
Но както и да е !
Със здраве ....
kalata_1 написа:Незнам дали няма да има мераклии, но поговорката " за всеки влак...." я знае всеки.
А по въпроса кой го е правил по-нагоре в темата е описано, но ще повторя, Цвети от Враца.
Цвети от Враца
kalata_1 написа:Незнам дали няма да има мераклии, но поговорката " за всеки влак...." я знае всеки.
kalata_1 написа:Така е колеги прави сте аз с параметрите не съм запознат, но ще се поинтересувам, така че към този момент затваряме въпроса с продажбата.Пожелавам приятна вечер на всички.
Защо не го прави производителя ? :
При развитието на един двигател и управляващия го софтуер, производителят е принуден да се съобразява с редица детайли и ограничения. Така например в различните държави съществуват различни данъчни категории (в България например за внос на автомобили над 163 к.с. се плаща доста висок акциз), както и във всяка държава са различни климатът, качеството на горивото, частите за поддръжка, нормите за вредни емисии и т.н. Заложената настройката на двигателя трябва да е такава, че да е използваема при почти всички възможни условия на експлоатация, затова винаги производителят при програмиране на параметрите, определящи работата на двигателя, търси една "златната среда" от настройки, при които по традиция е заложен голям резерв от неизползваем ресурс. Например при някои двигатели мощността съвсем умишлено е ограничена електронно (чрез управляващия софтуер), за да попаднат в по-нисък данъчен клас с цел по-ниска цена и оттам по-голяма конкурентноспособност на пазара. Също така подобни (понякога и еднакви) двигатели се използват в различен клас автомобили, чиято цена също е много различна. В тази връзка можем да кажем, че чрез подобно електронно ограничение на мощността се постига и по-ясна граница между скъпия и евтиния модел автомобил. Именно поради горепосочените съображения в повечето случаи автопроизводителите не въвеждат най-подходящите и оптимални характеристики за двигателя и го рестриктират по електронен път – чрез чип-тунинга ние извършваме точно това „донастройване” чрез допълнително оптимизиране на управляващата програма!
Върни се в “Дизелови агрегати”
Потребители, разглеждащи този форум: iwan33 и 36 госта