Бучане в купето
Бучане в купето
Здравеите имам проблем с пасата.При обороти от 2500-3500 се получава едно бучане в купето,наподобиаващ закован мотор към купе.Смених тампоните няма никакъв ефект,от ауспосите също нее.Даите някакви идеи ако можете
Здрасти колега. Сега ако кажеш и че си с двигател 1.8 и ще е интересно, още повече ако е ABS. Казвам това защото при мен го има същото и прочитайки всички възможни теми потърсени с търсачката свързани с някакви шумове, бучене и т.н. и отговарящи на този проблем излезе че почти всички, да не казвам всички с такива или подобни двигатели го имат това. Има най различни тези, изказвания и споделяния по този проблем от колегите, като се почне от там че това си го има още от производството и шума е бил отчитан като голям негатив в най-различни немски тестове, минем през най-различни дефекти и повреди и се стигне до там, че е от възрастта на автомобила ... така че ... Иначе при мен също го има, не е много натрапчиво но се появява внезапно точно на 90 км.ч. като при мен това е точно 2500 об.мин. и там се улавя най ясно. Не знам дали има зависимост или не, макар че според някои колеги има със максималния въртящ момент който е точно там. Иначе веднага след като се появи и ако се продължи да се ускорява започва да глъхне и при 110-120-130 км.ч. почти изчезва. Лично аз прочитайки че и много други колеги имат същия проблем и с никакви действия не са успели да го решат и си карат така и аз реших да не му обръщам внимание и за сега нито имам някакъв по-сериозен проблем нито се влошило нещо положението. Просто си го има и това е. И дано да нямам проблеми и занапред. Така че колега ... може и при теб да е това "хроничното" 

Същата работа (мотор 1.8 ABS, пасатера), като при колегата slav, започнах да сменям тампоните, но се спрях навреме, бучи си и това е. Аз си го обяснявам с някаква резонансна честота на мотора, което очевидно не се променя чрез смяна на демпферите (тампоните). Карам си така и това е, просто гледам да минавам неприятния диапазон по-бързо.
Има много изписано по тази тема.
Успех.
Има много изписано по тази тема.
Успех.
- kossel
- Мнения: 1759
- Регистриран на: Нед 10 апр 2005 3:39
- Автомобил: Fiat Doblo Natural Power
- Двигател: 103 коня 1600 16V
- Местоположение: София
Аз пък смених всичко по предницата, и тампони по двигателя и сега към 2-3 000 оборотоа се усеща един метален резонанс ... както го описа колегата в първия постинг ..даже си мисля че това е признак на кола без проблеми хехеххе ... Колко ми взеха тия от ХЕЕД не е истина ... ако каже че съм член на клуба ще има ли отстъпка другия път ? 

- Pav3l
- Мнения: 703
- Регистриран на: Пон 01 авг 2005 18:07
- Автомобил: bmw
- Двигател: 1998
- Местоположение: Usa
- Контакти:
Е да, колега, но при условие, че предавката и скоростта са без значение...
От значение са само оборотите!
При мен също си е така, но както писах в другата такава тема - ползвам си го за коригиране на разхода.
Т.е. почне ли да бучи сменяш предавката, щото почва да лапа повече...
Така също най-лесно можеш да се ориентираш на какви обороти си, дори и да нямаш оборотомер



От значение са само оборотите!
При мен също си е така, но както писах в другата такава тема - ползвам си го за коригиране на разхода.
Т.е. почне ли да бучи сменяш предавката, щото почва да лапа повече...

Така също най-лесно можеш да се ориентираш на какви обороти си, дори и да нямаш оборотомер

- K22
- Мнения: 1978
- Регистриран на: Пон 19 юни 2006 9:18
- Автомобил: НИСАН Х ТРЕЙЛ
- Двигател: 2200 Д 2005
- Местоположение: Плевен
същото
като дам повече газ се чува едно бръмчене от към пода и дясната врата, същото го имах и с Вектрата 1,8 и майстора ми каза че е резононс от ауспуха и не му обръщам внимание.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 76 госта