


Съвет преди покупка на Голф 4
-
- Мнения: 11
- Регистриран на: Съб 23 окт 2010 3:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Varna
Съвет преди покупка на Голф 4
Здравейте колеги,
изчетох няколко теми по въпроса, но пак не успях да взема решение. Искам да взема дизел, в общи линии SDI отпада , мислех за TDI 130НР обаче ме спираше обслужването, от темите разбрах , че при 110 коня е пак скъпичко. Нищо обаче не видях за 90к.с. .Какво ви е мнението за този мотор, как върви, как се поддържа, подлежи ли на чип, и въобще колкото може повече информация и съвети.
Благодаря предварително.
изчетох няколко теми по въпроса, но пак не успях да взема решение. Искам да взема дизел, в общи линии SDI отпада , мислех за TDI 130НР обаче ме спираше обслужването, от темите разбрах , че при 110 коня е пак скъпичко. Нищо обаче не видях за 90к.с. .Какво ви е мнението за този мотор, как върви, как се поддържа, подлежи ли на чип, и въобще колкото може повече информация и съвети.
Благодаря предварително.
-
- Мнения: 68
- Регистриран на: Пет 03 апр 2009 17:12
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Burgas
Re: Съвет преди покупка на Голф 4
като цени на обслужване и поддръжка 110 и 90 са еднакви,90 подлежи на чип и става 115-120 коня,на 90 данъкат му е 33лева а на 110 кам 170 лв.ти сам си решаваш.поздрави
-
- Мнения: 11
- Регистриран на: Съб 23 окт 2010 3:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Varna
Re: Съвет преди покупка на Голф 4
В една тема четох, че ремъци ролки и т.н. при 110 са около 500лв и при 90-ката ли е така? Какво трябва да се гледа, при покупка на такава кола?
-
- Мнения: 68
- Регистриран на: Пет 03 апр 2009 17:12
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Burgas
Re: Съвет преди покупка на Голф 4
да и там е така,сменят се ремъци,ролки,масло,4 броя филтри и водна помпа задължително
-
- Мнения: 11
- Регистриран на: Съб 23 окт 2010 3:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Varna
Re: Съвет преди покупка на Голф 4
milenski75 написа:да и там е така,сменят се ремъци,ролки,масло,4 броя филтри и водна помпа задължително
Верно ли? И при този мотор ли са такива цифрите? Е то значи излиза, че разликата е само данъка.
-
- Мнения: 68
- Регистриран на: Пет 03 апр 2009 17:12
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Burgas
Re: Съвет преди покупка на Голф 4
да,и променливата геометрия всички 110 ки са с променлива геометрия,а от 90 ки те,само мОтора АЛХ,
- Sashko_Trg
- Мнения: 2756
- Регистриран на: Вто 10 мар 2009 18:38
- Автомобил: Audi A4 Avant
- Двигател: 2 0 TDI
- Местоположение: Търговище
Re: Съвет преди покупка на Голф 4
silvergreen написа:В една тема четох, че ремъци ролки и т.н. при 110 са около 500лв и при 90-ката ли е така? Какво трябва да се гледа, при покупка на такава кола?
Ако се разминеш само с 500 лева пак ще е добре

-
- Мнения: 11
- Регистриран на: Съб 23 окт 2010 3:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Varna
Re: Съвет преди покупка на Голф 4
Абе май клоня към 90, ама никой не пише предимста и недостатъци
. Мен главно ме интересува как се държи този мотор и какво да гедам като купувам

