Tyan написа:ееее за вървене върви и за дизайн спор няма ... и пак 2.0 16в АБФ върви повече от двата вида 2.0 ТС 16 волта
ok, сега не искам да ме приемате като защитник на Алфа 155 ама 155цата е от класа на пасата - сложи на една 4ерта пасат АБФ и 2.0 тс 16в и чакай на финала да видиш кой ще дойде пръв, след това не забравяй 4е колегата ако е за спортни цели има и Q4 - 205к.с - имаше май в мобилето, има V6 2.5, а ако мерната еденица ти в голф3 16В АБФ - пробвай с някоя алфа спайдер пак 2.0 16в. А пък съдя по избора на колегата за 155 - тя вътре е много по широка от Г3 а пък за багажника да не говорим, положителните и черти спраямо по старите алфи подобрена корозионна устойчивост, хубав дизайн, бъкани са с екстри и според мене най удачният вариант разход/вървеж е 155 1.8тс, електрическата система вече е БОШ, не е МАгнет Марели, почти няма ядове, слабо място са носачите на предния мост, друго което се сещам е невероятната устойчивост - имат всички стабилизираща щанга на задния мост, и променлива геометрия на разпределителния вал на всмукване (без 1.7 затова разликата с 1,8 е огромна) и това е ама жабарската работа с скърцащите пластмаси си я има още. Все пак ти си занеш за тези пари ще взвмеш Венто или пасат 1.8 - 90к.с или 112 а алфа ще е ако е 1.8 -129 горе долу еднакъв разход ми това е ако те интересува още нещо питай