Изравям тази тема от архива, защото установих че имам същия проблем с газовия клапан, пропуска по-малко газ и затова сутрин, или като престои повече време и пали трудно.
Може ли да ми обясните, коя точно гумичка в клапана трябва да сменя? Клапана "щрака" силно.
Трудно пали първия път на студен двигател - РЕШЕНО
- Bobko81
- Мнения: 96
- Регистриран на: Вто 29 юли 2008 17:11
- Автомобил: Skoda Fabia I 1 4 16V
- Двигател: AUB
- Местоположение: Видин
Re: Трудно пали първия път на студен двигател - РЕШЕНО
Здравейте колеги и при мен проблема е горе долу същия цяло лято не съм имал никакви проблеми но тази сутрин -2 градуса и хоп паля на бензин двигателя тресе готов да угасне от ауспуха мирише на бензин.Оставих я да поработи с леко подаване на газ да не угасне прехвърлих на газ и няма проблеми.Бензина е сипан преди 2 дена като преди това стария го изгорих умишлено ,че се кламбучкаше почти цяло лято.Привечер я запалих пак при връщане от работа температурата навън беше около 10 градуса двигателя работи почти идеално на бензин.Двигател 1.8 RP газ бензин ще откача утре клемите от акумулатораза двайсетина минути ,че не е свалян от март месец и ще видя ефекта при температура покрай нулата.
-
- Low rider
- Мнения: 5573
- Регистриран на: Сря 12 ное 2008 8:31
- Автомобил: OLD
- Двигател: OTO
- Местоположение: СТАРА ЗАГОРА
Re: Трудно пали първия път на студен двигател - РЕШЕНО
Май-май и аз го имам този проблем като паднат температурите под 5 градуса 

Re: Трудно пали първия път на студен двигател - РЕШЕНО
коя точно гумичка в клапана трябва да сменя
Отвориш ли го ,ще я видиш.На подвижната част от едната страна е пружинката ,а от другата
гумичката.Ако клапана е "стар" смени Филтърчето и О -пръстенчето.
След сглобяването,тест с веро.
- Bobko81
- Мнения: 96
- Регистриран на: Вто 29 юли 2008 17:11
- Автомобил: Skoda Fabia I 1 4 16V
- Двигател: AUB
- Местоположение: Видин
Re: Трудно пали първия път на студен двигател - РЕШЕНО
Незнам дали е точно от клапана?Тази сутрин откачих кабелите от акумулатора и през това време свалих свещите на 1 и 2 цилиндър бяха добре но на 3 и 4 почернели като сажди.Почистих ги добре запалих и двигателя работи почти идеално 1100 оборота но пак се усеща миризма на бензин явно е богата сместа.Как се регулира това?
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 88 госта