
от 1.0 8V към 1.6 8V++
- hipnotic
- Мнения: 234
- Регистриран на: Сря 14 ное 2007 21:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: от аер към аее
отнсно оборотите е така, аз съм със АЕЕ и на 3000об. сам на 110км, но на Голф3, ако ми кажеш и крайната цена на основния ремонт на АЕЕ-то ще сам ти благодарен!Успех в трансплантацията! 

Re: от аер към аее
като цяло ремонта ми излезе 480лв като неброим покупката на мотора който взех за 300 грубо около 800лв 

Re: от аер към аее
Добър вечер колеги за съжаление срешнах много трудности и неможах да подкарам неска полото първата трудност е че кутията от голф2 нестава на полото! с оригиналната ще е то се знае къса но няма накаде другата труност която срещнах е че болтовете на 80% непасват идват по дълги и те трябва да се сменят до недели мисля че ще мога да я зглобя довиждане от мене за сега. 

Re: от аер към аее
И аз така ще направя но исках просто да тръгне и набързо че нестава без кола та двигатела е готов сички течности са налице,неска забелязах че делкото ми има страшен луфт и го разглобих ще му сменя двете втулни и гас но това ще стане най рано понеделник ще се похваля като запали и ако мога един клип ще направя 

Re: от аер към аее
колеги подкарах колата обаче възникна един проблем като закача датчика на смукатените колектори започва да прекъсва и неможе да се кара направо дали ще се оправи ако го сменя



Re: от аер към аее
Здравейте колеги,полото върви страхотно откачил съм датчика който е отстрани на смукателните колектори и колата работи равномерно и върви доста задоволително все още немога да си обясня защо като закача горепосоченият датчик колата изгасва моментално и като се мъча да я запаля отново прекъсва и не се изфорсирва дали ако го сменя ще има полза и дали ще се оправи колата незнам просто нямам финанси засега и е в застои смяната му.Иначе с късата кутия от аер върви доста добре къси скорости и набира много бързо.Ако някой може да ми помогне с този датчик да пише че за да са го сложили хората значи оказва влияние някакво изглежда сега му идва много засмукващата сила от по големите бутала и се побърква поне според мен е така де незнам ако имате някъкви предложения пишете поздрави 

- Bai Sando
- Мнения: 8116
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: от аер към аее
Тоя датчик не беше ли за температурата на входящия въздух?Нали става въпрос за датчика,който е на пластмасовите колектори горе
Датчика от АЕЕ-то ли е 


- Каспър
- Мнения: 2227
- Регистриран на: Съб 03 ное 2007 0:11
- Автомобил: Insignia A Sports Tourer 2014 4x4
- Двигател: A20NHT Turbo 250 HP
- Местоположение: София
Re: от аер към аее
Датчика е 2в1 - MAP (налягане на въздуха във всмукателните колектори ) и IAT (температура на входящия в колекторите въздух).
- Bai Sando
- Мнения: 8116
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: от аер към аее
А датчика от 1.6 и 1.0 дали са еднакви
(последно не разрах той с кой е?)

Re: от аер към аее
аз смених двигатела от аер на аее смукателите и цялата електронита е от аер а съответно датчика е от аера
колата върви просто има едно забавяне при подаване на гас отначало се чуди дали да тръгни или не и изведнъж се изтрелва буквално и доста сериозно та дали ще ми гори повече и това забавяне ме изнервя при изпреварване труно се наема отначало 


- Bai Sando
- Мнения: 8116
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: от аер към аее
Явно самия датчик дава грешна информация.Пробвай с такъв от АЕЕ 

Re: от аер към аее
за да пробвам ми трябва колектор от аее защото отворите на датчиците са различни не че го нямам колектора просто време нямам и ако несе получи пак обратно другия колектор от аер



- bbboiko2004
- Мнения: 4293
- Регистриран на: Пон 20 фев 2006 21:19
- Автомобил: VW Polo 2f
- Двигател: 3f - 1993
Re: от аер към аее
Какво стана колега оправи ли се колата ?
Re: от аер към аее
Здравейте колеги сложих смукателния колектор с дюзите от аее и компа сложих(електрониката несе сменя само се поставя помпа от аее на буксата на аер пасва идеално)регулатора си остана от аер пасва и той крайна сметка имах проблем само с имобилайзера които блокирваше запалването колата пали-гасне докато несе отстрани този проблем после замириса на гуми
направо се учудих колко литна тази кола с късата кутия направо самолет настипваш гаста на 2ра и къса гумите
сега е напълно завършен проект останаха дреболиики който със времето ще се отстраняват 



Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 31 госта