Въпрос за окачване на голф 4

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
pr3dat0r
Мнения: 215
Регистриран на: Пон 06 окт 2008 12:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна Golf IV 1.8 GTI - AGU
Контакти:

Въпрос за окачване на голф 4

Мнениеот pr3dat0r » Съб 30 окт 2010 18:07


Здравейте колеги, имам следното запитване към вас:
Съвсем на скоро закупих спортно реголеруемо окачване на фирмата JOM. От към очаквания, оправдаха очакванията ми, цената също беше добра, но къде се крие проблема. След като го мотирахме и смъкнахме колата точно до началото на гумата (все пак мнго добре седи) и се получи следния проблем. ю
Тръгвам да карам и като мина прз някаква неравност нещо опира. Така спираме влизаме в канала и откриваме кое къде опира, а именно
стабилизиращата щанга опира в полуоската. До колкото разбрах това е обща болка на всички голф4 и ауди а3 (и то само от дясната страна понеже там полуоската е по дебела :) ).
Знам как мога да отсраня проблема но не знам от къде да намеря това животно а именно малко по дълга биалетка( мойе и регулируема коеот е най добрия вариянт) ако някой е имал същия проблем и вече го е отстранил ще съм много радостен да сподели как. И ако е копувал такава биалетка от къде. Поздрави на всички и БЛАГОДАРСКо предварително за отговорите ;)




Потребителски аватар
theraven
Мнения: 2358
Регистриран на: Сря 05 мар 2008 15:56
Автомобил: Golf Mk4 Sport Edition
Двигател: SDI
Местоположение: Нова Загора/София/Лондон
Контакти:

Re: Въпрос за окачване на голф 4

Мнениеот theraven » Съб 30 окт 2010 18:22


Проблемът се решава като си намериш стабилизираща щанга от Гoлф R32, която не е извита като ченгел, ами и права и минава МЕЖДУ носача и полуоската. С нея се сменят и 2-та тампона, които я държат за моста, понеже е дебела 23мм и накрая си взимаш биалетки от Мерцедес Вито, не ме питай откъде знам тая комбинация mhihi И жми градо :drunk

Не казвам, че това е единствения начин, но поне при мен това решение работи...


Потребителски аватар
pr3dat0r
Мнения: 215
Регистриран на: Пон 06 окт 2008 12:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна Golf IV 1.8 GTI - AGU
Контакти:

Re: Въпрос за окачване на голф 4

Мнениеот pr3dat0r » Съб 30 окт 2010 18:49


това е добре и ще го имам на предвид но ще изчакам да чуя и за регулиращите биалетки че там заигравката ми се вижда доста по малка ;) мерси все пак както казах ще имам и това на ум ;) :beer


Потребителски аватар
morfei1
Мнения: 5670
Регистриран на: Съб 23 авг 2008 18:11
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Re: Въпрос за окачване на голф 4

Мнениеот morfei1 » Съб 30 окт 2010 19:14


Да ви обадя още една врътка - 4-motion Голфовете са с различна стабилизираща щанга съответно и с различна биалетка, която по никакъв начин неможе да създава проблеми с ниско окачване.

Биалетката се държи на амортисьора точно под леглото на пружината, а от другия край за щангата. Видях го наживо на ALR - 4-motion, Предполагам и останалите са така :wink: .


Потребителски аватар
pr3dat0r
Мнения: 215
Регистриран на: Пон 06 окт 2008 12:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна Golf IV 1.8 GTI - AGU
Контакти:

Re: Въпрос за окачване на голф 4

Мнениеот pr3dat0r » Съб 30 окт 2010 19:34


Да възможно е и така да е , но аз като чели ще се спра на тоя вариянт : http://cgi.ebay.co.uk/2-ANTI-ROLL-BAR-D ... 5195e48fd6
Струва си да се опита и мисля че ще е успешно но ще мога да кажжа със сигурност едва след като опитам ;)


Потребителски аватар
morfei1
Мнения: 5670
Регистриран на: Съб 23 авг 2008 18:11
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Re: Въпрос за окачване на голф 4

Мнениеот morfei1 » Съб 30 окт 2010 19:42


ОК, но може ли да разясниш какво точно се случва със стабилизиращата щанга?, като се уголеми биалетката? Питам понеже и моята закача, рядко и леко, но все пак закача.

Последна промяна от morfei1 на Съб 30 окт 2010 19:49, променено общо 2 пъти.


Потребителски аватар
theraven
Мнения: 2358
Регистриран на: Сря 05 мар 2008 15:56
Автомобил: Golf Mk4 Sport Edition
Двигател: SDI
Местоположение: Нова Загора/София/Лондон
Контакти:

Re: Въпрос за окачване на голф 4

Мнениеот theraven » Съб 30 окт 2010 19:47


morfei1 написа:Да ви обадя още една врътка - 4-motion Голфовете са с различна стабилизираща щанга съответно и с различна биалетка, която по никакъв начин неможе да създава проблеми с ниско окачване.

