hooligan_sk написа:bnick написа:hooligan_sk написа:yoan4o написа:Аз пък мисля, че зависи от състоянието на самата кола!
Еми аутобилд тестваха миналата зима чисто нови коли... по-добро състояние от тва няма. Тестваха руумстър 1,9ТДИ, резултатите му са същите като мойте наблюдения - една от най-бавно стоплящите коли
Да загрее мотора или купето. Двете неща са различни
Различни, но производни. Целта е стопляне на купето. Теста беше с 3 термометъра - на краката отпред, на главата отпред и на задната седалка. целта е постигане на 18 градуса. Дизелите се бавеха около 2 пъти повече време
Лично аз съм си правил тест с включен и изключен климатроник. С включен купето загрява осезаемо по-бързо. Доколкото си спомням в теста имаше един доста бързо загряващ дизелов автомобил - Мерцедес 190. Имаше и бензинов бавнозагряващ - Нисан Кашкай, даже имаше бъзик че студ на японски е Кашкай