- Sashko_Trg
- Мнения: 2756
- Регистриран на: Вто 10 мар 2009 18:38
- Автомобил: Audi A4 Avant
- Двигател: 2 0 TDI
- Местоположение: Търговище
Re: Съвет преди покупка на Голф 4
Тези 2 мотора уш ги водят като най-здрави поддръжката както пише по-горе е еднаква моторите са едни и същи просто едно е с по-малко коне от другото това е. Когато я купуваш отивате в някой сервиз в който си сигурен и правите пълен оглед на колата за да знаете какво тряа да се сменя и т.н. А тя колата когато е запазена си личи като цяло. Какво искаш да знаеш още ???
Като цяло имат здрави предници, но по-нашите дупки няма как да не смениш не нещо. Предницата им е на Голф 3 (стоманени носачи) и уш са малко по-здрави от алуминивото окачване на А3
Най-често дават дефекти в температурните датчици и термостатите.
Има много теми разисквани за тея 2 мотора може да се поразровиш и да потърсиш не е задължително да ползваш търсачка разгледай по-задните теми. До колкото се сещам наскоро пак се говореше за същатата тема .
Дали ще земеш 90 или 110 няма голяма разлика
като сложиш един чип на брезел няма да имаш проблеми.
А сетих и още нещо също има и малък проблем с топлия старт тоест когато е загряла колата не иска да пали
но това се оправя както казах с чип от Брезел 
Виждам че си от Варна такаче чипването няма да е проблем колегата Ifidik (Иво) и изобщо поддръжката на дизелчето защото Иво е номер 1 при дизелите отиваш при него и питаш за какво става дума. 90% от колите които прави са Ауди и VW !!
Като цяло имат здрави предници, но по-нашите дупки няма как да не смениш не нещо. Предницата им е на Голф 3 (стоманени носачи) и уш са малко по-здрави от алуминивото окачване на А3
Най-често дават дефекти в температурните датчици и термостатите.
Има много теми разисквани за тея 2 мотора може да се поразровиш и да потърсиш не е задължително да ползваш търсачка разгледай по-задните теми. До колкото се сещам наскоро пак се говореше за същатата тема .
Дали ще земеш 90 или 110 няма голяма разлика

А сетих и още нещо също има и малък проблем с топлия старт тоест когато е загряла колата не иска да пали


Виждам че си от Варна такаче чипването няма да е проблем колегата Ifidik (Иво) и изобщо поддръжката на дизелчето защото Иво е номер 1 при дизелите отиваш при него и питаш за какво става дума. 90% от колите които прави са Ауди и VW !!
-
- Мнения: 11
- Регистриран на: Съб 23 окт 2010 3:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Varna
Re: Съвет преди покупка на Голф 4
Е това е отговор. Остава само да реша кой да бъде 

- Dorian
- Мнения: 1344
- Регистриран на: Нед 18 мар 2007 19:57
- Автомобил: Golf 4 TDI
- Двигател: AHF
- Местоположение: Варна
Re: Съвет преди покупка на Голф 4
prostakel написа:Като цяло имат здрави предници, но по-нашите дупки няма как да не смениш не нещо. Предницата им е на Голф 3 (стоманени носачи) и уш са малко по-здрави от алуминивото окачване на А3 !!
А3 не е с алуминиево окачване,а е като на голф 4 стоманено и също е много здраво !
- Sashko_Trg
- Мнения: 2756
- Регистриран на: Вто 10 мар 2009 18:38
- Автомобил: Audi A4 Avant
- Двигател: 2 0 TDI
- Местоположение: Търговище
Re: Съвет преди покупка на Голф 4
90% от А3-те са с алуминиево окачване има и модели със стоманено, но са много рядко !!!!
- k_garchev
- Мнения: 2721
- Регистриран на: Съб 08 мар 2008 13:12
- Автомобил: VW Golf 4 2.3V5 4motion
- Двигател: AGZ
- Местоположение: Пирдоп
- Контакти:
Re: Съвет преди покупка на Голф 4
prostakel написа:90% от А3-те са с алуминиево окачване има и модели със стоманено, но са много рядко !!!!
Май не си прав!Мисля че А3-те са с абсолютно същото окачване като на Голф 4!Имам мнаблюдение върху няколко ине вярвам всичките да са в твоите 10%!
-
- Мнения: 11
- Регистриран на: Съб 23 окт 2010 3:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Varna
Re: Съвет преди покупка на Голф 4
И аз така знам. Всичко над а3 е с алуминиево, но макар и да е същото като на голфа, до колкото знам, като отидеш в магазина и казаш "Ауди" цените са по-високички от VW
- Sashko_Trg
- Мнения: 2756
- Регистриран на: Вто 10 мар 2009 18:38
- Автомобил: Audi A4 Avant
- Двигател: 2 0 TDI
- Местоположение: Търговище
Re: Съвет преди покупка на Голф 4
Аз до последно си се бях надъхал да си купувам А3 но в последния момент купих голфа. И навсякъде съм разпитвал и сички ми казват че са с алуминиево окачване. Не казвам че няма и със стоманено, но са по-малко !
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 28 госта