PagocmuH написа:lachizar написа:PagocmuH написа:Всичко може имаш ли $
за сега имано неса в долари
![]()
![]()



PagocmuH написа:lachizar написа:PagocmuH написа:Всичко може имаш ли $
за сега имано неса в долари
![]()
![]()
lachizar написа:и аз май съм се ориентирал към 5000К.. Но имам друго питане халогените(фаровете за мъгла) може ли и на тях малко по синкава светлина да не жълтее толкова много?
prostakel написа:Колеги аз преди бях със 5000 К и не се оплаквах светеха супер, обаче на лампите им дойде времето и едната изгоря. И съответно тряаше да сменя и 2-те, защото иначе щеше да има разлика. КОгато се обадих в София да ми пратят пак 5000 К гадовете малко ме пре*б*ха и ми пратиха 4300 К и да ви кажа свети малко по-бяло. То в тоя сайт на Луксимата пише, че 4300 се води завоцки свят който го слагат на новите коли. Да поясня, че моя ксенон е EAGLE EYE и досега не съм имал никакви проблеми.
Ето вижте за какво става дума.
http://www.inesauto.com/catalogue.php?c ... 4wodLx9xzA
4o4o_2345 написа:Аз съм с точно такъв комплект 5000к и съм супер доволен. Тази черната капачка е самият бласт, а крушките са си отделно и могат да се сменят без проблем. Хубавото на този коплект е че не се виждат разни кабели и монтажа е компактен без да заема излишно място. Малко по скъп е този компрелкт но според мен си заслужава.
prostakel написа:Кви глупости говориш
pironski написа:Най-добрия ксенон е 4200 келвина,защото той е най-близо до дневната светлина,но е патентован от "PHILIPS" тaкa другите марки нямат право да произвеждат по-малко от 4300 келвина.След 4300 келвина всички ксенони 5-6000 келвина и нагоре вече много синеят,от което се намалява видимоста при дъждовно време,затова и винаги съм препoръчвал 4300 келвина,защото сигурността на водача е по - важна oт газарията.Казвам го ,като човек който е продал не един или два ксенона.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 20 госта