Б3 1.6 RF с акумулатор 120 ah монтиран и пали от раз :)

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
KingOfPain
Мнения: 46
Регистриран на: Пон 03 апр 2006 18:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Петрич
Контакти:

Re: Б3 1.6 RF с акумулатор 120 ah дали ще има проблем?

Мнениеот KingOfPain » Пет 29 окт 2010 11:56


Е изчетох голямата тема за "Големите и Малките" :deal
чисто технически мисля, че няма да има проблем, защото ще го слагам на зарядно от време на време за дозареждане. Основните доводи против големия са високата цена, ма мен не ме бърка. Дават ми този за 50 лева, а стария като го върна поне 20 ще взема така че... довечера го закачам :)

Готово! Закачих го, пали без проблем с фарове, музика, отопление на задно стъкло, плафон и парното на 6 :) утре само капаче на плюса ще сложа за всеки случай, макар че е далеч от капака :)




Потребителски аватар
milmar
Мнения: 4935
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
Двигател: 1Z and CBDC
Местоположение: Русе

Re: Б3 1.6 RF с акумулатор 120 ah монтиран и пали от раз :)

Мнениеот milmar » Пет 29 окт 2010 21:55


Въпросът е , че едва ли е нужно да се стига до 120Ah , ако автомобилът е изправен . Има теми в която е писано , и от моя милост , кога може да е проблем големият акумулатор , в общия случай - не е .


Потребителски аватар
icemenn
Мнения: 504
Регистриран на: Съб 12 яну 2008 22:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Б3 1.6 RF с акумулатор 120 ah дали ще има проблем?

Мнениеот icemenn » Пет 29 окт 2010 22:03


joromnt написа:При нормална експлоатация не би трябвало да има проблеми с зарежането на акумулатора, макар и от по-слаб по мощност алтернатор. И то причината е че голямия акумулатор има голям потенциал, и едно евентуално запалване не би му изцедило тока/не го написах научно, но така че да се разбере./ до нива където да изисква да се зарежда дълго време докато изключи релето. Евентуален проблем би настъпил при евентуално разреждане на акумулатора, но достатъчен че колата да запали. И то тогава се натоварва не самия алтернатор като цяло, ами в частност изправителното блокче от диоди което в повечето случай играе роля и на реле при нормланите автомобили.
Лошото е зимата, както казва колегата автор на темата че живее в малък град. Караме с включени светлини, обикновенно върти парното, бачкат и чистачките редовно, реотаните за задния джам са дежурни /поне при мен така/, и в един момент идва ситуация в която за да се компенсира изразходения ток при паленето се изисква продължителна работа на колата, поради многото консуматори. И ако колата не работи достатъчно време, акумулатора не може да се зарежда до нормалното си ниво. Теоретично, тоя акумулатор рано или късно ще изисква дозареждане от мрежата. Ако се кара колата много време, не би трябвало да иска зареждане.
/Надявам се че не съм се отплеснал, но ми се спи още/
ПС: Колега, виж си клемите, че предполагам на Искра-та ще са по-дебели. Може да се наложи подмяната им ако не успееш да ги разшириш достатъчно.


Потребителски аватар
KingOfPain
Мнения: 46
Регистриран на: Пон 03 апр 2006 18:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Петрич
Контакти:

Re: Б3 1.6 RF с акумулатор 120 ah монтиран и пали от раз :)

Мнениеот KingOfPain » Съб 30 окт 2010 9:32


Клемите съвпаднаха без проблем.
И знам че няма нужда от 120 ah, но всичко опира до пари. Ако намерех за такива пари по малък аумулатор щях да взема него. Нямах избор. Ще го преглеждам по-често и ще го дозареждам, имам си зарядно. ;)



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: koko__2002 и 20 госта