Биалетката се държи на амортисьора точно под леглото на пружината, а от другия край за щангата. Видях го наживо на ALR - 4-motion, Предполагам и останалите са така :wink: .


Имат разлика, Митаче. Мъчихме го при мене така преди да взема мерцедесовите биалетки. На 4-motiona биалетката е 335мм, а тая, която трябва за тоя тип окачване е 275мм. Моите са 270 или 280мм, не помня вече, и бяха най-близките по дължина и разположение на краищата един спрямо друг (на 90 градуса трябва да са)


Потребителски аватар
morfei1
Мнения: 5670
Регистриран на: Съб 23 авг 2008 18:11
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Re: Въпрос за окачване на голф 4

Мнениеот morfei1 » Съб 30 окт 2010 19:50


Може, не споря.... :)

Аз на това попаднах

dont bother with adjustable drop links waste of time and money, they dont solve the problem at all! u have 2 options lose it or buy an uprated one! 2 of my mates took the arb off changes the car a bit but they drive fine! i have a kw bar on standard droplinks and my car is as low as the 18inch wheels will let me go no issues with antiroll bar at all just arch rubbing lol.


http://uk-mkivs.net/forums/p/289268/1914054.aspx


Потребителски аватар
pr3dat0r
Мнения: 215
Регистриран на: Пон 06 окт 2008 12:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна Golf IV 1.8 GTI - AGU
Контакти:

Re: Въпрос за окачване на голф 4

Мнениеот pr3dat0r » Съб 30 окт 2010 19:56


Ами едва ли се случва нещо кой знае какво с стабилизаращата щанга в смисал ако е нещо рисково няма да се продава. Така мисля но пак казвам не сам запознат на 100% просто ми се струва умно решение :D :012:


Потребителски аватар
theraven
Мнения: 2358
Регистриран на: Сря 05 мар 2008 15:56
Автомобил: Golf Mk4 Sport Edition
Двигател: SDI
Местоположение: Нова Загора/София/Лондон
Контакти:

Re: Въпрос за окачване на голф 4

Мнениеот theraven » Съб 30 окт 2010 19:58


Другият вариант, по безболезненият, е да вдигнеш колата с някой друг сантиметър и да не опира биалетката. И без тва иде зима, снегове....


Потребителски аватар
pr3dat0r
Мнения: 215
Регистриран на: Пон 06 окт 2008 12:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна Golf IV 1.8 GTI - AGU
Контакти:

Re: Въпрос за окачване на голф 4

Мнениеот pr3dat0r » Съб 30 окт 2010 20:04


Ами аз това и направих но нека не забравяме че живот и здраве догодина пак ще има лято пък и аз не мисля зимата да якарам все пак за тази це имам астра 92год :)


Потребителски аватар
Stambetu
Мнения: 131
Регистриран на: Вто 13 фев 2007 18:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Поморие

Re: Въпрос за окачване на голф 4

Мнениеот Stambetu » Пет 05 ное 2010 23:44


колеги този проблем, стабилизиращата щанга да опира в полуоската, след колко мм сваляне се получава горе долу
на 35мм дали ще има проблем?
извинявам се че питам в темата на колегата :да:


Потребителски аватар
pr3dat0r
Мнения: 215
Регистриран на: Пон 06 окт 2008 12:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна Golf IV 1.8 GTI - AGU
Контакти:

Re: Въпрос за окачване на голф 4

Мнениеот pr3dat0r » Съб 06 ное 2010 18:10


Няма никакъв проблем че ползваш темата ми, все па въпроса ти е свързан със същото само че аз лично не мога да ти кажа точно след колко мм се получава този проблем, дано някой друг да може да ти даде отговор на въпроса.


Потребителски аватар
morfei1
Мнения: 5670
Регистриран на: Съб 23 авг 2008 18:11
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Re: Въпрос за окачване на голф 4

Мнениеот morfei1 » Нед 07 ное 2010 20:08


Stambetu написа:колеги този проблем, стабилизиращата щанга да опира в полуоската, след колко мм сваляне се получава горе долу
на 35мм дали ще има проблем?
извинявам се че питам в темата на колегата :да:


Тъй като отпред съм на 35мм свален..... с нови тампони на макферсон и нови тампони на носача, няма да имаш никакви проблеми със стабилизираща щанга. Ако са поомекнали тампоните на макферсона и са скъсани на носача, при натоварена кола.... висока скорост и хлецка, може да опре дясната полуоска... съвсем леко.


banevskiq
Мнения: 131
Регистриран на: Вто 06 авг 2013 12:37
Автомобил:
Двигател:

Re: Въпрос за окачване на голф 4

Мнениеот banevskiq » Вто 15 сеп 2015 15:33


Здр. Колеги имам същия проблем на моя голф със спортните пружини и искам да попитам има ли друг вариянт на стабилизираща щанга която може да се използва ,защото въпросната от R32 не мога да я намеря или ако някои има налична да пише на лично.Благодаря



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 62 госта