги,след ровене с търсачката ,не открих подобен проблем и сега се обръщам към вас за идеи. та така проблема е следния,от няколко дни като запаля, при потегляне колата почти угасва,ако не натисна съединителя и не подам повече газ,ще загасне,и започва да го прави и когато е загряла,първо изключих буксата на датчика за температурата,като се съмнявах ,че може да е от него,но нямаше ефект,сега изключих буксата на дебитомера,като бях чел някъде ,че може да работи и без него само ,че се покачвал разхода на гориво,но и с изключен дебитомер поведението беше същото,утре мисля да погледна свещите ,макар че не са на повече от 6000 км,а оборотите на празен ход са стабилни 850,може би са малко ниски,но те винаги са били така,от две години я имам тази кола,та ще съм благодарен за някоя идея ако ми дадете,май ще се ходи на диагностика ,но исках първо ако мога да открия проблема сам.благодаря предварително!!! пасата е 1.8 20 V код на дв.АРТ П.С смених тройника за картените пари миналата година,номоже пак да се е скапал и него ще погледна.
- tdi fen
- Мнения: 4722
- Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
- Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
- Двигател: TDI AGR
- Местоположение: София
Re: Проблем с пасат б 5 1.8 20 V
дрословата клапа чистена ли е ? правена ли е диагностика с ваг-ком
-
- Мнения: 129
- Регистриран на: Вто 10 фев 2009 21:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: stara zagora
Re: Проблем с пасат б 5 1.8 20 V
ами миналата година я чистиха,ама по мързилешкия начин,само свалиха мъркуча и със спрей пръсна вътре и я забърса,после я адаптира и това е ,но като се зачетох из темите разбрах ,че трябва да се свали и да се почисти изцяло,не съм правил диагностика,но днес почистих свещите,и още доста работи( разкачих доста букси и ги напрусках с контактен спрей) и има малко подобрение ,но сигурно е временно.
- vladobg78
- Мнения: 409
- Регистриран на: Пон 19 окт 2009 13:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofia
Re: Проблем с пасат б 5 1.8 20 V
и аз имах този проблем, но се оказа наистина датчика за температурата - смених го и се оправи.
- holi
- Мнения: 43
- Регистриран на: Сря 15 апр 2009 10:11
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ботевград
Re: Проблем с пасат б 5 1.8 20 V
А, забива ли ти на ниски обороти при подаване на газ по- рязко? Ако е така е дроселова клапа (запушване)
-
- Мнения: 129
- Регистриран на: Вто 10 фев 2009 21:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: stara zagora
Re: Проблем с пасат б 5 1.8 20 V
мисля ,че не забива ,ама за посигурно утре ще направя този експеримент,днес я закачиха на елком и всички датчици са в норма и дебитомера и ламда сондата и казват ,че не констатират проблем ама то си е на лице и го прави когато е студена,това е за сега,имат съмнения за дебитомер,ама не са категорични .поздрави.
Re: Проблем с пасат б 5 1.8 20 V
Тази дроселова клапа неможе ли да се чисти на место,аз моята я чистих така и сякаш пак забива при по рязко подаване на газ.Когато е студена колата оборотите са добре но като загрее като подам газ и започната да падат оборотите,те спадат докъм 500 и после се покачват към 800-50.Излезе доста мръсотия от клапата ама на място май не успях да я изчистя както трябва.Как мога да видя маркуча за картерните газове дали не е протрит някъде да смуче въздух,мъчих се ама там една тяснотия нищо не се вижда
Последна промяна от Carfan на Пон 18 окт 2010 22:10, променено общо 1 път.
-
- Мнения: 17
- Регистриран на: Съб 08 авг 2009 18:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: plovdiv
Re: Проблем с пасат б 5 1.8 20 V
извинявайте за може би глупавият въпрос,но...каде се намира вапросната дроселова клапа?
Re: Проблем с пасат б 5 1.8 20 V
намира се след дебелия маркуч от въздушния филтър,сваляш маркуча и виждаш клапата
- holi
- Мнения: 43
- Регистриран на: Сря 15 апр 2009 10:11
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ботевград
Re: Проблем с пасат б 5 1.8 20 V
"аз" свалих всичко и маркуча и дросела. Смених тройника с нов и почистих дроселовата клапа и всичко се оправи, оборотите заспаха, колата не забиваше.... и така я продадох преди 10 мес.
-
- Мнения: 129
- Регистриран на: Вто 10 фев 2009 21:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: stara zagora
Re: Проблем с пасат б 5 1.8 20 V
а лесно ли се сваля,ако си я сваля сам ,има ли нещо за което да бъда много внимателен да не го счупя,тук в Стара загора един майстор ми искаше 70 лв за почистване с ъс сваляне на дросела.замислям се далида неси ясваля сам,ама ще видем,а колегата,който пита за тройника за картерните пари ,малко трябва да си като гинеколог,разкачах казанчето за антифриза и още няколко неща които пречат и стигаш до него,после две седмици ми бяха сини ръцете където съм ги натискъл по смукателните тръби,и връзвах скобата която го държи ,че пада инъче.поздрави
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 84 госта